28-03-2016, 00:10 AM
Tehnilises passis on kirjas vedavate sildade arv ehk enamasti 1 , kumb ots on vedav seda ju kirjas pole. Miks üldse peaks probleem tekkima ?
Aga olulisem on ikkagi tulemus. Kogu vedrustuse geomeetria on projekteeritud konkreetsele veo skeemile. Täitsa huvitav oleks sõita tagaveolise Audiga, aga ilmselt see tulemus oleks ikkagi ainult "huvitav".
Ega selle Rex/Vilgase juhitavus siksi sildadega ka mingi über ei olnud. Kui bemmi sillad alla pandi siis hakkas juba looma. Sellise ümberehituse lõpptulem on ikkagi prognoosimatu minu meelest.
Aga mis puutub spido näitu, siis peale sidurite-kastide-kardaanide ja muude pudinate vahetust hakkas miilides originaal spido näitama täiesti usutavaid numbreid km/h- des vot see oli üllatus.
Aga olulisem on ikkagi tulemus. Kogu vedrustuse geomeetria on projekteeritud konkreetsele veo skeemile. Täitsa huvitav oleks sõita tagaveolise Audiga, aga ilmselt see tulemus oleks ikkagi ainult "huvitav".
Ega selle Rex/Vilgase juhitavus siksi sildadega ka mingi über ei olnud. Kui bemmi sillad alla pandi siis hakkas juba looma. Sellise ümberehituse lõpptulem on ikkagi prognoosimatu minu meelest.
Aga mis puutub spido näitu, siis peale sidurite-kastide-kardaanide ja muude pudinate vahetust hakkas miilides originaal spido näitama täiesti usutavaid numbreid km/h- des vot see oli üllatus.
Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss