Seltsimehed, kõsfid või kuidas peaks veel pöörduma...??
Ärge leiutage jalgratast.
Kordan veelkord, et suurte ja tuntud tehaste insenerid on täieliku hüdrostaatveo kallal palju vaeva näinud, igasugusid lahendusi välja mõelnud, tundisid ja palju pappi kulutanud
Neisse masinatesse on matnud väga suuri rahasid nii tootja kui kasutaja (ostu ja hilisema remondi näol), aga õiget asja pole neist iialgi saanud.
Raamialune koosneb voolikurägastikust ja kallitest jagajaklotsidest, milledest turritavad kümneid tihendeid vajavad solenoidklapid, milliseid omakorda käitavad segaste juhtmepundarde kaudu veel segasemad elektroonikaplokid...
Ja kogu selle mäsu kokkuvõte on ikkagi - see mehu ei tööta!
Pole korralikku igarattavedu. Pole isegi kindlaid tööpidureid kallakutel ja nõlvadel askeldamiseks.
Ühe mootori väsides hakkavad teised väsinut järele vedama ja kahjustavad sellega väsinut veelgi enam, samas saades ise suuremat koormust lühendades seetõttu ka enese eluiga.
Kui on kindel tahe seda kõike teha, siis tõesti, jaga pumbast tulev liin kaheks ja asi mutt. Kiiruseid sa aga ei ühtlusta iialgi.
Harveri peadel on näiteks selline lihtlahendus käigus. Aga sealsed rõhud ja vajaminevad/kasutada olevad jõud on kaarega pisemad, kui üle kümne-tonnise massiga masina enese liigutamiseks vaja läheb.