Rehvid - kelle ema, kellele tütar
#1

{13piisab märkus: siinne teema on tekitatud wagoneeri projektiteema poolitamisel.}


Miks ostetakse 赛轮 rehvid hobiautole? Kas sellepärast, et niikuinii ei sõideta neid lõpuni? Võiksid kilometraasi kirja panna, kui kaua kestavad Rolleyes
Vasta
#2

(06-05-2016, 17:29 PM)ZIL 131 Kirjutas:  Miks ostetakse 赛轮 rehvid hobiautole? Kas sellepärast, et niikuinii ei sõideta neid lõpuni? Võiksid kilometraasi kirja panna, kui kaua kestavad Rolleyes

Sellises mõõdus rehvide puhul kestavad need nonamed kauem, kui named... lisaks pole viimaseid ka saada. Ütleme nii, et meil on ülisuur kogemus 155/70R13 rehvidega Big Grin 4 sõidetavat suvekat peaks veel isegi alles olema. 
Kilometraažist rääkides: u.250 tuhande jooksul hävisid kiireimini ära naastudega Miched, tehase suvekad kestsid 80K sõitu. 2 naastudega Vredet hävisid ka imekiirelt ehk viskasid naastud välja. Kellyd kestsid seevastu naastudega 5 talve ja rajategemist + on seal all siiani. Yokohama suvekad kestsid ka imeliselt, tagasilla viga rikkus  2 ära ja ostsin 2 goodyeari juurde. See komplekt on siiani garaazis. Mis see siis kokku teeb: 10 suvekat, 10 talvekat, nendest naastudeta talvekad tegid ka hooaja suverehvitööd. Seega jäme 100 000 kestis komplekt 800-kilose auto all, millega sai alguses ka sporti tehtud Big Grin  Ehk esimene suvekate komplekt sai stripil ja ringrajal kiiremini ära lõpetatud. 
Vasta
#3

Minu pärast võivad need nonamed kauem kesta, aga kõva segu tähendab tavaliselt järeleandmisi mingis muus aspektis, olgu selleks siis pidurdusvõime või stabiilsus. Ja kui mul on võimalik panustada kriisiolukorras näiteks meetreid lühemale pidurdusteekonnale tänu kallimale, aga väiksema elueaga rehvile, siis ma ka teen seda.

GTÜ viimase rehvitesti pressiteatest kokkuvõte:

Westlake rehv Sport SA-37 vajas märjal teel seisma jäämiseks 66,9 meetrini küündivat pidurdusteekonda. Continental sai hakkam 49,1 meetriga. Hetkel, kui Continentaliga auto juba seisis, oli Westlake auto kiiruseks veel ca 50 km/h.

Millises autos sooviksid hädapidurduse ajal istuda?

Aga kokkuvõttes: eks igaüks valib rehvi selle järgi, mida ta tähtsamaks peab.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#4

Kui sa paned enda autole üksköik mis rehvid alla, siis söidad möned-kümned kilomeetrid ja on enamvähem selge kuidas on nendega kiirendada, pidurdada, kurvi vötta vöi misiganes. Ja polegi enam probleemi, et mis firma, kuidas vastu peavad jne
Ma usun et köik, kes ringrada harva külastavad, peaksid üksköik milliste turul olevate rehvidega hakkama saama

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#5

Muuseas kasutasin lanceri all ka talvekaid(nael+lamell) sama firma omi. Ja no kurat ei saa midagi nende pidamise kohta öelda. 5+ laske või maha. Ja kõvast segust võib seal und näha. Kuluvad sama kiiresti kui igapäeva autol all olevad nord frost-id.
Suvekad võtsin sama firma omad kuna 18 juudikat+km pole just palju maksta uue rehvi eest. Või peaksin ostma 100 aastat vanad kasutatud brändi rehvid sama hinnaga või siis mingid uued kõlava brändi omad mitmeid kordi kallimalt. Suure tõenäosusega lõikan ma talvel selle auto lahti ja pärast ei tule sinna kindlasti enam 13" ratast alla kahjuks. Ehk üheks hooajaks on see väga hea valik. Sest pärast annan nad kellegile lihtsalt aitähhi eest ära.
Olge nüüd rahulikud härrased. Ja oma turvalisuse huvides kui näete sinist lancerit lähenemas siis tõmmake igaks juhuks tee äärde ja olge valvsad ,sest ei tea kunagi kuhu ma nende juhitamatute rehvidega suunduda võin Big Grin

PS!  ma oskan ka neid tänapäevaseid "erapooletuid" rehviteste lugeda ja olen ka kindel,et kindlasti on kallimatel rehvidel paremad omadused.

Rahu saagu Big Grin

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta
#6

Olen lugenud nii 7või 8kümnendatel, et pole ideaalset rehvi. Ümber rehvi oli seal ringi peal mingi 8 punkti vist. Kui teha ideaalne rehv pidurdama, siis suureneb kütusekulu. Ideaalne suunapidaja ei saa hakkama vesiliuga jne, jne. Unustage jutt ideaalist, pole tehtud veel.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#7

Pigem on teemaks just see, et moodsaid ja enamuses punktides plusspoolele liigituvate omadustega susse ei pakuta enam toredate autude mõõdustikus.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#8

(06-05-2016, 23:23 PM)DevilDeVille Kirjutas:  Pigem on teemaks just see, et moodsaid ja enamuses punktides plusspoolele liigituvate omadustega susse ei pakuta enam toredate autude mõõdustikus.

Vat see on paraku tõsi.

Samas - meie kiiruste juures ei ole suveoludes hobiauto rehvi pidamisel suurt tähtsust. Ning pädev juht (nagu enamus tehnikalembe olema kaldub Big Grin ) suudab üsna kiiresti endale selgeks teha, mille peal ta veereb ja kustmaalt asi hapuks kiskuma hakkab.
Vasta
#9

See on küll tore, et siia foorumisse on koondunud kõik need, kellel on auto piirid ja enda sõiduoskus kõikides nüanssides teada. Ja kellel võtab rehvide kvaliteedi hindamine ja oma sõiduviisi lihvimine vastavaks aega vaid loetud minutid.

Ma arvan, et rehvitootjad peaksid oma testirühmade värbamiskampaaniad edaspidi siin tegema.

Meil on ees suur tulevik.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#10

(06-05-2016, 20:15 PM)Aspelund Kirjutas:  GTÜ viimase rehvitesti pressiteatest kokkuvõte:

Rehvidest: nende rehvitestide pimesi uskumisega on ka nii-ja-naa. 
Esiteks: allest uli välja see, kuidas firmad tarnivad testideks spetsiaalsegudega rehvid. Kas mitte Nokian'gi vahele jäänud sellega Big Grin 

Teiseks: rehvitesti tulemusi võib usaldada suures piires ÜKS mõõt väiksem ja suurem ligilähedase kaaluga autodel, kui oli testimisel. Ehk tänapäeval on tavaline 205R16, siis tulemus VÕIB olla sama ka 195/R15 ning 215/R17 puhul jäme 1300 kilo auto juures. Fakt on aga see, et 155/R13 puhul 800-kilose auto all hakkavad tööle hoopis teised mustrid ja rehvide ehituslikud eripärad. Paned kõrvuti kaks väidetavalt sama mustriga rehvi ja saad aru, kui suur vahe on tegelikult mustrijoonises. 

Kolmandaks: rehvi käitumine sõltub hirmsasti ka ABSi olemasolust ja veoskeemist. Lancer on lihtne konkreetne tagavedu ja sinna alla on parimad klassikalised 70'te-80'te autode "rõngad". Ja vaat seda olen ma ka ISIKLIKULT testinud. Tuliuued "vanakooli" rehvid ehk just need odava otsa nonamed ongi sedasorti autodele projekteeritud. 
Vasta
#11

tunnistan, et ma pole oma vanakestele ühtki uut rehvi ostnud. Mosu kulgeb nii suvel kui talvel tänaseks vist juba 15..20a vanadel Masteritel (olen täitsa imestanud, et pidamine veel mõlemal ajal kriitikat kannatab). Põrnikatele on rehvid koos velgedega tulnud. Nojah - üheks talveralliks (2012) ostsin põrnikale pea uueväärsed vanakooli naastud, millega lisakatsel teise aja välja sõitsin (kaotus võitjamosule 0,1sek) - neid võib tingimuslikult uueks kutsuda.

ehk siis liigitun kah kenasti Devili viidatute kategooriasse - mees annab endale aru, mis tehnika (sh rehv) tal istumise all on ning sõidab vastavalt. Kui tuimalt pidurdusmaid mõõtma hakata, siis ma võiks oma mosule ju parimad saadaolevad rehvid alla kruvida, aga vene insenerisaavutuste suurepärasuse tõttu oleks pidurite võtmise ühtlus ikka sama küsitav nagu praegu ning üldpildil ei muudaks rehv just palju. Rehv on vaid üks mosaiigikild ja puristid võiks hoopis mittemoodsa tehnika kasutamise osas pead vangutada Smile

Asp - mis rehvidel Su vanatehnika sõidab?

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#12

Lanceril on näiteks pidurisüsteem pumbast kuni ratasteni kõik uus. Välja arvatud siis kettad ise ja piduritrumlid.
Ülevaatusel kukuti imestuset tagumikule kui pügalad võrdselt kerkisid.
Aga ikkagi kui teha järjest kaks pikka/kõvemat pidurdust ,siis teisel pidurdusel on tunda kuidas emba kumba eesmisel rattal on erinevus. Ja see on tingitud tavalistest ventileerimata ketaste omapärast. Ma arvan, et see saab lõppude lõpuks olulisemaks kui natuke halvema haardumisega rehv.
Eks see üks lõputu vaidlus ole ning tõde on ilmselt seal kusagil vahel.

PS! eelmine suvi tuttav käis oma 4wd bjuumeriga Saugal. Esimene kord olid all mingid uued bridgestonid. Loomulikult said servad seal nädalavahetusega otsa ja tuli osta uued. Ostis ka mingid täiesti suvalised no name rehvid lihtsalt selleks,et seal natuke ringitada. No name rehvid kestsid samuti ühe nädalavahetuse. Oma isiklikust ringiajast jäi no namedega ligi 1,0 sekundit maha. Mõlemad rehvid siis olid tänava rehvid. Mitte poolslikid või misiganes võistlemiseks mõeldud rehvid. Ligi 1,0 on motospordis pikk aeg. Aga tegelane arvas,et pea 3 kordne hinnavahe kaalub selle üles. Saab rohkem sõitmas käia oluliselt väiksema kulutusega.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta
#13

Küsitlus, mis rehvid on Sinu vanatehnika all? 
Ainult Continental ja Michelin. Ju ei ole piisavalt vana tehnikat Big Grin
Kindlasti ei ole kolmekortset rehvihinna vahet.
175/70R13: Michelin 54,80 Continental 49,20 ja Rotalla 30,40.
Muidugi võib esineda hinnaanomaaliaid, lihtsalt seisma jäänud väiksed mõõdud, eurokleepsuta rehvid jne.
Vasta
#14

Minu 165/70R13 maksid 18.-+km
Hinna käärid jooksevad ikka pärsi korralikult sisse kui on mingi vähegi tava autodel kasutatavatest mõõtudest erinev mõõt.
Aga eks iga üks vastavalt omadele võimalustele ja arusaamistele.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta
#15

vanasõidukitele ju 70% rehvid originaalis ei käi, tavaliselt 80-100% kõrgusega Sad. Vaatasin huvipärast rehviliidri kodulehel, seal lihtsalt minule teadaolevalt kõige suurem valik, 155R13 rehvi, odavaim on Superia 39,40€ aga nt Michelini oldtimeri märgistusega rehv XAS FF  ainult 383,20€ tk. kui ei usu vaata seda linki
Seajuures on tegu ju suht hiljaaegu kasutuselolnud rehvimõõduga. Päris vanade asjadega läheb asi hulluks kätte.

P.S. Kes teab kohta, kus pakutakse 2101 nö originaalrehvi, mõõt, muster ja kirjad küljel peavad õiged olema.
Vasta
#16

Uus küsitlus: kust ostad rehvid?
Ise vaatan ära hinnaskaala: http://www.reifendirekt.de/ ja http://www.camskill.co.uk/. Edasi otsin kohalikelt müüjatelt. Neid on palju: http://www.neti.ee/cgi-bin/teema/ARI/Aut...ad/Rehvid/
On veel võimalus http://paring.ee/.
Vasta
#17

(07-05-2016, 13:46 PM)ZIL 131 Kirjutas:  Uus küsitlus: kust ostad rehvid?
Ise vaatan ära hinnaskaala: http://www.reifendirekt.de/ ja http://www.camskill.co.uk/. Edasi otsin kohalikelt müüjatelt. Neid on palju: http://www.neti.ee/cgi-bin/teema/ARI/Aut...ad/Rehvid/
On veel võimalus http://paring.ee/.

rehviliidril hinnaklass parem kui reifendirektil. Reeglina kohalikud müüjad ei suuda või ei taha pakkuda odavamalt kui Saksa netipoed, seega tellin sealt.
Vasta
#18

Vaatan, et mõned leiavad rehve odavamalt, kui ise Sad
Oleks vaja uusi Continental või Michelin suverehve mõõdus 175/70R13 või 185/70R13 või 205/60R13 Rolleyes
Vasta
#19

(07-05-2016, 16:21 PM)ZIL 131 Kirjutas:  Vaatan, et mõned leiavad rehve odavamalt, kui ise Sad
Oleks vaja uusi Continental või Michelin suverehve mõõdus 175/70R13 või 185/70R13 või 205/60R13 Rolleyes
Ei saand naljale pihta Sad Esimesed 2 mõõtu ju lihtlabased ja odavad ca 50-70 eurised rehvid, nende puhul pole mingit hinnavahet, erimõõduliste maasturirehvidega on teine tera ...


Odavalt saada
Continental Conti Eco Contact 3
175/70 R13 82T
Tükihind  52,39

Kategooria : Sõiduauto suvi LAOS
Tasuta kohaletoimetamine alates 72h

sama rehv on reifendirektis euro odavam


Continental Conti Eco Contact 3
185/70 R13 86T Tükihind 80,79€

Kategooria : Sõiduauto suvi LAOS
Tasuta kohaletoimetamine alates 72h
reifendirektis sama hinnaga


Aga nt kallimat soovides Michelin XDX 185/70 R13 86V
40mm, Oldtimer, WW
 
Sõiduauto suvi 534,12€ laosTasuta kohaletoimetamine alates 72h



paistab et soovitud tootjad ei valmista 205/60R13 mõõdus. Samas pakub rehviliider erinevaid rehve, sealjuures Premium klassi positsioneerituna Toyo Proxes R888 205/60 R13 86V
Vasta
#20

(09-05-2016, 00:07 AM)Veskioja Kirjutas:  Hmm,huvitav Continental ja Hankook enmv.ühes hinnas 185/70 R 13 67. ja 66. €  Wink

mis sääl imestada, mõlemad on positsioneeritud preemium-klassina

Tsitaat:Premium: GoodyearHankookDunlopContinentalBridgestoneMichelinToyoPirelli
Quality: NokianFirestoneKumhoCooperYokohamaFalkenUniroyalBFGoodrich
Discount: DuraturnNexenBarumSuperiaGoformHorizonInsa TurboGoodride
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne