Matkaauto külmiku remont
#1

Kas keegi teab kedagi kes teab kedagi kes oskaks lisada amoniaagivedelikku külmikule millel pole kompressorit ja töötab nii 12v 220v kui ka gaasiga. Probleem selles ,et kohapeal justkui töötab aga sõites ja loksutades mitte.
Vaido
56276195
Vasta
#2

Kahtlen selles, et vedelikku vähe. Pigem on umbe läinud. vanasti taastati seda tüüpi kappe selliselt, et keerati jala ülespidi ja lasti seista nii päeva jagu ja kolgiti tagumine torustik kenasti puuvasaraga läbi. pärast jalgadele tagasi ja jälle seista lasta ja siisvooluvõrku... või gaasiga tööle. Ammonjaak haiseb kõvasti ja seda on kohe tunda, kui torustik ebatihe.

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#3

(06-04-2016, 10:21 AM)h2rra Kirjutas:  Kahtlen selles, et vedelikku vähe. Pigem on umbe läinud. vanasti taastati seda tüüpi kappe selliselt, et keerati jala ülespidi ja lasti seista nii päeva jagu ja kolgiti tagumine torustik kenasti puuvasaraga läbi. pärast jalgadele tagasi ja jälle seista lasta ja siisvooluvõrku... või gaasiga tööle. Ammonjaak haiseb kõvasti ja seda on kohe tunda, kui torustik ebatihe.

Ma ise pelgasin sedasama.Haisu pole. Kogu jant hakkas siis kui ümbriskappi ümber tegema hakkasin ja külmiku külili panin.tagasi tõstes ei külmetanud üldse ja siis soovitati paar korda uuesti peapeale keerata . keerasin ja koputasin u 20-30 korda aga ei teadnud et peab olema päeva jagu.
Tänud soovitajale! Proovin järgi
Vasta
#4

(06-04-2016, 14:57 PM)vant10 Kirjutas:  
(06-04-2016, 10:21 AM)h2rra Kirjutas:  Kahtlen selles, et vedelikku vähe. Pigem on umbe läinud. vanasti taastati seda tüüpi kappe selliselt, et keerati jala ülespidi ja lasti seista nii päeva jagu ja kolgiti tagumine torustik kenasti puuvasaraga läbi. pärast jalgadele tagasi ja jälle seista lasta ja siisvooluvõrku... või gaasiga tööle. Ammonjaak haiseb kõvasti ja seda on kohe tunda, kui torustik ebatihe.

Ma ise pelgasin sedasama.Haisu pole. Kogu jant hakkas siis kui ümbriskappi ümber tegema hakkasin ja külmiku külili panin.tagasi tõstes ei külmetanud üldse ja siis soovitati paar korda uuesti peapeale keerata . keerasin ja koputasin u 20-30 korda aga ei teadnud et peab olema päeva jagu.
Tänud soovitajale! Proovin järgi

Seal sees tekib mingisugune kristalliseerumine pikema aja jooksul ja need on vaja ära lõhkuda, nagu mäletan vanast ajast

[Pilt: Cooling-Unit---Calcified-Chromate.jpg]

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#5

 Kas see külmik oli proovimise ajal ikka loodis? Selline juhus ka ära nähtud, et mittekülmetava külmiku ainus viga oli see, et proovimise ajal oli ta ühe nurga poole kreenis.
 See kummulikeeramise jutt ka õige ja teinekord on sellest abi. Seda, et neid külmikuid keegi siinmail ammoniaagiga täidaks pole kuulnud.




`73 Hanomag-Henschel F46KA
Vasta
#6

siin on sellest teemast natuke juttu

http://www.rvdoctor.com/2001/02/rv-absor...oling.html

aga valikud on tegelikult sellised

1. kas tahad säilitada vana kappi ja välimust ? ning tööpõhimõtet siis soetad uue "absorption cooling unit" - i ehk uues torusüsteemi mida müüakse eraldi ja poogid selle vana asemele
2. tahad säilitada vana kapi disaini aga pole tähtis külma elemendi olemus poogid sinna sisse 12V kompressor süsteemi - võtab vähem voolu ja annab rohkem külma
3. pole kapi originaalsusest sooja ega külma - ostad uue kapi vahet pole kas sama süsteemiga või kompressoriga

vana absorbeeruva süsteemi reanimeerimine - kas on kõige mõttekam ? hapuks läinud piim ja soe viin pole just meeldivad üllatused Cool
Vasta
#7

Oli mul väike 220v külmik, ei külmetanud, kikerdasin ka igat pidi, ikka ei midagi, jätsin seisma.
Aasta pärast töötas jälle ja siiamaani.
Vasta
#8

(06-04-2016, 06:46 AM)vant10 Kirjutas:  Kas keegi teab kedagi kes teab kedagi kes oskaks lisada amoniaagivedelikku külmikule
...

Üllar
5052156

Õnne tänav 12
Tallinnas.

Aga kas ta teha viitsib, on iseasi. Nagu juba mainiti, on kuluefektiivseim uus külmikWink
Vasta
#9

(07-04-2016, 11:34 AM)v6sa Kirjutas:  
(06-04-2016, 06:46 AM)vant10 Kirjutas:  Kas keegi teab kedagi kes teab kedagi kes oskaks lisada amoniaagivedelikku külmikule
...

Üllar
5052156

Õnne tänav 12
Tallinnas.

Aga kas ta teha viitsib, on iseasi. Nagu juba mainiti, on kuluefektiivseim uus külmikWink

Tänud kaasamõtlejatele!
Külmik peaks töötama ka mägedes sõites ja väiksena töötas ka ja meelisv jutu proovin läbi lugeda aga 12v kompressori variant ei tööta nädal aega metsas või mereääres.Kod.v6sa kontakti proovin homme ära
Vasta
#10

paar mõtet veel

kui kannatab siis lammuta veidi kappi ja panusta paremale soojustusel vana pole ehk enam tasemel
ukse tihend peab olema hermeetiline ehk kogu kapp sealt lekkides kaob ka "võimsus"

kompressorist rääkides siis mul veel oma kogemust ei ole aga kohe peaks hakkama saama
ise kasutan samuti absorbtsioon kappi ja nagu kirjutasin oma teemas http://forum.automoto.ee/showthread.php?...#pid391847 
et toimib AGA ...
ise ostsin samuti sama mõttega - olen nädal metsas ilma välise vooluta ja tarbin külmkappi gaasiga nii et linnuke ka ei sisrista
olles nüüd mõne aasta Euroopas käinud ei karda ma enam asja nii palju ja olen kindel et saan hakkama puhtalt aku pealt

kas nädala oled paigal nii, et autot käima ei pane ?
lisa matkaauto geel ehk süva-tühjenemise aku mahub kuskile pingi alla ikka
väike bensu genekas annag voolu ka muudele tarbijatele
päikesepaneel on tänapäeval päris soodne toode ja toodab külmikule piisavalt voolu kumera katuse puhul on ka painduvaid paneele.

ah jah kompressoritele pakutakse ka külmasalvestavat elementi
pidavat isegi kuni 8 tundi toimima ilma elektrita.
Vasta
#11

Eks ta sõltub, kui palju ja -pikalt kohapeal passima peab.
Varemalt, kui kümmekond ja rohkemgi aastat jutti järalveetavates kuudikutes elatud sai, siis kasutasime külmiku toiteks ikka ja ainult gaasi. Valgustusvool tuli tavaliselt kõrvale pargitud autolt.
Proovitud sai ka voolu pealt seda külmakasti tööle sättida, kuid nähes millise hooga voltmeetri näit alla kukub, loobusime. Ja see polnud üldsegi mitte ühe kapi probleem. Neid kuudikuid on elu jooksul neli-viis tükki küll läbi magatud ning mitte üheski neis mitte keegi mitte kunagi ei tahtnud auto akut külmikuga ära tappa.
Muidugi - mingitest pikalt laadimata olekut kannatavatest spets. selleks otstarbeks mõeldud akudest polnud keegi suurt kuulnudki, veel vähem leidus neid Eestimaa poelettidel.
Igatahes suvisel ajal sai punase gaasiballooniga kõva neli või rohkemgi kuud hakkama selliselt, et 24/7 oli külmik järel ja ülejäänu kulus toidu valmistamisele ning mõningate jahedamate niiskete ööde soojendamiseks.
Vasta
#12

(08-04-2016, 07:54 AM)Janka Kirjutas:  Proovitud sai ka voolu pealt seda külmakasti tööle sättida, kuid nähes millise hooga voltmeetri näit alla kukub, loobusime. Ja see polnud üldsegi mitte ühe kapi probleem. 
Selline junn:
http://www.ebay.com/itm/TEC1-12706-Heats...SwKIpWBnlC
Mis on peidus ntx sellises külmikus:
http://www.autokaubad24.ee/et/tooted/aut...26l-sinine
võtab umbes 6A voolu, mis lüpsab aku kiiresti tühjaks ja külma annab vähe.
Kompressor-autokülmikutega nii tuttav pole, need peaksid veidi ökonoomsemad olema, kuid probleem sama - suur voolutarbimine.
Ise olen ühe-kahepäevaste trippide puhul ladunud külmikusse hunniku külmapatareisid. Võtavad küll ruumi, aga mis teha. Elektri Wäge läheb tarvis kolmandal päeval kui külmapatareid üles sulanud. Seisu ajal pole julgenud külmkappi üle tunni auto aku pealt vuristada. 

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta
#13

basilio viidatud kast koos viitega elemendi tüübile ongi see mis on see jama mida võib kasutada vaid koos külmaelementide või jääga ja ainult termoseks ajutiselt.
ehk mõttetu vidin - palju voolu vähe külma.

asorptsioon tüüpi külmikuga saab sama voolu eest palju rohkem
minu kast on 40L ja 85W ja nagu ütlesin on suuteline ka jääd tekitama mida see peltieri element kunagi ei tee nendes kastides.
(gaasi kulu 10,5 g/h kui kedagi huvitab)

aga matkaautodes ja haagistes kasutatakse ikka oma akut mis on tarbijatele eraldi nt. valgus, veepump, külmik, TV jms.
sõiduaku on eraldi
samuti on kasutuses akukaitse releed mis lükkavad voolu tagant kui aku pinge langeb alla kriitilise piiri
Vasta
#14

Jahutuskast Mobicool U26L 12V DC

Basilio soovitatu.
Midagi taolist vene ajal oli ka. Kogemus kurvavõitu. 10-päevase reisi ajal Krimmi sai seal hoitud sardelle-viinereid (muide lihast tehtud!). Juba teisel-kolmandal päeval ujusid need kenasti kondensist kogunenud vees. Muidugi toitis seda külma 180AH 24V akupaari pealt üks aku kordamööda pärast kurba kogemust - üks aku oli tühjaks pumbatud paaripäevase päevitamise ajal.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne