Piduritrumli treimine/lihvimine
#1

Olen järgneva probleemi ees - piduritrumlisse on sissekulunud sügavad sooned ja nüüd oleks vaja nendest vabaneda, enne kui klotsid uute katetega sisse lähevad. Trumlil endal paksust nii palju on, et soontest vabaneda. Muidu poleks probleemi, võtaks rummu ja pistaks lähimasse treipinki, aga ei tahaks pöida rummust eraldada kuna osa kodaraid on kunagi ümber tehtud (suuremad) ja samasuguseid vaevalt asemele leian. Korraliku trumliga velge samuti nii lihtsalt ei leia.

On's keegi teinud/näinud mõnda abivahendit, millega saaks trumli pöiast eraldamata üle lasta? Näiteks mõni CNC-töötluskeskus, vertikaalfreespink, sügava sängiga treipink või mõni muu rakis/lahendus. Hea kui keegi lõunasektoris saaks abiks olla. Velg ise on 19" ja kuulub R35-le. Kõik ettepanekud on teretulnud.

Pilt ka asjast:

[Pilt: orig_29454327_QRO3.jpg]
Vasta
#2

Pakun oma variandi: Kilulinnas trammipark, pink, milles treiti rattapaare.

Tõde on valus lugeda...    (glavliti kustutuskummile)  EV.põhiseadus § 45

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#3

ksf! NoorKaru tegi omal ajal autode valuvelgi tavalises treipingis, äkki ta saab aidata?

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#4

Üldse ära tee midagi,pane klotsid sisse ja sõida.
Vasta
#5

Sooned suurendavad klotside haardepinda!

Tervitab Veteran.
Vasta
#6

Easthighway-s tehakse tõenäoliselt ära. Mul on seal sedasorti asju tehtud. Küsi sealt.

Ostan 1989-1997 a Toyota hilux / VW  Taro Pick-upi, alates romust kuni ideaalses korras autoni ja nende varuosi.
Vasta
#7

omamoodi OT ja ma loodan, et "uko" ning "Veteran" ikka irooniata lähenevad: miks seda tööpinda siledaks saada on vaja? Nähtavale ei jää ja treimine ei paranda ju ei efektiivsust ega (märkimisväärselt) ka klotside eluiga?

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#8

(16-06-2016, 17:07 PM)13piisab Kirjutas:  ... ja treimine ei paranda ju ei efektiivsust ...

...Pigem vastupidi.

Aga treida tuleks ikka, sooneliseks. Saaks vanale rattale paremad pidurid.  Toungue
Vasta
#9

Kui uued klotsid paigaldada, läheb kurjalt kauem aega sissetöötamiseks, kui seda kuluks sileda pinna puhul.
Selle pärast.
Vasta
#10

Kas mitte Viljandi Teedevalitsuse (Sakala teed) töökojas polnud selline treipink, kuhu mahtus terve velg?
Vasta
#11

Mina ka mõtlesin endale 20a tagasi ise probleeme välja ja omastarust "lahendasin" neid.
Ntx pinto väljalase ei olnud enam ilus ja siis oli vaja see kuumakindla värviga punaseks värvida.

Siin sama teema.
Need sooned seal on suht savi ning uue klotsiga maanteel, kui kedagi ees ega taga ei ole, vajutad soti pealt pidurit ja ongi sisse töötanud.
Ja, sealjuures sa võid isegi tüütus kuubis olla, vahet ei ole mingisugust.

Kui ta aga koos veljega juhugi kinnitada ja rumm ntx. 0,2mm tsentrist ära on (seda silmaga ei näegi), siis saab pidurit vajutades ikka tõsiselt huvitav olema - pedaal või kang hakkab tuiama ja saad mõelda, et kus, krt, see ABS nüüd järsku tekkis... Wink

Ja kui energiat üle kipub olema, siis tee selle velje, rummu ja kodaratega midagi, et asi ilus oleks.
Vasta
#12

mina sain oma vana jawal piduritrummlid VÄGA HEAKS(ilusti sile ja ei mingeid sooni enam) kasutades akkutrelli ja ümaraid liivapaberi otsasid (just see sama toode http://www.biltema.fi/fi/Tyokalut/Hiomat...000024087/    )algul kõige jämedamada ja seejärel kõige peenemaga...et seda uskuda peab ise proovima   Wink
Vasta
#13

Mul on vanaisalt päritud ütelus mõtetute tööde kohta-kui koeral midagi teha pole lakukub ta oma mune Toungue .Nende soonte siledaks lihvimine on üks sellistest töödest.
Vasta
#14

(16-07-2016, 20:15 PM)kiiresti2 Kirjutas:  mina sain oma vana jawal piduritrummlid VÄGA HEAKS(ilusti sile ja ei mingeid sooni enam) kasutades akkutrelli ja ümaraid liivapaberi otsasid (just see sama toode http://www.biltema.fi/fi/Tyokalut/Hiomat...000024087/    )algul kõige jämedamada ja seejärel kõige peenemaga...et seda uskuda peab ise proovima   Wink


Tere.

Tehnoloogiliselt võttes ei ole akutrelli ja sellise liivapaberiga võimalik täiesti ümmargust asja saada. Kui sa aga nii hea lihvija oled siis meil otsitakse selliseid tikutulega taga. Kui käsitsi teha siis ilmselgelt pidi pind laineline jääma. Seda oleks võimalik akutrelliga isegi teha kui akutrell koos liivapaberiga kinnitada kuskile statiivi külge ja velg või rumm panna pöörlema oma telje peal.
Mul onu katsetas kunagi Moskvitš 408 peal roostes trumlit. Ei viitsinud roostet maha lükata, et arvas paremini pidurdavat ja küll ta ise kulub maha. Tulemuseks oli, et ühe piduriklotsi kate tuli maha ja kiilus kinni teise klotsi vahele. Nuta, naera või kiru teeääres seda rummu maha kangutades.
Üks teoreetiline võimalus on veel välja pakkuda. Liimi klotside peale liivapaber ja siis sõitma. Soti pealt pidurit ja mõne korraga peaks olema sile Big Grin . Muidugi seda teha sirgel ja tühjal teel.

Tervitustega
Marko

Lõplike olenditena võime me olla eksituses ka siis kui me oleme endas täiesti kindlad ning meie mõistmisvõimaluste avardumine sõltub sellest, kuivõrd avatud me oleme teiste vaatekohtadele.
Vasta
#15

(16-06-2016, 17:36 PM)Janka Kirjutas:  Kui uued klotsid paigaldada, läheb kurjalt kauem aega sissetöötamiseks, kui seda kuluks sileda pinna puhul.
Selle pärast.

Vastupidi,esialgu ju tööpind ainult rantide suurune Big GrinRellakaga või millega iganes võiks maha lihvida välimise randi,teinekord saad lihtsamalt kätte.
Vasta
#16

Ära trei teda, saab otsa muidu varsti.
Vasta
#17

Selle treimisega sellistel asjaoludel(kõik ühes tükis)on ikka tüki suurem tõenäosus asi viskama saada.Autoga elaks ehk üle,sikliga ikka tüki hullem lugu.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne