25-04-2016, 18:40 PM
Tere, olen foorumis värske kasutaja ja teen oma esimese teema. Olen noor poiss ja töötan ning remondin kodus traktorit DT20 ning mõtlesin, et siin oleks hea koht tehtud tööte kirja panemiseks, nõu saamiseks ja teistele näitamiseks.
Alustan siis sellega, et eelmise aasta augustis sai tarktoril vahetatud lekkiv hülsitihend ja masin käima tõmmatud peale 10-t aastat kuuris seismist. Peale seda sai juba aina tihedamini hakatud traktorit kasutama ja kuna originaalstarter andis otsad ja käima ei saanud ka kogu aeg tõmmmata, siis sai ostetud peale Jubana päritolu starter, mis sel ajal hiljuti oli müüki tulnud. Starter sai peale ja koos starteriga tuli ka plokisoojendus lisaks. Peale seda oli hea traktorit 30min juhtme otsas hoida (termostaat tühi ja veering on avatud) ja nupust käivitades tööle ta hüppaski. Natuke hiljem sai ka püstise summuti peale ja pihustit peale keeratud, kuna enne tahmas päris hullusti, tegi jubedat häält ja viskas kogu suitsu maapinnale. Peale sai veel pandud uued tuled, mis muutis välimuse natuke tänapäevasemaks ja jõulisemaks, et ei oleks enam väike kartlik kahe ümara tulega väike põka. Siis muutsin ka kapoti lahtikäimise suunda, enam ei tõsta üles vaid tõmban ette lahti (nagu T25), siis ei ole seda jama et peab alati kuskilt ülevalt seda kapotti upitama hakkama. Kahjuks on kõik uued plokikaanetihendid ära kasutatud, aga hetkene tihend lekib ja oleks vaja uus muretseda...
traktor algselt
uued tuled
kapott
Alustan siis sellega, et eelmise aasta augustis sai tarktoril vahetatud lekkiv hülsitihend ja masin käima tõmmatud peale 10-t aastat kuuris seismist. Peale seda sai juba aina tihedamini hakatud traktorit kasutama ja kuna originaalstarter andis otsad ja käima ei saanud ka kogu aeg tõmmmata, siis sai ostetud peale Jubana päritolu starter, mis sel ajal hiljuti oli müüki tulnud. Starter sai peale ja koos starteriga tuli ka plokisoojendus lisaks. Peale seda oli hea traktorit 30min juhtme otsas hoida (termostaat tühi ja veering on avatud) ja nupust käivitades tööle ta hüppaski. Natuke hiljem sai ka püstise summuti peale ja pihustit peale keeratud, kuna enne tahmas päris hullusti, tegi jubedat häält ja viskas kogu suitsu maapinnale. Peale sai veel pandud uued tuled, mis muutis välimuse natuke tänapäevasemaks ja jõulisemaks, et ei oleks enam väike kartlik kahe ümara tulega väike põka. Siis muutsin ka kapoti lahtikäimise suunda, enam ei tõsta üles vaid tõmban ette lahti (nagu T25), siis ei ole seda jama et peab alati kuskilt ülevalt seda kapotti upitama hakkama. Kahjuks on kõik uued plokikaanetihendid ära kasutatud, aga hetkene tihend lekib ja oleks vaja uus muretseda...

Nüüd jäi pooleli uue sidurihoova ehitamine porilaua külge (nagu mtz-il on kangid külje peal), et saaks uksest sisse käia ja hoob ette ei jääks. Järgmine nädalavahetus tuleks ehitada uks, aknaraamid ja siis muretseda kuskilt võimalikult odavad pleksiklaasid, sest muud ma sinna küll ei oskaks panna. Pean ilmselt plaanitud akende suurust ja arvu vähendama, kuna muidu lähevad klaasid kalliks mu jaoks. Edaspidi on kabiinis plaanis reversi kang rooli alla pikendada, põrand ehitada, puhastada mustusest ja tuua ka hüdrojagaja kang porilaua kõrvale. Tulevikus tahaks mingi väikese radika kabiinist läbi viia, et soojendada ja muidugi ka kõik üle värvida. Aga nüüd väike küsimus, et kuidas saaks panna rooli liikuma nagu tänapäeva traktoritel, et väljudes lükkaks rooli üles? See takistab väljumist päris palju hetkel, ise mõtlesin mingit liigendit roolilati vahele...
seega jääb mul praegu ikka töötama kuni varuosadega tõesti täitsa otsas on, siis ei jää muud üle, kui uus muretseda. Pm kaubamaja oli mul just nimekirjas, et sealt saan, kui mujal ei ole, aga võta näpust, ongi otsa saanud. Eks pean siis homme pilgu sinna Viljandi poodi viskama, kuigi kodulehel pole mainitud plokikaanetihendit..
Pihusti oli algselt 50 ati peal ja tema keeras selle 130 peale, väga lolli jutu kirjutasin