Uunikute 15. Talveralli 2016 pildid, videod, järelkaja

Ai, ai. karistuspunktid akp polegi nagu paha. Isegi läks päris hästi arvestades kõiki vigursõlmesid mida pidime madallennul tegema. Nagu näha siis ei suutnud me olla Priidu tasemel ja Puupead välja mõelda ning ilmselt oli ka kuskil mujal veel mingi käpardlus. Ilmselt suutis isand Tõukejõud lugeda ühele koolimajale kolmteist akend kahetistekümne asemel. Ütleme nii et seekord ei olnud kehvas kohas süüdi see seib mis rooliratta ja istme vahele käib.
KRTTTT. Nagu alati siis ei saa ühetgi liigutust teistele usaldada. Oleks pidanud neid aknaid ikka ise lugema minema....


BTW: Celica puhul ja moodsamate neliveduste puhul tahakski ära märkida selle et lisakatsetel kus saab sõita aja peale võidu tulekski nelivedusele turbokale kohe alguses väänata. Põhjus lihtne: Nelivedu ja veel turbiiniga on selgelt mäekõrguselt üle ja kiirem kui suvaline uazik ja tagavedune või invavedune( loe üherattaga esivedu).Omalgi on 140koma midagi kilotatti subaru olnud ja ma tean milleks see võimeline on.
Suvine Tähesõit oli ilmekas.
Meie tegime selle krossiraja ja ise saime harjutada kordi läbi, abiks LSD diff. Need kes polnud harjutada saanud suutsid kahel ringil välja ajada parimaks ajaks midagi 3,52 ( äkki Vilukas). Sina tulid ja panid kohe 3, 25( võin natuke eksida). Meie kes rada olime näinud ja harjutanud ei suutnud paremat kui minu välja pigistatud 3,44 õhtul peale teie katseid. Selle tulemusena tekkis olukord kus suure eelisega sa võitsid ka ürituse, kõik muu oli rahval vägagi tasavägine. See oli liiga suur eeelis et seda kinkida. Paraku tuli seda teha.
Mina ntx võtaks kõigil radadel kohe alguses sellisele autole ca 25 sek aega plussi juurde. See võrdustaks teiste osalejate jaoks asja ära.
Kordan et neliveduse turbiiniga on LIIGA LIHTNE see kõik.

Arvestades oma tehnilisi probleeme varasemalt siis mulle meeldis et see sõit sujus ilma ühegi tehnilise viperuseta. Õhtul hotellis istudes sai nalja tehtud et selle Rekordiga julgeks täna sõita kasvõi Tallinnast Pekingisse. Peale mõningaid "limonaade" Tekkis huvi isegi võimalikke kulusid välja arvutama hakata. Parim nali on see et rattalaagrid mis taga juba kolm aastat kergelt undavad peavad siiani kõike vastu. Küttepump mis sai kuskil tanklas kolm aastat tagasi kokku liimitud kestab siiani, kuigi pardakas on tutikas pump kaasas on hetkel see bingomängu teema et kaua see vana pump veel vastu peab. Ning sai laisk oldud. Sidurikorvi ei viitsinud ära vahetada. Teine on suht surnud juba ja käiguvahetused venivad 2 sekundi peale, tunne nagu sõidaks mingi vana ziliga.

Ajaga saame suure vaevaga juba enamvähem hakkama. Nüüd tuleks see ristõna jama ka veel kuidagist omale selgeks teha et ei eksiks selliste puupeade ja muude "imelike" lähenemistega. Parim huumor et OAKP kuhu me oma arvates liiga vara sõitsime ei olnudki trahve. Pigem ajast maas, noh eks oli ka takistusi millest ei saanud ei üle ega alt ega paremalt, ikka pidi pressima vasakult. Mis seal ikka.
Vähemasti tore oli ja arusaam jõudis ka kohale et sellise ilmaga on vaja teistsuguseid rehve kui need mis meil olid, küll head aga liiga laiad, Laitse rajale oleks kõige parem olnud 185 laiusega 205 asemel. Vajuks sogast paremini läbi ja haagiks paremini.

Edu.
Vasta

(29-02-2016, 00:53 AM)joonas_ Kirjutas:  Meeskond 944 AKP-1 karistus 9 punkti. AKP0 väljumine 10.40. AKP1 11.49. Näidislehe järgi oleks pidanud saabuma AKP1 11.45 (1:05), legendi järgi 11.50 (1:10).
Saabusime 11.49.
Ehk mina ei saa aru, kust see 9 tuli. Kui oleks 11.50 oleks õige saabumine, siis 11.49 annaks 0 punkti. Kui 11.45, siis oleks 4 miinuspunkti.


Järsku keegi oskab seda loogikat selgitada. Tänan.

Läksin spetsiaalselt pööningule, avasin arhiivi, et kontrollida sest see tundus mullegi kahtlane (ma olin juba ju ise jõudnud sinna kohale): minu sisestamise näpukas ja aeg tõesti AKP's 11:49! Kiiresti kirjutades oli 0 sarnane 9'ga. ÕNNEKS ei muuda see midagi, saate lihtsalt 9 punga juurde ja kokku 410 aga tuletõrje Zil'i kätte ikka ei saa Big Grin Aga nüüd läks pakk kappi tagasi! 
Kuid palju valusam laks tuli Teil hoopis siit - ja ilma Ö'ta tulnuks lõppsumma 421, mis andnuks küll mitte auhinnalist kohta (kaika eemaldus on aega võtnud) küll aga 6.koha. Sidekriipsude sodimised, kui ikka oli asi selge ja arusaadav, jätsime kõigil tähelepanuta. Muuseas: nutikatel on vigade parandamiseks korrektorlindid kaasas! 

[Pilt: DSC_0295.JPG]
Vasta

Kas Fia valemisse on pagulaste tuk-tukile ka mingi eraldi sooneutraalne eelis sisse arvutatud ? Big Grin

Eraldi küsimus :
Kas kellegil oli probleeme tervisega peale Roostas pakutud õhtusööki, lihahautist?
Vasta

(29-02-2016, 12:57 PM)M.K.R.1 Kirjutas:  Suvine Tähesõit oli ilmekas.
Meie tegime selle krossiraja ja ise saime harjutada kordi läbi, abiks LSD diff. Need kes polnud harjutada saanud suutsid kahel ringil välja ajada parimaks ajaks midagi 3,52 ( äkki Vilukas). Sina tulid ja panid kohe 3, 25( võin natuke eksida). Meie kes rada olime näinud ja harjutanud ei suutnud paremat kui minu välja pigistatud 3,44 õhtul peale teie katseid. Selle tulemusena tekkis olukord kus suure eelisega sa võitsid ka ürituse, kõik muu oli rahval vägagi tasavägine. See oli liiga suur eeelis et seda kinkida. Paraku tuli seda teha.
Mina ntx võtaks kõigil radadel kohe alguses sellisele autole ca 25 sek aega plussi juurde. See võrdustaks teiste osalejate jaoks asja ära.
Kordan et neliveduse turbiiniga on LIIGA LIHTNE see kõik.

Suvisel tähesõidul sai määravaks minu meelest punktiarvestus kui selline. Te ju lugesite Ristsõna tulemustes iga õige vastuse 1p vääriliseks ja ka lõppjärjestuses löödi kõik punktid ühte patta, mille polnud ristsõna primaarne nagu Talverallil.

Võta Tähesõidu tulemused ette ja tee punktiarvestus nii nagu Priit teeb, isegi kui kiiruskatsel kõik ühes pajas on, vaata mis tulemused siis tulevad.
Vasta

Ma tahtsin ka seekord esikohta aga näe võta näpust eks. Kuidagi ei tulnud.
Meil kindel tähe viga oli ANT = AHT sest ma ei tea kas pahatahtlikud kaasvõistlejad aga kui meie sinna jõudsime oli keskmine täht eristamatu ja lugesime AHT sealt välja.

Aga see pole oluline, vaid et üritus toimus, lumi tuli maha ja FUN oli, ikka ja jälle.
Vasta

" Muuseas: nutikatel on vigade parandamiseks korrektorlindid kaasas! "
Veel nutikamatel on kaasas klassikaline iga ilmaga töötav puidust savist ja grafiidist koosnev kirjutusvahend koos tüki toorkummist määrdumise eemaldajaga. Wink

1987 Volvo 740 "kastikas"
2001 Volvo V70XC
Vasta

Meeskond nr 36 tänab korraldajaid ja kaasvõistlejaid! Talverallile kohaselt tuli garaaži minna alles eelõhtul. Kuna pool aastat tagasi sai viimati seda asutust külastatud, jäi üle kontrollida vaid klaasipesuvedeliku ja õli tase. On neid autosid eelnevalt juba nagu ehitatud ka. Hommikul jõudsime starti tavapäratult vara- enne Priidu kõnet.
 Ralli ise kulges kuidagi tavapäraselt- tehniliseid rikkeid ei olnud ja legend klappis. Ootasime vähemalt esikohta, kuid oleme väga õnnelikud ka loositud 10. koha eest. Äpardustest sattus tee peale hommikupoole u. 60 -70 kmh kraavi sõit, kus roolisistuv kaardilugeja oli kindel, et auto on nüüd sodi. Üllatuseks jäi masin täiesti terveks. Kõigepealt proovis meid kraavist välja tõmmata roheline uazik ja hiljem kollane Mart Laanelepa masin. Suured tänud talle! Olime mõned minutid enne seda näinud tahavaatepeeglist, kuidas tema kraavi külastas.
 Mõne aja pärast aitasime libedal kaapivat rohelist VW bussi ja hiljem ka musta Taunust- ei tea kas ta sai siis oma süüte ja karpaprobleemid lahendatud?

Sügav kummardus ja kraaps
Vasta

(29-02-2016, 16:33 PM)Aibast Kirjutas:  " Muuseas: nutikatel on vigade parandamiseks korrektorlindid kaasas! "
Veel nutikamatel on kaasas klassikaline iga ilmaga töötav puidust savist ja grafiidist koosnev kirjutusvahend koos tüki toorkummist määrdumise eemaldajaga. Wink

Alati ei ole siiski klassika parim lahendus Big Grin Niiske paberiga on augud kiired tulema. Ja korrektorlindiga on Kohtunikel palju konkreetsem mõista, mida on tehtud ja mis uus vastus kirjutatud. Hariliku ja kustukaga on ikkagi lõpptulem tihtipeale "hall ja segane". 
Aga seekord oli kohe palju imeilusas käekirjas Ristsõnasid, kahjuks mitmetel näpukad või pisikesed "ebatäpsused" sees. Selliseid on kohe naudnig kontrollida! 
Vasta

(29-02-2016, 16:08 PM)nymmik Kirjutas:  Ma tahtsin ka seekord esikohta aga näe võta näpust eks. Kuidagi ei tulnud.
Meil kindel tähe viga oli ANT = AHT sest ma ei tea kas pahatahtlikud kaasvõistlejad aga kui meie sinna jõudsime oli keskmine täht eristamatu ja lugesime AHT sealt välja.

Aga see pole oluline, vaid et üritus toimus, lumi tuli maha ja FUN oli, ikka ja jälle.
Teisel pool puud oli sama kiri, sealt sai selgemalt aru, et ANT.
Vasta

Mis on teisel pool puud ei tea ja kas keegi käis seda vahepeal ülemaalimas ka ei tea, aga sõidusuunas loetav on konkreetne ANT ehk arvatavasti "sipelgas". Kui raja kontrollijad kirjutasid ka Ristsõnasse ANT, nagu ka kõik muud vastused, siis... Big Grin No ei olnud teepeal paJaka bussijaaP, seesinane sÖeru kirjaga post jms tüüpilisemad vead. 

Kindlasti oli see nii tähelepanu kui uutele tulijatele koolituse küsimus: "Mille" järgi on antud koht nime saanud? Ja lugesite siis tahvlilt, et "Valgejärv on nime saanud ainulaadse järve põhja katva "valge muda" - järvelubja järgi". Ja olitegi vaat et kolmandik "männiks tõmmatud" sest nii Valgejärv kui järvelubi on sama pikkusega aga OLULINE oli küsimuse jutumärgid Big Grin Ja põhiküsimusse sobis G kenasti Wink 
Eks neid tähelepanu küsimusi oli veel ja need olid enamuses õigesti vastatud ehk Mis On... või punakaartlasED (nimetavas) või Uugla Sepp või Mstislav Uljas jne. 

OK, üks kerge petukoht oli muidugi veel ehk KP6, kus õige vastus oli "VeetõusmE allikast" aga pikkuselt sobis ka eelnev "Nissi kirIku tagant". Aga siis tulnuks ju Põhiküsimuse vastuseks "Vanarauahaigete raviüksusI asutamine". See oli loetav ja loogika põhine "mõelge nagu meie" Wink Lihtsalt pidi igaks juhuks kaks vastust üles kirjutama ja hiljem sobitama... või saadi kohe ideele pihta! Idee on aga lihtne - see kõige-kõige viimane koht on ju see, kuskohast lehmakell välja tuli. Nissi kirik on ju enne seda allikat Wink

[Pilt: KP5.JPG]
Vasta

(29-02-2016, 19:34 PM)PlyVal64 Kirjutas:  Mis on teisel pool puud ei tea ja kas keegi käis seda vahepeal ülemaalimas ka ei tea, aga sõidusuunas loetav on konkreetne ANT ehk arvatavasti "sipelgas". Kui raja kontrollijad kirjutasid ka Ristsõnasse ANT, nagu ka kõik muud vastused, siis... Big Grin No ei olnud teepeal paJaka bussijaaP, seesinane sÖeru kirjaga post jms tüüpilisemad vead. 


[Pilt: KP5.JPG]

Rallipäeval seal midagi selget küll enam polnud. Algul kirjutasime ka AHT, aga ma otsustasin igaks juhuks autost välja kontrollima minna, siis olid lähedalt vaadates tuvastatavad keskmise kriipsu algus ja lõpp vastavalt äärmiste kriipsude üla- ja alaosas. Keskelt polnud midagi võimalik aru saada.

Aga ristsõna oli seekord jälle paraja "kangusega", viimastel aastatel praktiseeritud mahakirjutamise ristsõnad ei pakkunud üldse pinget. "Sinine putka" läheb muidugi ajalukku koos "puidust siili" ja "rohelise loomaveokiga". 
Vasta

(29-02-2016, 20:10 PM)zazik Kirjutas:  Rallipäeval seal midagi selget küll enam polnud. Algul kirjutasime ka AHT, aga ma otsustasin igaks juhuks autost välja kontrollima minna, siis olid lähedalt vaadates tuvastatavad keskmise kriipsu algus ja lõpp vastavalt äärmiste kriipsude üla- ja alaosas. Keskelt polnud midagi võimalik aru saada.

Aga ristsõna oli seekord jälle paraja "kangusega", viimastel aastatel praktiseeritud mahakirjutamise ristsõnad ei pakkunud üldse pinget. "Sinine putka" läheb muidugi ajalukku koos "puidust siili" ja "rohelise loomaveokiga". 

Sa ei teinud jälle Ristsõna ära - "Roheline loomavagun" oli ja muuseas, panid tähele et sõitsid sellest seekord JÄLLE mööda??? Me tahtsime Tiinaga panna seekord vastuseks "Sammaldunud roheline loomavagun" aga see oleks liiga pikk olnud Big Grin Ahjah, veokiga oli ju kunagi "Ralliveokas", mis ka enamusele üle jõu käis ja seekordki jäi selline ette (raudselt keegi ksf!automotolane???) aga sinna me seekord ikkagi ei jõudnud Wink Muuseas, läheb teemasse "Eestimaal leidub" nagu sai kunagi JJVTV vihjatud "uue" Jerazi asukoht, mis nüüd Varjupaigas kenasti on. Seegi Gazoon-WRC paistab päris elujõuline olevat??? 
[Pilt: DSCF0428.JPG]
Vasta

(29-02-2016, 20:20 PM)PlyVal64 Kirjutas:  
(29-02-2016, 20:10 PM)zazik Kirjutas:  Rallipäeval seal midagi selget küll enam polnud. Algul kirjutasime ka AHT, aga ma otsustasin igaks juhuks autost välja kontrollima minna, siis olid lähedalt vaadates tuvastatavad keskmise kriipsu algus ja lõpp vastavalt äärmiste kriipsude üla- ja alaosas. Keskelt polnud midagi võimalik aru saada.

Aga ristsõna oli seekord jälle paraja "kangusega", viimastel aastatel praktiseeritud mahakirjutamise ristsõnad ei pakkunud üldse pinget. "Sinine putka" läheb muidugi ajalukku koos "puidust siili" ja "rohelise loomaveokiga". 

Sa ei teinud jälle Ristsõna ära. "Roheline loomavagun" oli ja muuseas, panid tähele et sõitsid sellest seekord JÄLLE mööda??? Me tahtsime Tiinaga panna seekord vastuseks "Sammaldunud roheline loomavagun" aga see oleks liiga pikk olnud Big Grin 

Mis aastal see "roheline loomavagun" oli? Vist 2012, tol aastal ma olin sportklassis Big Grin
Ehk siis seda vastust ma ise tegelikult kunagi ristsõnasse kirjutanud polegi, lihtsalt sellega kaasnenud arutelu on meelde jäänud.
Vasta

(29-02-2016, 20:25 PM)zazik Kirjutas:  Mis aastal see "roheline loomavagun" oli? Vist 2012, tol aastal ma olin sportklassis Big Grin
Ehk siis seda vastust ma ise tegelikult kunagi ristsõnasse kirjutanud polegi, lihtsalt sellega kaasnenud arutelu on meelde jäänud.
Oli jah aastal 2012 ja vastus oli "lihtne" loomaveok aga me naljatasime, et alguses oligi "roheline loomavagun". Probleeme tekitas hoopis "Teraviljakombain" Wink 
.pdf Ristsõna.pdf Suurus: 12.19 KB  Tõmbamised: 245
Vasta

minu meelsest parimad küsimused/vastused läbi aastate on olnud: "mis on vanem kui mammuti s.tt" ja "maiu on piimaauto"
Vasta

Mul seedimine hell. Naine on ära hellitanud. Seoses tööga saan laevade peal süüa. Mitu aastat olen teatud laevade sööklast eemale hoidnud. Roosta ja kooli lobi oli OK. Kõht oli korras ja äkilisi liikutusi tegema ei pidanud Big Grin
Vasta

(29-02-2016, 12:58 PM)PlyVal64 Kirjutas:  
(29-02-2016, 00:53 AM)joonas_ Kirjutas:  Meeskond 944 AKP-1 karistus 9 punkti. AKP0 väljumine 10.40. AKP1 11.49. Näidislehe järgi oleks pidanud saabuma AKP1 11.45 (1:05), legendi järgi 11.50 (1:10).
Saabusime 11.49.
Ehk mina ei saa aru, kust see 9 tuli. Kui oleks 11.50 oleks õige saabumine, siis 11.49 annaks 0 punkti. Kui 11.45, siis oleks 4 miinuspunkti.


Järsku keegi oskab seda loogikat selgitada. Tänan.

Läksin spetsiaalselt pööningule, avasin arhiivi, et kontrollida sest see tundus mullegi kahtlane (ma olin juba ju ise jõudnud sinna kohale): minu sisestamise näpukas ja aeg tõesti AKP's 11:49! Kiiresti kirjutades oli 0 sarnane 9'ga. ÕNNEKS ei muuda see midagi, saate lihtsalt 9 punga juurde ja kokku 410 aga tuletõrje Zil'i kätte ikka ei saa Big Grin Aga nüüd läks pakk kappi tagasi! 
Kuid palju valusam laks tuli Teil hoopis siit - ja ilma Ö'ta tulnuks lõppsumma 421, mis andnuks küll mitte auhinnalist kohta (kaika eemaldus on aega võtnud) küll aga 6.koha. Sidekriipsude sodimised, kui ikka oli asi selge ja arusaadav, jätsime kõigil tähelepanuta. Muuseas: nutikatel on vigade parandamiseks korrektorlindid kaasas! 

[Pilt: DSC_0295.JPG]

Tänan vastuse eest. Meie oleme üritanud oma sõite analüüsida. Käsitsi sisestamine ja kontrollimine on raske ja tekib näpukaid, nagu ristsõna täitmisel. See on paratamatus ja meie kindlasti ei protesti. Ainus mõte on ise aru saada, mida valesti tegime ja siis sellest õppida. Kahjuks üle 8 tunnise ürituse puhul keskendumine kaob ja tulevad apsud sisse. 
Kõige optimaalsem on arvatavasti see, et üks sõidab, üks navigeerib ja üks vastutab ristsõna eest. 

Oleksitest.
Karistuspunkte kokku 88. Vältida oleks saanud AKP1 9, AKP2 6, AKP3 16 auto remontimine, AKP4 38 vale kaardilugemine.

Siis jääks 88 - 9 - 6 - 16 - 38 = 19.

Kui SÕERU oleks olnud õige, siis oleks võitnud järgmise ees ühe punktiga.

Kui sõeru oleks õige, siis 88 miinuspunktiga kokku 412 ehk 7. koht.

Kui sõeru oleks õige ja AKP38 oleks 0 karistust, siis 450 ehk 3. koht. 

Kokkuvõte. Kõige tähtsam ristsõna nagu alati. Siis järgmine see, et ei tohi ära eksida.

Korrektor oleks mõistlik ja eriti tuleks olla tähelepanelik lühikestel lõikudel nagu 50m või 500m. Kui on samas piirkonnas mitu teed, siis viga on kerge tulema. Pikema vahemaa peale mõõtmisviga väheneb oluliselt.
Vasta

Miks te võtate seda kuradi kella ja ristsõna nii tõsiselt?

Me Wagoneeriga oleme alati lähtunud sellest,et tegemist on lõbusa ralliga, kellast ei pea lugu ja ristsõna täidame oskuste piires , sel aastal saime sealt esimene kord reaalse vastuse  Big Grin
Vasta

(01-03-2016, 09:09 AM)AsTroSS Kirjutas:  Miks te võtate seda kuradi kella ja ristsõna nii tõsiselt?

Me Wagoneeriga oleme alati lähtunud sellest,et tegemist on lõbusa ralliga, kellast ei pea lugu ja ristsõna täidame oskuste piires , sel aastal saime sealt esimene kord reaalse vastuse  Big Grin

Aga miks Teie ei võta, on täpselt sama hea küsimus. On nähtud vaeva ning tehtud ristsõna, pandud kirja keskmine kiirus jne. Kellele ema ja kellele tütar. Kui on ristsõna ja mingid reeglid, siis need täidavad ning järgivad, keda huvitab. Mõni hakkab hommikul kell 10.00 viina jooma ning osaleb sõidul ballastina ja ka see on täitsa lubatud.
Vasta

Kui te nii kõvasti igat punkti taga ajate, kas siis teie sõidus jäi kohta ka FUN'ile?


Isegi võistlusjuhend ütleb:

PS! See ei ole võidu ja auhinna peale sõitmise üritus, vaid FUN, FUN ja veelkord FUN!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne