Uute amortide kvaliteet
#1

Vahetult enne Talverallit läbitud ülevaatusel ilmnes, et üks amortisaator teistest kõvasti kehvem, kuigi normi piires. Tundus mõistlik vahetada, saadavus üsna piiratud, siiski õnnestus leida tagumine paar "Monroe" valikust. 300+ km talvistel teedel (tõsi - mitte just kõige siledamatel) näitas ilmekalt antud parendamise mõttetust - uute amortide tõhusus oli nullilähedane. No kuidagi ei tahtnud need tagarattad maas püsida, päris kindlasti oleks vanad poolpidused paremini hakkama saanud. Vanadega taguotsa vajutades tundus konkreetselt tihe, uutega ebamäärane pehme õõtsuv nagu mingi ameeriklane. Samas olen päris kindel, et amorditestis oleks tulemus 90+ %, kuigi praktikas mittekasutatavad. Tuleb siiski tunnistada, et siledal asfaltil saavad hakkama küll Cool
Enne ma sellele tähelepanu väga ei pööranud, aga viimase kogemuse najal tundub, et ka teisel tagamootoriga hobiautol samad mured (proovitud nii "Monreot" kui "Sachi").
Oskate soovitada toimivat tootjat või saada kinnitust, et ma ei saa asjadest lihtsalt õigesti aru Wink

Cinquecento
Vasta
#2

Monroed ei paigalda ma ka siis,kui klient topelt maksab.
Vasta
#3

Lood on üsna nirud jah. Eks see on ju teada, et kõige odavamat otsa ei tohi osta (ja ka mitte tasuta vastu võtta, kuna vahetuskulu tuleb topelt). Aga seda ei kujutanud küll ette, et asi nii halb on, et 50€/tk eest sisuliselt mitte midagi ei saa.


Aastaringsele igapäevaautole ostsin ja vahetasin KYBi gaasikad 2014 seprtembris.
Enne seda oli viimane amordivahetamise laadne kogemus eelmisel sajandil ja tolle aja juttudest oli meelde jäänud, et hoiatati ostmast monroe'd.
Algul ei saanud midagi aru, et nende KYBidega halvasti oleks, enamvähem vist isegi töötasid. Aga 2015a kevadel, pärast u 5000km sõitmist oli iseloomulik "amordikolksatus" sees tagasillas ühel poolel. Amorditestis näitas, et parempoolse amordi võiks välja vahetada küll, tõhusus 60%; vasakpoolsel 70% (vasak ei kolksunud, aga treppisõidetud tee peal kurvis tundus "vedel" ikka).
Kuna just enne vahetamist 2014 olin ka vanade amortidega testis käinud, siis oli ka võrdlusmoment olemas, vanad olid mõlemad 70%. Ja sõidutunde järgi polnud neile midagi ette heita.
Vasta
#4

Bilsteini B4-dega pole alt läinud.
Kyb-iga seevastu küll. 
Rohkem uutega kogemusi ei oma, sest... - loe esimest rida Smile .
Üle 100 000 km bilsuga.
Vasta
#5

(22-02-2016, 11:57 AM)ahtos Kirjutas:  Monroed ei paigalda ma ka siis,kui klient topelt maksab.

+1

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#6

 Endale on mulje jäänud, et KYBi ning eriti Sachsi gaas kestavad, Monroe õli aga on saast.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#7

Sai siis täna veel ühe hobiautoga ülevaatusel käidud, aasta tagasi vahetatud ja paar tuhat km sõitnud Sachi (õli)amortide stenditulemus 50-60%. Sõites ka natuke aru saada, et asi pole päris ok. Esisillal mingid mitukümmend aastat vanad roostekäkid ja tulemus 90+%.
Eks siis katsetab edasi ja raporteerin tulevikus oma ebaõnnestumistest Toungue

Cinquecento
Vasta
#8

Oeh...
Ma oma Granadadega aastaid samas kohas käinud ülevaatusel. Ühega suutsin kuidagi mällu salvestada, et viimasest korrast kui ülevaataja ütles, et amordid hakkavad otsa saama oli möödunud seitse - kaheksa aastat. Amordid olid needsamad...

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#9

(03-08-2016, 22:15 PM)parmhot Kirjutas:  Sai siis täna veel ühe hobiautoga ülevaatusel käidud, aasta tagasi vahetatud ja paar tuhat km sõitnud Sachi (õli)amortide stenditulemus 50-60%. Sõites ka natuke aru saada, et asi pole päris ok. Esisillal mingid mitukümmend aastat vanad roostekäkid ja tulemus 90+%.
Eks siis katsetab edasi ja raporteerin tulevikus oma ebaõnnestumistest Toungue

Amorditest ülevaatus punktis on subjektiivne. Mida ta teeb. Lihtsalt väristab amortisaatorit vertikaal suunas. Mida ta veel lisaks amortisaatoritele väristab?. Lihtsalt räägin ära loo mida katsetasime (enne sajandivahetust). Sõiduk peale , test. Otsus amortisaator läbi. Auto maha rehvirõhku juurde, peale, test, amortisaator läks rohkem korda. Veelkord rõhku juurde ja ka teise rehvi rõhuga mängides saime ideaalse tulemuse esisillal. Samas ei maksa ära unustada ka kõikide kummipukside ,patjade väsimist. Rolleyes

Pobeda Pickup .....
My other favourite toys have tits...
Vasta
#10

Just-just! Rehvirõhk! Ja ka puksid muidugi.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne