pukseerimine.
#1

Kas pukseeritavas autos võib olla reisiaid? Ei suutnud ise vastavat selgitust liiklusseadusest välja otsida.Minu vanakooli mälu seda tegevust heaks ei kiitnud,  kui head sõbrad rikkis mootoriga volgaga läbi eesti liikumist alustasid.
Vasta
#2

Liiklusseadus
§ 62.  Mootorsõiduki pukseerimine
...
(8) Sõitjaid tohib olla pukseeritava mootorsõiduki juhikabiinis ja pukseeritavas sõiduautos ainult juhul, kui pukseeritava sõiduki roolis on juht.
...
Vasta
#3

Ja seda ka olen lugenud, kuid on nagu imelik,kui näiteks panen Garavelle bussikese ühekse kodanikuga salongis, paelaga mingi kangama veduki taha ?
Vasta
#4

Mis seal imelikku on? Bussi juht on ju see kes on tagumises autos roolis mitte see kes veab eest. Kõik muud pukseerimist puudutavad tingimused peavad muidugi samuti olema täidetud nagu näiteks sõidukiirus jms.
(pukseerimisel max kiirus teatavasti 50km/h)
Vasta
#5

Aga kuidas jäiga kolmnurk ühendusega pukseerimine euro seadusega on? 
    Ehk mõni lauataga istuja viitsib lehitseda liiklusseadust  ja tema ülemus näeb et tema alluv ametnik teeb ometi usinasti tööd    Big Grin

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#6

Euro seadusi ei ole mõtet siia importida.
Pukseerimisel kehtivad minu teada endiselt igal maal omad reeglid.
Prantsusmaal on näiteks köievedu avalikus liikluses üldse keelatud.
Vasta
#7

Kui üle Vaalimaa piiripunkti Soomest masinaid toodi, siis sommid küll punnitasi silmi ja keerasid kaela  Partsu moodi, kui nägid Lada`t teisel kolmnurgaga sabas.  
  Meie pool oli see lubatud, kui tagumine masin oli muudetud juhitamatuks. isegi inimesed võisid sees olla.

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#8

Ei ole ju võimalik et panen näiteks turismi bussi 60 inimesega trossi otsa ja tuld! Vene valitejate ajal oli see rangelt keelatud.Nüüd siis nagu ok.
Vasta
#9

Sõitjad võivad olla sõiduautos või juhikabiinis. Turimsibuss ei ole sõiduauto. Isegi, kui turismibussi juhikohta juhikabiiniks pidada, siis reisijad seal ei istu. Seega turismibussi ikka reisijatega pukseerida ei saa.
Vasta
#10

(08-06-2016, 15:26 PM)Sm.Autojuht Kirjutas:  Ei ole ju võimalik et panen näiteks turismi bussi 60 inimesega trossi otsa ja tuld! Vene valitejate ajal oli see rangelt keelatud.Nüüd siis nagu ok.

Ole hää ja loe uuesti viidatud punkti. Reisibussi salong ei ole juhikabiin. Sõidauautos on kuni 8 reisijakohta+ juht. Kuutkümmet reisijat sõiduautos juba ei vea. LS järgi siis... Rolleyes

Aga LS üldiselt on tasuta teenuste loetelu koos sigaduste hinnakirjaga. Toungue

H2rra rahustuseks: meil kehtivad endiselt Eestikeelsed seadused, muude Euroopa seadustega pole meil eriti pistmist. Muu hulgas jäiga ühenduslüliga pukseerimine on endiselt meie LS lubatud. Selle klausli alla käivad ka igasugused konnalised. Kolmnurga puhul on hakatud nõudma e-tähisega lõtkuvaba veopead elik haagisepead.
Vasta
#11

(09-06-2016, 10:55 AM)v6sa Kirjutas:  
(08-06-2016, 15:26 PM)Sm.Autojuht Kirjutas:  Kolmnurga puhul on hakatud nõudma e-tähisega lõtkuvaba veopead elik haagisepead.

Lisaks peavad haagisepea poldid mingid eri tugevusega poldid olema ja samamoodi poltidel märgised peal.
Vasta
#12

(09-06-2016, 12:41 PM)muska71 Kirjutas:  
(09-06-2016, 10:55 AM)v6sa Kirjutas:  
(08-06-2016, 15:26 PM)Sm.Autojuht Kirjutas:  Kolmnurga puhul on hakatud nõudma e-tähisega lõtkuvaba veopead elik haagisepead.

Lisaks peavad haagisepea poldid mingid eri tugevusega poldid olema ja samamoodi poltidel märgised peal.

Seda pole ma kohanud. Palun viidet.
Vasta
#13

(09-06-2016, 17:15 PM)v6sa Kirjutas:  
(09-06-2016, 12:41 PM)muska71 Kirjutas:  
(09-06-2016, 10:55 AM)v6sa Kirjutas:  
(08-06-2016, 15:26 PM)Sm.Autojuht Kirjutas:  Kolmnurga puhul on hakatud nõudma e-tähisega lõtkuvaba veopead elik haagisepead.

Lisaks peavad haagisepea poldid mingid eri tugevusega poldid olema ja samamoodi poltidel märgised peal.

Seda pole ma kohanud. Palun viidet.

Ostad pea on poldid kaasas.
Vasta
#14

(09-06-2016, 17:15 PM)v6sa Kirjutas:  
(09-06-2016, 12:41 PM)muska71 Kirjutas:  
(09-06-2016, 10:55 AM)v6sa Kirjutas:  
(08-06-2016, 15:26 PM)Sm.Autojuht Kirjutas:  Kolmnurga puhul on hakatud nõudma e-tähisega lõtkuvaba veopead elik haagisepead.

Lisaks peavad haagisepea poldid mingid eri tugevusega poldid olema ja samamoodi poltidel märgised peal.

Seda pole ma kohanud. Palun viidet.

Aasta oli 2002 kui uaasiku ostsin ja kolmnurgaga volks bussi sabas rapla arki.Lisaks kolmnurgale mis oli tummisest terasest ja skif haagise tummine veopea oli suvaliste poltidega kolmnurga küljes.Lisaks kogu see krempel 8mm terastrossiga julgestuseks kokku seotud.rapla vanadel polnud muuga joriseda kuii just nimelt puudusid spets poldid,aga juu nad tahtsid esineda.
Vasta
#15

(09-06-2016, 19:28 PM)muska71 Kirjutas:  Aasta oli 2002 ....

Minu kell näitab aastat 2016. Mõni aasta on mööda läinud...

Mis muidugi ei tähenda, et vajaduse korral liiiglahjad poldid ei võiks menetluse ettekäändeks saada. Big Grin
Vasta
#16

(08-06-2016, 11:18 AM)maaks Kirjutas:  Mis seal imelikku on? Bussi juht on ju see kes on tagumises autos roolis mitte see kes veab eest. Kõik muud pukseerimist puudutavad tingimused peavad muidugi samuti olema täidetud nagu näiteks sõidukiirus jms.
(pukseerimisel max kiirus teatavasti 50km/h)
see nüüd küll tõsi pole, vastutab vedaja, ca 15a tagasi oli selline juhus saaremaal kus tagumisel autol läks rool lukku ja ta kaldus vastassuunda ning laugkokkupõrkes sai pukseeritava juht surma, vedava auto juht sai reaalse vangistuse
Vasta
#17

Ma tahaks täitsa teada, millise pragrahvi alusel see süüdimõistmine toimus. Kõlab pigem linnalegendina...
Vasta
#18

ei ole legend, niipalju panin mööda,et suri kõrvalistuja
http://www.saarlane.ee/uudised/arhiiv/2007/07/06/30287/
Vasta
#19

(16-06-2016, 22:12 PM)supp Kirjutas:  ei ole legend, niipalju panin mööda,et suri kõrvalistuja
http://www.saarlane.ee/uudised/arhiiv/2007/07/06/30287/

Artikis ei mainita karistust. Mind huvitab, millise punkti alusel peaks vedaja säärasel juhul süüdi jääma...
Vasta
#20

(17-06-2016, 19:58 PM)v6sa Kirjutas:  
(16-06-2016, 22:12 PM)supp Kirjutas:  ei ole legend, niipalju panin mööda,et suri kõrvalistuja
http://www.saarlane.ee/uudised/arhiiv/2007/07/06/30287/

Artikis ei mainita karistust. Mind huvitab, millise punkti alusel peaks vedaja säärasel juhul süüdi jääma...

 Artikli kommentaari järgi tundub loogiline:
Tsitaat:Mäks 07-07-07, 03:15:34
Hästi tobe juhus juu. Ta ( juht) võttis tagant puksiirköie ja jättis võtmed pagasniku ette. Vedaja ka kena mees - pani kohe ajama. Kui rool lukku klõpsas ei saand esimene enne aru midagi kui pauk käis. Lollid sekundid need, kui oled võimetu kardinaalselt miskit ette võtma, - buss tuleb, suund vasakule ja pidurdamine ka suurt ei aita, sest vedaja aga paneb edasi.
 Ise millegi sellise peale tulla ei osanudki aga juu siis saab.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne