Teema on suletud

mis arvate?M401 5000kr
#1

mis arvate m401 millel dokumendid saab teise 401 küljest ja tal pidi säde olama aga pole käima pandud vana õli tõttu ja puudu iluliistud ja ilukilbid ja mõned vidinad veel...mis arvate kas on tasulik 5000kr eest osta või oskab keegiamiskit paremat pakkuda...oleks tänukil kui keegi midagi soovitaks või tarka nõu annaks...
[Pilt: 0097822276dd5a.jpg]
#2

[Pilt: attachment.php?tid=4924&pid=38809]
pilt
#3

mootor
[Pilt: attachment.php?tid=4924&pid=38810]
#4

vabandan kirjavigade pärast...see on see kiirtrükkimine
#5



5000.- eek + dokumendid uued nr +vedamine = min 7000.-eek
taastamiseks vajalik lisaks üks doonor(500.-kuni 2000.-eek) +värvi ja keretööd (kui ise teed siis ainult materjalid isegi kõige odavamatega min 3000.-eek)mootoriremont,kummid,ülevaatus,ja nägematu hulk lisatöösid /kulutusi VÄGA MINIMAALSELT KULUB KOKKU 15000.-eek.Sõltub sellest palju sa raatsid kulutada ja kui kiiresti tahad liikuma saada.
Ega see nüüd väga ahvatlev pakkumine just pole... ja pilti vaadates on selle kattusega midagi kummalist juhtund:nii kumer ja punnis see olla ei tohiks(vähemalt jääb selline mulje äkki pilt petab).
Aga sellises seisundis üldiselt need M400/401 on ja hind ka keskmiselt 4-5 tuhat ...

ps. kes otsib see leiab ja kannatust peab olemaWink

M 411 60.a.,M410 60.a.,M401 56.a.,M403 64.a.,
M 424 64.a.,M423 62.a.,GAZ M20 48.a.,Opel Kadett B 71.a.,
#6

Sõltub mida sa taga ajad ... põhimõtteliselt jäävad paberitega autod ca 5000 tuuri alati ... ja seda isegi sõltumata margist, varieerub ainult komplektsus.

Mina soovitaks enne oma 20 kora mõelda, enne kui üldse midagi taastamiseks ostad, kui ostad aga äri tegemiseks, siis pole oluline.
Nimelt on projektidel komme kipuda venima ja kui projekt on sul hea mitu aastat veninud, siis jõuad lõpuks tõdemiseni (peale auto laiali kiskumist) et kogu see projekt ei ole seda väärt ja tegelikkuses see auto sulle üldse ei meeldi jne.
Sestap soovitan soojalt enne mõelda ... ja palju mõelda.

Dad.
#7

dad Kirjutas:Sõltub mida sa taga ajad ... põhimõtteliselt jäävad paberitega autod ca 5000 tuuri alati ... ja seda isegi sõltumata margist, varieerub ainult komplektsus.

Mina soovitaks enne oma 20 kora mõelda, enne kui üldse midagi taastamiseks ostad, kui ostad aga äri tegemiseks, siis pole oluline.
Nimelt on projektidel komme kipuda venima ja kui projekt on sul hea mitu aastat veninud, siis jõuad lõpuks tõdemiseni (peale auto laiali kiskumist) et kogu see projekt ei ole seda väärt ja tegelikkuses see auto sulle üldse ei meeldi jne.
Sestap soovitan soojalt enne mõelda ... ja palju mõelda.

Dad.
Täiesti nõus! Ja veel soovitaks :isegi kui oled ära ostnud siis (kohe) mitte laiali kiskuda vaid uurida siit ja sealt nurgaalt ja mõelda kuidas midagi teha vaadata juppe juurde siit sealt ning alles siis kui ikka veel isu on tegema hakata.
Eestimaa kuurialused on täis neid poolikuid (laiali kistud) seibideks lammutatud masinaid ja sinna naad ka jäävad vähemalt kokkupanduna neid enam ei näe.(ma pole ise ostnud ühtegi vana ega avariilist autot mille remonti on alustatud \"kapitaalse\"laiali võtmisega.

M 411 60.a.,M410 60.a.,M401 56.a.,M403 64.a.,
M 424 64.a.,M423 62.a.,GAZ M20 48.a.,Opel Kadett B 71.a.,
#8

dad Kirjutas:Nimelt on projektidel komme kipuda venima ja kui projekt on sul hea mitu aastat veninud, siis jõuad lõpuks tõdemiseni (peale auto laiali kiskumist) et kogu see projekt ei ole seda väärt ja tegelikkuses see auto sulle üldse ei meeldi jne.
Sestap soovitan soojalt enne mõelda ... ja palju mõelda.

mõnikord on parem tõdeda oma viitsimatust justnimelt pooliku projekti otsas. Jääb tükiks ajaks meelde, mida tasub tahta ja mida mitte.
Eriti kui see on esimene projekt.
Kui muudkui oodata ja mõelda, võib jäädagi tilkuva lõuaga vahtima teiste projekte ja ise mitte midagi omast kogemusest õppida. Ja kogu aeg mõelda, et ikka tahaks.

Aga esimese pakkumise peale ei tasu küll kohe tormata, kindlasti leiab hiljemalt poole aasta jooksul midagi paremat (ja siis pärast ostu selle kõige parema Big Grin )
#9

> ma pole ise ostnud ühtegi vana ega avariilist autot mille
> remonti on alustatud \"kapitaalse\"laiali võtmisega.

Niisuguse liikurit on mõistlik soetada küll, aga siis tuleb teha põhjalik teoreetiline eeltöö - hankida kirjandus (vähemalt täielik varuosakataloog + tehniline kirjeldus), see põhjalikult läbi töötada ning siis soetamisel vaadata tükihunnik pulkhaaval üle, mis on olemas, mis mitte ja mis on vale. Sest mis teha - aja jooksul läheb osa tükke kaduma ja kipuvad õige pähe riiulilt kaasa tulema ka teise isendi tükid.

Mina sain 1996. aastal niiviisi tükihunnikuna Nõvalt 1948. aasta Moskva M-1-A (kolm päeva enne kohalesõitmist tegelesin kirjanduse hankimise, kopeerimise ja põhjaliku läbitöötamisega).

Aga - ega samad ohud varitsevad meid ka komplektse sõiduki ostmisel. Kuna 1950-80tel aastatel oli siinmail uue sõiduki ostmine tihti raskendatud, on siinmail oma elu elanud vehiiklid üle elanud lugematu arvu remonte ja ümberehitamisi ja nende küljest võib leida mida iganes. St ka sel juhul ei tee paha enne sõiduki soetamist hankida paks pakk kirjandust, see läbi töötada ja siis minna selle teadmistepagasiga vehiiklit kruvihaaval takseerima. Muidu selguvad massiliselt vahetatud jubinad ebameeldiva üllatusena hiljem taastamistööde käigus.

Ses osas on Lääne vanasõidukihuvilised paremas seisus, sest seal selliseid põhjalikke ümberehitamisi üldjuhul ette ei võetud.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
#10

Isiklikult arvan, et 5000.- eest suhteliselt rape. Selle masina juures on ikka kõvasti tööd, aega ja raha vaja. Soovitan nagu teisedki kannatust varuda ja silmad/kõrvad/kuulutuselehed lahti hoida.
Vähemalt need eksmplarid seisvatest M400/401-st mida mina olen kohanud, on kõvasti paremas seisukorras. Ise aga otsin vaid mõnda juppi ja võib-olla ka doonorautot ja seega pole neid komplektseid masinaid niipalju uurinud.

Nii et vaata ja uuri, ning kindlasti saad 5000.- eest paremas olukorras auto.

1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon
#11

Ärge ostke asju, millega teil puudub emotsionaalne side! Kui on plaanis osta selline Mosse esmalt restaureerimiseks ja seejärel sõitmiseks või veel hullem - müümiseks, siis ei tasu küll vaeva näha. Sõiduomadused on all pool nulli ja müügihind ei tõuse niipea.
Kui aga juba kaugest noorusest kripeldab alateadvuses ihalus Alma Mosse vastu, kui tema kumerused tunduvad seksikad ja unenägudes kangastub pidevalt tolmune tee. Kui tagasilla undamine on teie jaoks suurim sümfoonia, siis on muidugi vaja alateadvus maha rahustada ja selline riistapuu endale soetada.
Vahur Kersnagi soetas endale vana Volga just selleks, et lapsepõlves Antslas tekkinud alateadvuse häiret leevendada. Nimelt olla üks Antsla mees ostnud helerohelise \"Põdraga\" Volga, see olnud aga unises paigas siiski nii suur emotsioon, mille all Antsla rahvas siiani vaevleb.
Siit loo moraal - kui sõidukiga kaasneb sügav emotsionaalne side, siis ei loe aeg ega raha miskitki. Ise olen suutnud jääda endale emotsionaalselt oluliste brandide juurde, kuigi võimalusi ja juhuseid kola kokku kahmata on olnud piisavalt. Siiralt imetlen siinse foorumi punnvõrri ja muid nö imelikke mehi, kes ei ihale ainult ilusama, vanema ja kallima poole vaid on jäänud igati kindlaks oma asjale. Huvipärast arvutasin hiljaaegu kokku oma hobi peale kulunud otsese raha ja lisandunud isiklikud töötunnid oma praeguse tunnitöö hinnaga, summaks sain üle miljoni krooni. St kui mul poleks praegust hobi, oleksin ma alateadvuse häiretega miljonär. Õnneks ei ole!
Seega, edu 401 taastamisel või eneses selguse leidmisel!

Tõnu Piibur
5116265
#12

15 tuhat on ikka väga minimaalne, see eeldab et ise oskad kõike teha (keevitada-värvida-treida-jne), kõik tööriistad on olemas, tegemise käigus midagi nässu ei keera ja mis peamine, aega on piiramatutes kogustes.
Ja siis veel natuke on võimalik lisaaega ka näpistada sellele lisaks, juhul kui puudu peaks tulema.
Mina realistlikult korrutaks selle summa numbriga, mis ei ole väiksem kui 2 Wink

Ma pole küll vanatehnikaga kokku puutunud aga juba tavaauto taastamisel on ostuhind ammu ununenud, muud kulud jätavad selle armetult varju.
#13

Sai just hiljaaegu endalegi sarnane riistapuu soetatud.
Tõesti, sageli on nii, et peale kiiret ostu läheb mõni aeg hiljem eufooria mööda ja hakkad tehtut kahetsema. Nagu ka eelkõnelejad on maininud, peab tekkima kohe selline \"side\" konkreetse masinaga. Olen seda omal nahal mitu korda läbi elanud. Igakord pole isegi küsitav raha oluline, sa lihtsalt tahad seda saada ja kõik. Niipalju siis segast.
Ise arvan, et 5000 on selle masina eest palju. Üksjagu asju on puudu ja seisukord ei tundu ka just kõige parem olevat.

Puhh.
#14

äri ma teha ei kavatse vaid jätan omale ...

kes teab kus on m400 või 401 (kes müüks) palun andke teada...
#15

Selle auto ost pole kohustuslik ja kui Teil eelpool kõnelejatel on kuskilt võimalus odavamalt osta siis palun väga -antke minna...
Mina lähtun turuhinnast ja vaevalt, et neid masinaid kuskilt juurde tuleb ja hind langeb!
#16

GAZ-67 Kirjutas:Selle auto ost pole kohustuslik ja kui Teil eelpool kõnelejatel on kuskilt võimalus odavamalt osta siis palun väga -antke minna...
Mina lähtun turuhinnast ja vaevalt, et neid masinaid kuskilt juurde tuleb ja hind langeb!

No tere tore suhtumine ... masendav ... keegi ei ole sinu kaupa maha teinud, nii et sul pole põhjust võtta seda isikliku solvanguna, seda enam et elus on juba nii, et peale ostu sooritamist tuleb alati soodasm ja parem pakkumine. See et sina tahad oma autost mingit hinda saada on juba sinu isiklik asi ja see kas seda ostetakse on ka sinu ISIKLIK asi. Turuhind on mõiste, mida võiks kasutada need, kes teavad selle tähendust.

Aga jutu jätkuks ... mul endal on olnud juhus, kus ma oma soodsalt ostetud mersu ostu olen pidanud sügavalt kahetsema ja seda just sellepärast, et natuke hiljem pakuti hoopis suuremat mudelit, paremas komplektsuses ja mitte just kõige kallimalt ... aga eelmise ostu peale kulutatud summa jäi puudud Sad

Dad.
#17

Kuule sina Dad oma viga, et nii turakas oled ja selle mersu ostsid!
Kui ma räägin turuhinnast siis ma ka tean millest räägin. Võta Börs lahti ja loe palju küsitakse M401 eest seal on hind enamasti 7000-10000kilo komplektse auto eest, olen sealseid pakkumisi oma paar aastat jälginud selle automargi osas.
#18

Olin loll jah et ostsin, kui lisada juurde kõik vajaminevate juppide hinnad, siis saksast saab sama hinnaga Wink
Ja see number mis börsis kirjas on ei oli veel turuhind, nii et sa ikka ei tea millest sa räägid. Turuhinnaks saab lugeda seda, millega asju müüakse. Kunagi müüdi 50000 eekuga ka mingit mosset ;D

Dad.
#19

Viimasel ajal saab Eestimaal palju nalja......
Lugedes eelnevaid kommente, siis tahaks öelda, et rohkem tolerantsust, seltsimehed unetud, rohkem tolerantsust!
Püüdkem vältida hingelist isesüttimist! Muidugi, kellel närvid vastu ei pea, soovitan siirduda netifoorumiklubisse TqHq ( ...meerika autud, kiirendusvõistlused jne.) ja seal viimase pärlina soovitan näiteks teemat Gaz-24 või Rafi vedrud. No hoia mütsi!

Lugupidamisega
Sm. Tasku
#20

GAZ-67 Kirjutas:Selle auto ost pole kohustuslik ja kui Teil eelpool kõnelejatel on kuskilt võimalus odavamalt osta siis palun väga -antke minna...
Mina lähtun turuhinnast ja vaevalt, et neid masinaid kuskilt juurde tuleb ja hind langeb!
Sorry kui siin müüja tundeid kuidagi on riivatud ,see pole vähemalt eesmärgiks olnud ja kui ma esimese posti siia teemasse tegin mõtlesin et lisan juba ette \"SORRY\" kuna GAZ-67 ma sind tunnen arvasin et suhtud asjasse normaalselt,lihtsalt tamar99 küsis nõu ja seda ta sai...
Turuhind on jah selline kuid kas selle hinnaga neid ostetakse ?ega ei osteta ise tean tallinas vähemalt ühte isendit mida on juba aasta müüdud algul 9000.-eek nüüd 7000.-eek ja müümata ta on ning jääb ka (on küll komplektne aga vääga kurb näeb välja)
Juurde tuleb neid küll kuurialustest ja talunurkadest ja saab odavamalt ka kui hoolega otsida...

PEACE!Wink

M 411 60.a.,M410 60.a.,M401 56.a.,M403 64.a.,
M 424 64.a.,M423 62.a.,GAZ M20 48.a.,Opel Kadett B 71.a.,
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne