Väike/kerge/tagaveoline/kiire säästuprojekt
#3

(11-04-2016, 18:02 PM)Dindu Kirjutas:  Tere!
Olen siin keskonnas uus ja ei tea, kas postitan õigesse alateemasse aga teema on selline, et juba mõnda aega on peas mõlkunud mõte ehitada omale 1 kiire tagaveoline võimalikult odavalt (max 1000kg, u 200kw) eesmärk oleks driftisuunitlusega masin. Praegu on kõik alles mõttetasandil ja mõtlesin siin natuke oma senisest mõttetest kirjutada ja arvamusi küsida. Esialgu sai hakatud otsima sobivat doorikut ja hakkas hullult meeldima kadett c aga suht kiirelt sai selgeks, et sellist naljalt ei leia ja kui leiab siis maksab see, kas väga palju või on väga mäda, nii et see mõte sai mahamaetud. siis aga tuli mõttesse vana hea VAZ, sobiliku dooriku leidmine ei tohiks olla raske ega kallis, edasi sai mõeldud, et mis jõuallikat võiks kasutada ja mõttesse tekkis Saabi 2.3T Kuna aga saab on esiveoline auto siis ei sobi selle käigukast kuidagi aga peaks vist sobima mingid vanad opeli kastid? tagasild tuleks ilmselt 200 seeria volvolt. Kõik on veel väga lahtine ja teoreetilisel tasemel aga kas selline mõte oleks reaalne ja mitte väga ulmeliselt teostatav? Guugeldades ei leidnud mingeid tulemusi, et keegi oleks kunagi midagi sellist valmis ehitanud. Jõuallikas peaks kindlasti olema igatahes R4 turbokas ja mitte väga haruldane (kallis) Loodan, et mu jutt väga segane ja rumal ei saanud, ootaks teie tagasisidet, kas on mõttet ja kas olen oma mõttetega õigel teel. Esialgne eelarve plaan on olnud u 3000euri + omapoolne töö, kuigi see summa kasvab lõpus ilmselt suuremaks. (Ei ole plaanis ehitada tänavalegaalset autot)
Kindlasti oleks lihtsam võtta mingi E36 bemmiroim ja sinna V8 vahele suruda aga see liiga tavaline juba ja ei ole huvitav.
Kuna olen ise hobikorras driftija, siis vastan sulle 101 prossase kindlustundega, et kui sa suudad LADA, VOLVO, FORD-i, vms odava tagaveolisega samamoodi drifti sõita, kui e36 siis müts maha.

E36 on igav, kuid ideaalne toorik. 
V8 ei ole kohustus, ega odav ka mitte. R6 mootorist 200kw pole probleem vabalthingavana 1000 euroga välja võluda, kui tead mida teed. R6 turbokana on ainult rahakott piiriks, kui palju jõudu välja tuleb. 
Veermik on lihtsalt lahendatud ja on tehasest tugev. Lihtsate ümber ehitustega on sillad pommikindlad. (milleks leiutada ladale volvo silda alla, kui bemmil ei pea midagi tegema, peale pukside vahetuse?)

Vedrustust on mõistliku hinna eest saada. Sama kehtib ka veermiku tuuning/sport osade kohta. (wisefab on märksõnaks näiteks)
Auto on tehasest 50:50 kaalujaotusega.
Auto võistlus kaalud on tavaliselt sinna 1200-1300kg. (uuemad ja suuremad masinad on juba raskemad) Kui koonerdada turvavarustuse pealt, siis 1100 kg on saavutatav.

Kui rahakott pole piiriks, siis võid väljaspool kasti mõelda. Kui aga raha loed ja hindad raha eest saadud tulemust, siis E36 on parim valik.
Vaata või lätlaset poole. Raha on neil vähe, kuid teavad millega on hea sõita. (rajal on alati 85 prossa E36-ed.)

JA SOOVITAN DRIFTI REEGLEID LUGEDA. 

Street ja pro street klassis on mootori markidevaheline vahetus keelatud. Sama kehtib ka veermiku ja rooli süsteemi kohta. Mootor peab olema margi kohane ja sildade ümber ehitus on keelatud. 

Pro klassis on nõuded vabamad, kuid pro klassi ei saa niisama sõitma. Selleks peab ühe aasta kaasa sõitma positiivse tulemusega ja siis saad alles pro klassi siseneda.

Kui aga hobikorras leiutada tahad lihtsalt garaasi all, mitte käia sõitmas, siis võid toorikuks võtta mida tahad. Tööd on kõvasti, kuid kõik on ümber ehitatav. (ise olen osalenud siis sellise auto ehitusel mitu aastat. http://www.driftime.ee/foorum/viewtopic.php?f=20&t=1413

Lingil auto omanik on mitu korda nentind, et E36-ega on nii lihtne sõita. Mina pooldan seda väidet ja ehitan oma bemmirümakat edasi. http://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php?f=4&t=237663 

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Väike/kerge/tagaveoline/kiire säästuprojekt - Autor: Dindu - 11-04-2016, 18:02 PM
RE: Väike/kerge/tagaveoline/kiire säästuprojekt - Autor: maisalup - 11-04-2016, 18:27 PM
RE: Väike/kerge/tagaveoline/kiire säästuprojekt - Autor: phyl - 11-04-2016, 19:16 PM
RE: Väike/kerge/tagaveoline/kiire säästuprojekt - Autor: PlyVal64 - 12-04-2016, 17:48 PM
RE: Väike/kerge/tagaveoline/kiire säästuprojekt - Autor: phyl - 12-04-2016, 17:57 PM
RE: Väike/kerge/tagaveoline/kiire säästuprojekt - Autor: mlsluik - 11-04-2016, 19:40 PM
RE: Väike/kerge/tagaveoline/kiire säästuprojekt - Autor: maisalup - 11-04-2016, 20:01 PM
RE: Väike/kerge/tagaveoline/kiire säästuprojekt - Autor: DevilDeVille - 11-04-2016, 22:08 PM
RE: Väike/kerge/tagaveoline/kiire säästuprojekt - Autor: maisalup - 12-04-2016, 06:51 AM
RE: Väike/kerge/tagaveoline/kiire säästuprojekt - Autor: 13piisab - 12-04-2016, 12:30 PM
RE: Väike/kerge/tagaveoline/kiire säästuprojekt - Autor: Dindu - 12-04-2016, 15:40 PM
RE: Väike/kerge/tagaveoline/kiire säästuprojekt - Autor: PlyVal64 - 12-04-2016, 16:06 PM
RE: Väike/kerge/tagaveoline/kiire säästuprojekt - Autor: phyl - 12-04-2016, 17:50 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne