Pick up mosse
#1

Paar aastat tagasi sai paar mosse keret koju veetud, 400 ja 401. Sellest 401 üritan mingi aja jooksul ikkagi liikuvat masinat saada aga see 400 kere vedeles lihtsalt jalus. Mingit erilist väärtust sel kindlasti enam ei olnud aga niisama kuskile rauaahju kah ei raatsinud saata. Lükkasin ta siis kunagi sügisel garaasi ja sai kõvasti lõigutud ja keevitatud, ja välja tuli midagi sellist. 
http://www.upload.ee/image/5703871/P4044797.JPG

Ärge nüüd seda küll küsige, et mis sellise asja mõte on ja millal valmis saab ja mida iganes. Kas see riistapuu kunagi ka iseliikuvaks saab, pole mul õrna aimugi. Võib-olla saab sellest kunagi lihtsalt üks teisaldatav lillepeenra alus. Aga praegu on see lihtsalt üks hea põhjus aeg ajalt garaasi kadumiseks.
Vasta
#2

isand Toffel pildilink ei tööta  Smile

Veel pole maha löödud
Vasta
#3

Sain juba aru jah. Nüüd peaks toimima.
Vasta
#4

Päris vägev idee Big Grin Ega tulemust ja otstarvet ei peagi alati ette teadma
Vasta
#5

Proportsioonid just autodisaini õpikust pärit ei ole. Hetkel passiks kuhugi pjedestaaliks.
Ka short-bed pickupid on selline poolteist-kabiini tagaosaga, kindlasti ka laiem, kui nina.

Hetkel sobiks vist bootlegging-pära isegi magusamalt
http://www.autofoundry.com/wp-content/up...Coupe1.jpg

Aga igavuse peletmiseks ning sihita ladumiseks on projekt ju asjalik Smile
Vasta
#6

Äge projekt!
Aga see pragune munakatus ei lähe kohe mitte - see on kuidagi eriti "väärakas" seal peal. See on 30/40'te autode üldine häda, kus külje/aknajoon ja katuse joon ei lähe üldse kokku. Siis oli vajadus mehe kõrge silinder ja proua lillekuhjasarnane kübar ka autosse mahutada... 
Mina "lamendaks" selle ära, choppaks katust vihmarenni pealt ja teeks esiakna ka natuke madalamaks sellega. Ja kaaluks üldse avatavat "kaltskatust" koos "kaduva" tagaaknaga  a'la 2CV! 
Vasta
#7

(04-04-2016, 22:05 PM)kaarelj Kirjutas:  Proportsioonid just autodisaini õpikust pärit ei ole. Hetkel passiks kuhugi pjedestaaliks.
Ka short-bed pickupid on selline poolteist-kabiini tagaosaga, kindlasti ka laiem, kui nina.

Hetkel sobiks vist bootlegging-pära isegi magusamalt
http://www.autofoundry.com/wp-content/up...Coupe1.jpg

Aga igavuse peletmiseks ning sihita ladumiseks on projekt ju asjalik Smile

Kusjuures käis ka selline kere kuju korra peast läbi. Aga õnneks andsin ma endale üsna ruttu aru, et sellise kere ehitus käib suure kaarega üle minu oskuste, võimaluste ja viitsimise.
Praegu seisab esisilla kokkupanek selle taga, et ei suuda kuskilt leida 27mm pidurimansette. Kui ma esimesed pidurid lahti võtsin siis selgus, et ühel pool oli see õige silinder ehk siis 27mm läbimõõduga, teisel pool aga sama silinder mis tagasillal ehk siis 25mm läbimõõduga. Kuna mul midagi paremat sinna hetkel panna polnud, siis läksid samad silindrid tagasi. 25seid mansette on võtta küll ja küll, aga 27 ei suuda kuskilt leida.
Kui kunagi mingi ime läbi peaks asi nii kaugele jõudma et peaksvärvima, siis vähemalt praegu on mõte et tõmbaks hoopis mingi kilega üle. Siis ei paista ehk see minu vilets pahteldamine kohe nii hästi välja. Aga enne seda päeva jõuab veel palju palju vett merre voolata.
Vasta
#8

(05-04-2016, 20:30 PM)Toffel Kirjutas:  
(04-04-2016, 22:05 PM)kaarelj Kirjutas:  Proportsioonid just autodisaini õpikust pärit ei ole. Hetkel passiks kuhugi pjedestaaliks.
Ka short-bed pickupid on selline poolteist-kabiini tagaosaga, kindlasti ka laiem, kui nina.

Hetkel sobiks vist bootlegging-pära isegi magusamalt
http://www.autofoundry.com/wp-content/up...Coupe1.jpg

Aga igavuse peletmiseks ning sihita ladumiseks on projekt ju asjalik Smile

Kusjuures käis ka selline kere kuju korra peast läbi. Aga õnneks andsin ma endale üsna ruttu aru, et sellise kere ehitus käib suure kaarega üle minu oskuste, võimaluste ja viitsimise.
Praegu seisab esisilla kokkupanek selle taga, et ei suuda kuskilt leida 27mm pidurimansette. Kui ma esimesed pidurid lahti võtsin siis selgus, et ühel pool oli see õige silinder ehk siis 27mm läbimõõduga, teisel pool aga sama silinder mis tagasillal ehk siis 25mm läbimõõduga. Kuna mul midagi paremat sinna hetkel panna polnud, siis läksid samad silindrid tagasi. 25seid mansette on võtta küll ja küll, aga 27 ei suuda kuskilt leida.
Kui kunagi mingi ime läbi peaks asi nii kaugele jõudma et peaksvärvima, siis vähemalt praegu on mõte et tõmbaks hoopis mingi kilega üle. Siis ei paista ehk see minu vilets pahteldamine kohe nii hästi välja. Aga enne seda päeva jõuab veel palju palju vett merre voolata.

Kile toob kohe kõik halva eeltöö eriti hästi välja ja ega ta tegelt eriti odavam ei tule kui värvimine.
Vasta
#9

Ärge seda pilti väga tõsiselt võtke ... kiire skits olemasoleva pildi järgi
Proovisin kabiini osa nii nagu tavaliselt kastikatel on.
Tagumine sein tuleb ukse postist ilmelt ka päriselus kaugele, et sees istuma mahuks.
Kasti suurus on maitse asi ja telgede vahet suurendades peaks proportsioonid maremaks minema. Hetkel üritasin mitte muuta Smile ja siis on ka OK
   
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne