Auto aku
#1

Nimelt ema ford seisis selle talve õues ja ei sõidetud sellega (2005a ford).Nüüd kevadel proovisime tööle panna aga ei võtnud isegi armatuuris tulesi põlema, võtsin aku maha ja lihvisin oksudeerunud klemmid puhtaks ja aku panin sooja tuppa laadima.Täna sai aku uuesti peale pandud aga starterit pannes mootor ringi käima ei hakka, aga tuled ja armatuuri tuled nüüd funkavad.

Mida nüüd teha?Kas kontrollida happe taset ja vajadusel detsileeritud vett juurde panna või uus aku osta?

Lapse suu seletab rohkem, kui mehe.
Vasta
#2

Kas starterit andes kustub muu värk ära?

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#3

Hakka akut treenima uuesti. Pane kõige nõrgema peale ja lae pikalt. Siis lase jälle esitulede põledes tühjaks.... aga ära lase pirne punaseks vaid hakka veits varem laadima. Kui oled kümme-kakskümmend korda nii teinud siis peaks elu sisse võtma. Kui ei võta siis võid üle selja visata või paned mõne traktori peale augu täiteks.
Vasta
#4

Starterit andes põlevad ikka tuled armatuuris edasi vms

Lapse suu seletab rohkem, kui mehe.
Vasta
#5

Diagnoosimisel ei ole võimuudsellist.
Kui starterit andes muu park särab edasi ei jõua vool starterisse. Ühenda starteri peal otse, saad pildi selgemaks!

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#6

Ma ise 16a vana ja ei hakka nii uuel autol seal juhtmetega jamama Big Grin Homme võtan teiselt sõitvalt autolt aku maha ja proovin selle akuga kas saab toimima või ei.Kui korras akuga isegi toimima ei saa siis probleem kuskil mujal kindlasti

Lapse suu seletab rohkem, kui mehe.
Vasta
#7

Juhtme klemmid olid ka veits oksudeerunud aga need tegin puhtaks ilusti

Lapse suu seletab rohkem, kui mehe.
Vasta
#8

Kui üldse midagi ei juhtu võtit starteriasendisse pöörates, võib asi olla mingis blokeeringus kinni. 
Immobilaiser, mõni auto enda käivitustõkend? Mõni auto tahab siduripedaali allavajutamist käivitamiseks näiteks. Võibolla seal mõni andur kalab.

Kui aku tühjaks saanud/maas käinud, siis võib alarmi viga olla. Autol on tehase kesklukk või on midagi lisaks paigaldatud?


Kui uus on NII UUS auto üldse? 
Vasta
#9

Millaski oli kah kolleegil samane lugu.Akuga miski jama.Võttis aku maha pani teise peale ja auto surnud.
Ja service lugu.Kompuutrit vaja.Kas see vastab tõele?Enda autol enne helistasin kah toyota esindusse,et kas võin seda teha.Ja sealt sain
kinnituse ,et jah tohin.
Toyota Hiace seisis kah kodys garaažis 2 kuud.Aku täiesti 0.
Ja signat ma enam maha ei saanudki kusjuures.
Väideti,et mälust signaal unsutatud jne.
Kuid võtsin lihtsalt maha.Ka immo systeemi.
Juhtub.
Kuidas on fordiga?
Lihtsalt mu arvamus mis ei pruugi tõsi olla.
Lihtsam variant,tõmbrelee küljes klemm lihtsalt oksydeerunud talve jooksul.Võta lahti ja puhasta ära.
Head käivitamist!
Vasta
#10

(22-03-2016, 13:10 PM)zazik Kirjutas:  Kui üldse midagi ei juhtu võtit starteriasendisse pöörates, võib asi olla mingis blokeeringus kinni. 
Immobilaiser, mõni auto enda käivitustõkend? Mõni auto tahab siduripedaali allavajutamist käivitamiseks näiteks. Võibolla seal mõni andur kalab.

Kui aku tühjaks saanud/maas käinud, siis võib alarmi viga olla. Autol on tehase kesklukk või on midagi lisaks paigaldatud?


Kui uus on NII UUS auto üldse? 

Kirjas,et  (2005a ford).

Tel. +372 56477273. e-mail. metall73@hot.ee
Vasta
#11

Automaatkäigukast nõuab parkimise asendit. Muidu starter ei võta. Pole teada kumb kast seal on.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#12

uue kooli masinatel on see, et kui aku ei anna vajaliku voolu välja siis ta ei käivitugi, isegi mitte krokodillga, auto saab aru, et akul vajalikku mahtuvust pole ja ei käivitu ja kõik, starteri võtab ringi aga käima ei lähe, kuna saab aru et aku on nõrk
Vasta
#13

(22-03-2016, 22:03 PM)supp Kirjutas:  uue kooli masinatel on see, et kui aku ei anna vajaliku voolu välja siis ta ei käivitugi, isegi mitte krokodillga, auto saab aru, et akul vajalikku mahtuvust pole ja ei käivitu ja kõik, starteri võtab ringi aga käima ei lähe, kuna saab aru et aku on nõrk

Mul 2015 aasta Ford. 

Igatahes kui sidurit alla ei vajuta siis ilmub ekraanile kiri ning käivitada pole võimalik. 

Samas on peal veel mingisugune aku jälgimise süsteem. Isegi kui olen tulnud pikast sõidust ja aku on kindlasti täis ei luba seisva mootoriga raadiot kuulata üle 5-10 minuti vaid läheb säästu reziimile. Tavaline tehase helisüsteem.

Käivitades tunduks nagu ahel käiks kuskilt arvutist läbi st süütelukk ja starteri solenoid pole vanaviisi ühenduses. 

Kasutaja käsiraamatu järgi on täku andmine võimalik kuid kas pool tühja akuga saab käivitada siis jään vastuse võlgu. 

www.estmotor.ee väikemootorid ja ehitustehnika . Kito tõsteseadmed
Vasta
#14

Endal juhus, kui aitas lihtsalt paar koputust haamriga vastu starteri tõmbereleed.

Edu!
Vasta
#15

Täna igatahes ei jõudnud midagi teha.Oli plaanis küll võtta teiselt pereautolt aku ja sealt krokodilllidega voolu anda klemmide külge aga polnud krokodille kodus.Homme hommikul tuleb tuttav külla ja tõmbame auto tööle tänava peal Big Grin Big Grin Loodame et aitab

Lapse suu seletab rohkem, kui mehe.
Vasta
#16

Starter ei lähe ühest käimavedamisest korda, ka kümnest mitte.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#17

(23-03-2016, 00:25 AM)Marko Kirjutas:  Starter ei lähe ühest käimavedamisest korda, ka kümnest mitte.

Käima vedamise all ma mõtlesin seda et saaks lihtsalt auto tööle ja näha kas asi edasi ka ikka liigub.Aku ja starteri jama vaatab peale seda uuesti

Lapse suu seletab rohkem, kui mehe.
Vasta
#18

Tsitaat:Käivitades tunduks nagu ahel käiks kuskilt arvutist läbi st süütelukk ja starteri solenoid pole vanaviisi ühenduses. 
Sulle  tundub õigesti. Starterit juhib kas bodymodule/centralmodule või mootori juhtaju (Enamusel fordidel).

Mainin ka igaksjuhuks, et ega nende laadijate ja krokodillidega ei tasu uute autode läheduses teadmata tagajärgedest mässata - võite mõne ploki maha niiviisi põletada. Ainuke mida saab tühja aku korral teha ilma, et midagi peesse keerad, eemaldada akuklemm (eeldatavalt miinus) ja siis rahulikult aku laadima panna (min 8h). Hiljem uuesti ühendades klemmi ja kui arvad, et aku ikka vilets (kuid siiski 12 v välja annab), siis lisa booster külge pookida.  Voolukõikumine ajab suksud segadusse ja hakkavad niiviisi rumalusi tegema.
Vasta
#19

(21-03-2016, 23:06 PM)Armin Kirjutas:  ...Mida nüüd teha?Kas kontrollida happe taset ja vajadusel detsileeritud vett juurde panna või uus aku osta?

Valida on selgeltnägijatega suhtlemise või diagnostika vahel. Esimese osas olen skeptiline, kuid teine algab pinge mõõtmisega aku klemmideltSmile
Vasta
#20

Vahepal käisid tuttavad külas ja üritasid teise autoga tõmmates tööle saada aga isegi ei lubanud et läheks tööle.Mingit avariinuppu vajutasime ka mis pidi jutude järgi aitama aga ei.Nüüd vist läheb töökotta varsti

Lapse suu seletab rohkem, kui mehe.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne