Addy GAZ-63
#1

Aasta eest sai otsitud toekamat veokit (T-16 kast on hirmus väike, kui näiteks puude vedu käsil). Perekonnas oli seisma jäänud üks nelikveoline kiisu, mis vajast päästmist. Päästmine otsustatud ja kaup sai tehtud, kuid ajaga on nagu on! Nüüd siis jõudsin nii kaugele, et sai alustatud masina ettevalmistamist transpordiks marsruudil Lääne-Virumaa ->Järvamaa. Kuus tundi hiljem, pärast kordumatut arvu katseid ning uue vastu vahetatud kondensaatorit ja süütepooli, saime kätte üliõrna sädeme ning seegi oli nähtav vaid esimese pöörde ajal. Seda sädet sai siis jälgitud poolist tuleva juhtme otsast. Tekkis korra ja õrnalt ja kadus, süüde välja ja uuesti starterit, siis sama asi. Ehk keegi oskab nõu anda? Kondekas sai tänapäevane (mass kondekale sai võetud jämeda juhtmega kerest, kuna vana kruvidele ei pääsenud ligi- kas võib probleeme tekitada??), süütepool pakendist välja võetud vene oma. Igasugune nõu on teretulnud, sest homme lähen uuesti üritama.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#2

Puhastage jagajas kontakti vahe ja reguleerige kontaktide vahe, siis lähme edasi

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#3

See väike täht on eraomaniku tunnus ja joomisele vihjamine kadus suhteliselt ruttu, sest numbreid ei jätkunud.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta
#4

Kontaktivahe puhastamine oli esimene asi. Reguleerimise osas ootan nõuandeid võhikule.
Vasta
#5

(22-03-2017, 20:42 PM)AddressUnknown Kirjutas:  Kontaktivahe puhastamine oli esimene asi. Reguleerimise osas ootan nõuandeid võhikule.

Rusikareegel oleks kontaktid 0,2-0,4 mm ja küünlavahed pane rauasae lehe paksusega ...
Meeldetuletuseks... kontakte ei puhastata liivapaberiga, sest imepisike liivatera võib jääda kontaktide pinnale ja ühendust ei ole. Puhastatakse kraapimise teel ,,, lapik viiliga , sellise muukviiliga mõlemad kontaktide pinnad Samuti peab olema väga hea mutrialused ühendused süütepooli ja jagaja vahelisel juhtmel

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#6

(22-03-2017, 19:57 PM)AddressUnknown Kirjutas:  Aasta eest sai otsitud toekamat veokit (T-16 kast on hirmus väike, kui näiteks puude vedu käsil). Perekonnas oli seisma jäänud üks nelikveoline kiisu, mis vajast päästmist. Päästmine otsustatud ja kaup sai tehtud, kuid ajaga on nagu on! Nüüd siis jõudsin nii kaugele, et sai alustatud masina ettevalmistamist transpordiks marsruudil Lääne-Virumaa ->Järvamaa. Kuus tundi hiljem, pärast kordumatut arvu katseid ning uue vastu vahetatud kondensaatorit ja süütepooli, saime kätte üliõrna sädeme ning seegi oli nähtav vaid esimese pöörde ajal. Seda sädet sai siis jälgitud poolist tuleva juhtme otsast. Tekkis korra ja õrnalt ja kadus, süüde välja ja uuesti starterit, siis sama asi. Ehk keegi oskab nõu anda? Kondekas sai tänapäevane (mass kondekale sai võetud jämeda juhtmega kerest, kuna vana kruvidele ei pääsenud ligi- kas võib probleeme tekitada??), süütepool pakendist välja võetud vene oma. Igasugune nõu on teretulnud, sest homme lähen uuesti üritama. 
  
 Peakolus meenub ,et kui säde oli nõrk ja sõita oli vaja  siis sillati ära süütepooli kaks väljundotsa ,mis otsad seda enam ei mäleta. 
 Dementsus.
Vasta
#7

(22-03-2017, 21:58 PM)gaz6964 Kirjutas:    
 Peakolus meenub ,et kui säde oli nõrk ja sõita oli vaja  siis sillati ära süütepooli kaks väljundotsa ,mis otsad seda enam ei mäleta. 
 Dementsus.

See ei ole hea soovitus, kuna käivitamisel starter lühistab nii, ehk naa süütepooli all asuva variaatori kontaktid, kuna käivitamisel tekib suur pingelang. pikemaajalisel kasutamisel kuumeneb süütepoot ohtliku temperatuurini ja jagajas suvad katkesti kontaktid kuumenevad ja põlevad ära.  Viga võib tekkida ka süütelukust, kuna süütepoolile antav pinge saadakse  süütelukust.

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#8

(22-03-2017, 23:15 PM)h2rra Kirjutas:  
(22-03-2017, 21:58 PM)gaz6964 Kirjutas:    
 Peakolus meenub ,et kui säde oli nõrk ja sõita oli vaja  siis sillati ära süütepooli kaks väljundotsa ,mis otsad seda enam ei mäleta. 
 Dementsus.

See ei ole hea soovitus, kuna käivitamisel starter lühistab nii, ehk naa süütepooli all asuva variaatori kontaktid, kuna käivitamisel tekib suur pingelang. pikemaajalisel kasutamisel kuumeneb süütepoot ohtliku temperatuurini ja jagajas suvad katkesti kontaktid kuumenevad ja põlevad ära.  Viga võib tekkida ka süütelukust, kuna süütepoolile antav pinge saadakse  süütelukust.

Midagi meenus,see oli vändaga käivitamisel, et siis kui aku oli tühi või nõrk et starterit ei jõudnud vedada
Vasta
#9

(22-03-2017, 20:42 PM)AddressUnknown Kirjutas:  Kontaktivahe puhastamine oli esimene asi. Reguleerimise osas ootan nõuandeid võhikule.

Siin väike juhend kontaktivahe seadmiseks.
.pdf GAZ kontaktid_NEW.pdf Suurus: 853.63 KB  Tõmbamised: 354
Vasta
#10

(22-03-2017, 19:57 PM)AddressUnknown Kirjutas:   süütepool pakendist välja võetud vene oma. 

Süütepool võta mingi muu ja töötav.

See sellepärast pakendus oligi, et tehases prooviti peale, säde oli nõrk ja nii ta jaemüüki sattuski.
Vasta
#11

(23-03-2017, 09:19 AM)stihl Kirjutas:  
(22-03-2017, 19:57 PM)AddressUnknown Kirjutas:   süütepool pakendist välja võetud vene oma. 

Süütepool võta mingi muu ja töötav.

See sellepärast pakendus oligi, et tehases prooviti peale, säde oli nõrk ja nii ta jaemüüki sattuski.

Esimene soovitus on kontrollimiseks hea, kuigi kahtlen süütepooli mittetöötamises, kui üks säde saadi sealt juba kätte.  Teine väide paneb pead raputama, sest poest ostes ei ole kunagi näinud detailil paigalduse ja demonteerimise jälgi, mis jäävad detaili kinnituskohtadele. sellise teguviisiga kauba võib saada  Osta.ee st.

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#12

Aitäh kõigile nõuandjatele! Pärast kontaktivahe sättimist saime uuesti õrna ühekordse sädeme kätte, aga sellega mootorit käima ei oleks saanud. Sai siis proovitud teist süütepooli ja see asja lahendaski. 
 Sellele järgnes uute lõdvikute paigaldus, bensupumba vahetus (vana otsustas kütust üles pumbates talla küljest lahti mõraneda) ja sisuliselt oligi timmis. Mootor käis ilusti kõigi püttidega. Mulle oli esimene sõit huvitav elamus- polnud kunagi ühegi kassilise roolis istunud!
   
   

Tagarehvid on kahjuks omadega läbi ja asemele lähevad kitsad, nagu ees.
   

Nüüd siis on asi sealmaal, et tuleb hakata auto transportimise peale mõelda. Esmaspäeval hakkan ise otsima, aga kui mõni kaasfoorumlane teab kedagi soovitada või pakub ise teenust, siis võib teemasse kirjutada või mulle sõnumi saata.
Vasta
#13

(23-03-2017, 22:19 PM)AddressUnknown Kirjutas:  Aitäh kõigile nõuandjatele! Pärast kontaktivahe sättimist saime uuesti õrna ühekordse sädeme kätte, aga sellega mootorit käima ei oleks saanud. Sai siis proovitud teist süütepooli ja see asja lahendaski. 
 Sellele järgnes uute lõdvikute paigaldus, bensupumba vahetus (vana otsustas kütust üles pumbates talla küljest lahti mõraneda) ja sisuliselt oligi timmis. Mootor käis ilusti kõigi püttidega. Mulle oli esimene sõit huvitav elamus- polnud kunagi ühegi kassilise roolis istunud!



Tagarehvid on kahjuks omadega läbi ja asemele lähevad kitsad, nagu ees.


Nüüd siis on asi sealmaal, et tuleb hakata auto transportimise peale mõelda. Esmaspäeval hakkan ise otsima, aga kui mõni kaasfoorumlane teab kedagi soovitada või pakub ise teenust, siis võib teemasse kirjutada või mulle sõnumi saata.
Kasutaja Elmarm sõidab mööda Eestimaad suurema treilaga ringi  ja samas mahtus GAZ 53 kallaja  multilift kasti ilusti laiuselt.

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#14

Kas taha on kitsad rehvid olemas?
Mul ühed pastlad vedelevad,mustrit veel on,aga tänavale enam asja pole nendega.
Vasta
#15

(23-03-2017, 10:17 AM)h2rra Kirjutas:  Esimene soovitus on kontrollimiseks hea, kuigi kahtlen süütepooli mittetöötamises, kui üks säde saadi sealt juba kätte.  Teine väide paneb pead raputama, sest poest ostes ei ole kunagi näinud detailil paigalduse ja demonteerimise jälgi, mis jäävad detaili kinnituskohtadele. sellise teguviisiga kauba võib saada  Osta.ee st.

Kogu mõtteid või raputa pead, vahet pole; eks see veneaegne varuosabisnes ongi täna suht uskumatu.

Aga ma olen ka räigemaid asju näinud, kui lühisekeerdudega pool.
Vasta
#16

(22-03-2017, 19:57 PM)AddressUnknown Kirjutas:  Aasta eest sai otsitud toekamat veokit (T-16 kast on hirmus väike, kui näiteks puude vedu käsil).
...

Mida pehmeme mets, seda vähem on väikesest kastist vaja puid maha loopida uppumiselWink Sest küsimus ei ole mitte selles, kas upub. Upub küll, küsimus on vaid selles, millal ja kuhu. Big Grin

Neljanurgaveoga kaasik on muidugi lahe loomake. Edu selle pidamisel.

Ja ära unusta, et roolivõimendi puudumise tõttu oskab see päris kenasti vastu näppe lüüa rooliga. Ehk pöidlad ikka samale poole sõrmedega!
Vasta
#17

Uudismaal oli meie Gaz 63 ja kohalik traktor Dt-54 ainus masin, millega peale vihma sai liikuda. Väga vapper aparaat. Kiunus, aga läks! Roolikodaraid polnud muidugi näha- nii kiiresti tuli vändata, et enam -vähem otse minna. Eriti abitu oli Zil 555(meie väeosal neid veel polnud). Zil 151,-157, -164 ja Gaz 51 ootasid ka kes kuhu oli jäänud mustmulla pinna tahenemist. Pöidlahoidmine on nii sisse jäänud, et roolivõimuga Atv´lgi taban end "valesti" hoidmast.
Näeks heameelega, et see veoautomark kujuneks taastajatele sama populaarseks, kui Jumz praegu raskema raua meestel.
Vasta
#18

Kitsaste rehvide varuga õnneks probleemi pole, vanal peremehel oli neid omajagu kogunenud ning korralikud velgede peal rehvid on juba ootamas. Muude varuosade sorteerimine on ka töös, arvan, et neid on pärast kõigi kappide-kastide läbi vaatamist umbes veoauto kastitäis. Näiteks bensupumpasid leidsin juba 4-5tk uut või uueväärset.
Vasta
#19

Panen oma 63 pildi ka siia.
Kui kellegil on üle GAZ 63 uued rehvid IK-8 mustriga,siis võib mulle pakkuda.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#20

Väga nostalgiline auto, oma elu esimese avarii tegin Laitse töökoja õuel sellega noore tatina.
Oli valida bensujaam või posti, valisin posti, isa kiitis  Big Grin

Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne