Postitused: 13
Teemad: 41
Liitus: Jul 2010
Maine:
0
17-03-2016, 17:07 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-03-2016, 22:31 PM ja muutjaks oli
janza1.)
Tere,
Palun abi targematelt.
Tegin mootori remondi( laagrid,tihendid,simmekad,kolbirõngad)
juhtmestik sai ülekäidud.
karpa puhas ja korras segukruvi 1/4 lahti(proovitud teisega)
süüde paigas,uued kontaktid .Süüde kontrollitud lambiga(4mm )
kondekad korras (proovitud teisega)
õhufilter uus
aku uus
küünlad ja juhtmed uued
sumpad ja kollektorid uued
välispidised lekkeid lisaõhu suhtes ei ole(kontrollitud brake cleaniga)
sümptom on selline,et küünlad puhastad ära (küünlad),läheb tööle kolmanda korraga ja gaas põhjas. Pöördesse üldse ei lähe. Niimoodi võib töötada terve päev,niikui gaasi maha keerad sureb välja ja enam tööle ei lähe. Ja uuesti küünlad puhtaks.........
lisan ka youtube video, otsingusse: jawa 350 engine problem
igasugune mõte on teretulnud!
janek 56464422
Muravei TMZ-200 -78, IŽ-49 bobber -53, Honda CB400 caferacer -74,
Postitused: 1,139
Teemad: 268
Liitus: Feb 2003
Maine:
9
Hääle järgi ütleks, et ei saa piisavalt õhku peale. Kui lased gaasi maha, tõmbab silmini täis ja sellepärast ei lähe ka pärast käima.
Jawa 350OHV, Jawa Jawetta Standard/Sport, Jawa 550/555/typ 20/Mustang, Jawa Robot, Jawa Perak, Jawa 175/356, Jawa 250/353/559/Super Sport, Jawa 257A, Jawa 350/354/360, Jawa 634/638, Velorex 16, 2x Riga, ET-600, Moskvits 2140 '79 ...
Postitused: 565
Teemad: 43
Liitus: Dec 2005
Maine:
1
Tere.
Sarnaselt käitus üks minu kätte jõudnud vähesõtnud jawa käigukasti probleemiga mida eelmise omaniku pojad olid soovinud remontida, kuid asi jäi pooleli viitsimise taha ning pandi silindrid kolvid samatargalt kokku tagasi. Käima pannes aga ohh häda - töötas ainult rutskat põhjas hoides. Siin lõppes mõistus ning peale aastaid seismist ostsin omale juppideks. Jukerdasin samamoodi, vahetasin simmeri, kellaga süüde paika jne. Peale kukla kratsimast ning päris mitut õllet võtsin silindrid maha ning selgus, et kolvid olid vahetuses(hea, et rõngad akendesse puruks ei jooksnud). Peale kolbide paigutamist õigetesse silindritesse on see mootor matsupill.
Juhtub kõigil nii, et viska pilk peale kas kolvid õiges silindris(väljalaskest näha).
Ats.
Postitused: 304
Teemad: 21
Liitus: Jul 2005
Maine:
3
Kunagi ammu oli mul sama jama. Teadmatusest olin aku otsad valesti ühendanud ehk siis aku + peab korpuses (massis) olema.
Bedford Blitz CF350 Madel(1980), K-750m(1965), GAZ 21(1964), GAZ 66-01(1977)
Postitused: 13
Teemad: 41
Liitus: Jul 2010
Maine:
0
Tänan kaasamõtlemast!
Enne remonti töötas ilusti. Tundub et Atsil on õigus. Kolvid jäid vanad aga rõngad uued ja kolvid käisid küljest ära .Nii et vaatan ülevalt kaane alt sisse.
Muravei TMZ-200 -78, IŽ-49 bobber -53, Honda CB400 caferacer -74,
Postitused: 565
Teemad: 43
Liitus: Dec 2005
Maine:
1
Kaanealt einäe miskit - keera üks leegitoru maha ning sealt näed kas lukupilud jooksevad üle akna. Kui näed lukupilusidsiis on kolvid vahetuses.
Postitused: 565
Teemad: 43
Liitus: Dec 2005
Maine:
1
Tere.
Kui probleem lahendatud saab, siis anna siia ka teada mis vea põhjustajaks oli
Ats.
Postitused: 13
Teemad: 41
Liitus: Jul 2010
Maine:
0
Atsil õigus!
Kolvid olid omavahel vahetuses vasak ja parem pool.
Vahetasin ära ja läks pöördesse ilusti aga pööre ei tahtnud alla tulla. Karpa oli eelnevalt kōveraks keeratud ja vōttis tekstoliidi vahelt lisa ōhku. Lihvisin selle klaasi peal liivapaberiga siledaks ja töötab väga ilusti ja vaikselt.
Mina tänan,
Janz
Muravei TMZ-200 -78, IŽ-49 bobber -53, Honda CB400 caferacer -74,