B&S mootori (bs) deko süsteem... (murutraktor)
#1

Kuidas see deko süsteem 13,5 jõulisel mootoril toimetab? -on miski lisavedru klapiklambrikaane all etc???

Peale talvist seismist ei jaksa enam survetaktist üle vedada...
Vasta
#2

asi pole kehvas akus, vaid nimelt just dekompressiooni puudumises....
aku sai täis laetud... -paar korda kedratud (ei jaksa mitte)... -ja siis piraki... pendiks lendas kosmosesse

veidike näris hambaid ja lõi selle vedruseibi otsast minema, mis kogu kremplit koos hoiab.

[Pilt: large_29488815_UeSt.jpg][Pilt: large_29488813_AnY7.jpg]

Nüüd siis küsimus, et kust kohast toda seibi saab, või peab kogu  remondikomplekti korraga ostma???

[Pilt: orig_29488825_GZnC.jpg]
Vasta
#3

loll on ikka LOLL olla....

-niidusüsteemi vedav rihm oli natuke liiga pingul... -see selleks.. -sügisel ju käis...
Rihmaseib oli talvel rooste läinud (kass peale kusnud, või kurat teab (igatahes korralikult roostes kohati) ja ei lasnud rihmal läbi libiseda... tekitades paraja takistuse mootorile käivitamisel (samas veel terasid otseselt kaasa ei vedanud)

-ma loodan, et asi oli pelgalt nii lihtne, katsetada ei saa ennem kui starteri kokku saab panna...
Vasta
#4

Selle starteriga veel selline juhus. Tegi naljakat häält ja esialgne mõte oli teist natuke määrida. Naljakas hääl kadus ja asi lahendatud. Mõne aja pärast sama lugu ja samad töövõtted. Veel mõni aeg , häälest sai lahti ja koos sellega kadus ka jõud mootorit käima vedada. Sai siis asi lahti võetud ja lahendus et asi jälle tööle saada oli kogu kreem maha pesta, kuivatada ja korras oligi. Veab mootorit nagu uus, häälitseb selle juures naljakalt, aga töötab. Selgus et määrimine oli kurjast.   Big Grin
Vasta
#5

(08-05-2016, 15:57 PM)Feeliks_Jalgraud Kirjutas:  ... nimelt just dekompressiooni puudumises....

Kas see on miski nali? 
Dekompressioon ongi kompressiooni puudumine ja siis ei lähe mootor käima. Ei saagi minna, kuna puudub surve.
Sa otsid pendiksi stopperseibi. Ilmselt peaksid pöörduma autoelektriku poole. Äkki tal on mõni sobiv olemas. Poes pole sellist asja trehvanud.

hp
Vasta
#6

(09-05-2016, 08:55 AM)motamees Kirjutas:  
(08-05-2016, 15:57 PM)Feeliks_Jalgraud Kirjutas:  ... nimelt just dekompressiooni puudumises....

Kas see on miski nali? 
Dekompressioon ongi kompressiooni puudumine ja siis ei lähe mootor käima. Ei saagi minna, kuna puudub surve.
Sa otsid pendiksi stopperseibi. Ilmselt peaksid pöörduma autoelektriku poole. Äkki tal on mõni sobiv olemas. Poes pole sellist asja trehvanud.

nali vast ikka pole, kuna nendel mootoritel on automaatne dekompressiooni süsteem, et survetaktis üle jõuaks vedada... -vahel läheb see süsteem nahka ja siis ei käi starteri jõud enam üle..

-pendiksi stopperi loodan saada puiestee tänava värkstoast, kus neid mootoreid remonditakse Wink (edit. hui v noz, -det moroz... sealt ei saanud miskit)

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Compression Release System

Some small engines incorporate a compression release system to decrease operator effort when pulling a rewind starter. A compression release system is a system that relieves excess pressure during the compression event by allowing a small amount of compressed gas to be released through the muffler or carburetor.

The compression release system lifts either the exhaust or the intake valve slightly off its seat during the compression event (this is why the piston is positioned past top dead center to about 1/4" down from the top of the cylinder when adjusting valve clearances). This releases pressure and reduces the force required to pull the starter rope or load on the starter motor. A compression release is used on most Briggs & Stratton engines and does not affect engine performance above engine starting rpm.
Vasta
#7

Vasta
#8

she´s alive (mootor)
-nüüd tuleb rihmapingutamise süsteem üle vaadata, kuna kõige "lõdvemas" astmes ikka poob

arvatavasti on miskit kinni mädanenud või kõver.

kokkuvõtvalt siis sedasi, et tavaliselt on lahendus kergem kui arvata võib... -aga sellepeale ei tule kohe.... (siis tuleb "kooliraha" maksta)

pendiksi stopperi sain ka läbi tutvuse (viimase, mis oli suures -tuntud töökojas pakkuda kusjuures) muidu on puuks teema nendega, -telli kogu remondikomplekt või osta peetis starter

muidu oli siin kõige mõistlikum hinnapoliitika, kui kellelgi vaja peaks olema: http://www.hortulus.ee/?page=120&group_id=130&sort_by=&sheet=2
Vasta
#9

kel vanu Stiga´sid vaja lahata siis siin on veidike materjali ka:

http://83.206.20.45/ftp/%C3%A9clat%C3%A9...202008.pdf
Vasta
#10

(09-05-2016, 15:55 PM)Feeliks_Jalgraud Kirjutas:  ...
muidu oli siin kõige mõistlikum hinnapoliitika, kui kellelgi vaja peaks olema:  http://www.hortulus.ee/?page=120&group_id=130&sort_by=&sheet=2

Nii on, hea kuulda, et ka teised abi saavad. Cool

Ega see "poov" veorihm äkki põllumajanduslikku päritolu ole?
Vasta
#11

(09-05-2016, 21:29 PM)v6sa Kirjutas:  Ega see "poov" veorihm äkki põllumajanduslikku päritolu ole?

-küsimuson päevakohane, kuna kardan, et võib olla küll (ei tea kas põllumajanduslik, aga vene oma kindlasti)
* -kas kuivab lühemaks?

mina seda ei vahetanud, aga eelmine suvi selle esivanem kuskilt tõi ja peale sinna pani (väitis, et mõõt on asjakohane ja siis ka toimis)
1930/76" -kui õieti mäletan....
Vasta
#12

(10-05-2016, 00:35 AM)Feeliks_Jalgraud Kirjutas:  -küsimuson päevakohane, kuna kardan, et võib olla küll (ei tea kas põllumajanduslik, aga vene oma kindlasti)
* -kas kuivab lühemaks
...

Pikkus ei muutu, aga ühes teemas väideti muruniidukirihma vähe "peenema" olema, kui tavaline takune pael pellarussi kapoti alt. Toungue
Vasta
#13

(10-05-2016, 08:37 AM)v6sa Kirjutas:  [quote='Feeliks_Jalgraud' pid='394268' dateline='1462829740']
-küsimuson päevakohane, kuna kardan, et võib olla küll (ei tea kas põllumajanduslik, aga vene oma kindlasti)
* -kas kuivab lühemaks
...

Pikkus ei muutu, aga ühes teemas väideti muruniidukirihma vähe "peenema" olema, kui tavaline takune pael pellarussi kapoti alt. Toungue
Asi tegelt nende rihmadega väga lihtne. Niiduki rihmad on ette nähtud ,,läbi libisema" mingil määral, kogu muu staff, ka vene omad aga mitte-läbi libisema. Pauk vastu juurikat ja rihmast ribad taga. Originaal rihm aga elab selle kokkupõrke üle. Seetõttu ongi tavarihm 6 eurikut ja samas mõõdus originaal 26 eurikut. Mitu korda üle elatud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne