üks ilusamini taastatud Pobisid
#21

eberhard Kirjutas:Igatahes, nüüd ma oma ürgvana eboniitkestaga akut kuskile bensiinijaama enam ära ei sokuta.

Neid ikka liigub ja ma olen ka neid ikka alles hoidnud. Nt ühel soetatud mootorrattal oli 1973. aasta eboniitkorpusega aku sees Smile


Kõige tulisem kahju oli sügisel ühes emeksis nähtud 51st, mille juhiistme all oli kaks 6V eboniitkorpusega akut veel... kahjuks ei omanud ei tööriistu ega ka aega, et need maha kiskuda.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#22

aga ütle palun millistesse emeksitest vabalt sisse pääseb? Olen kuulnud, et Tallinna omasse ei lastagi niisama ringi kondama.

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Vasta
#23

eberhard Kirjutas:aga ütle palun millistesse emeksitest vabalt sisse pääseb? Olen kuulnud, et Tallinna omasse ei lastagi niisama ringi kondama.

Igalpool,ka Tallinnas saab Emexis ringi konnata,kui mõnda töötajat tunned(vennal küllaltki palju autosid Tallinna Emexis pildistatud,sest tunneb ühte töötajat).Muidu küll ei usu,et kuskil ringi lastakse käia vabalt.
Vasta
#24

valdo Kirjutas:http://tengoretro.sampo.ru/photo.php

3. seeria isend asub Karjalas, palju töid on lastud teha \"tsoonis\" sealsete meistrite poolt.

Tööde kvaliteet näib olevat väga kõrge, samuti originaalsus. Ainsad silma riivanud elemendid olid ainult valed piibud (kust saadagi õigeid?), vale pruun või must suunatulelüliti (peab olema kollane nagu muud nupud) ning vale kapotialuse latern. ...
Tõesti väga hea töö, palju vaeva nähtud!
Minu silma ripsasid aga kaasaaegsed lõdvikuklambrid, oleksid võinud olla tolle ajastu kohaselt splintpingutusega plekiklambrid. Ja kas käsipiduri hoob tehasest väljund masinail polnd mitte päris punast värvi?
Vasta
#25

taruvaras Kirjutas:Minu silma ripsasid aga kaasaaegsed lõdvikuklambrid, oleksid võinud olla tolle ajastu kohaselt splintpingutusega plekiklambrid. Ja kas käsipiduri hoob tehasest väljund masinail polnd mitte päris punast värvi?

Loomulikult oli käsipiduri hoob punane. Läbivalt läbi kolme seeria ehk kogu Pobide tootmise vältel.

Splintpingutusega klambreid olen saanud EMEXist ja mujalt vanade (enne-1980te) autode vrakkidelt.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne