Sipelgal on all tundmatud rehvid, ühel on mõõt 11-24, teisel 300-610/11. Kuna üks hakkab oma elupäevi lõpetama oleks vaja asendaja leida, aga ei suutnud ei eesti ega venekeelsest googlist leida mille alt pärit. Muidugi muster on jama ja harjalt kinnine, liba nagu põrguline aga veljed on nende peale tehtud ja teisi pole. Äkki teadjamad oskavad aidata?
(Seda postitust muudeti viimati: 09-06-2016, 11:14 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Mida selle teadmisega rehvi algupärast peale hakata?
11-24 tähendab 11" laia rehvi 24" velje jaoks. 24" rehve liigub praegu päris kenasti, kuna tasapisi siirdub sulatusahju väiksemate kombainide põlvkond, kus sääraseid tsõõre pruugiti.
Alati võib ka uue soetada, näituseks Urbgrupist
Asendusrehv vaata nii lai, kui vabalt pöörlema mahub. Mõõda seest vaba ruum ära ja rehkenda paar cm turvavaheks (või 7, kui pruugid kette). Ülejäänu korda 2 võid rehvi laiuse suuremaks teha.
Ka 11" on vaheltharimiseks liiga lai, seega ei tasu laia rehvi karta.
Need originaalsed kummid on nii kõvad,et õhukummi pole vajagi. Meil siin üks külamees sõitis tühja kummiga... Hirmus kõvad olid. Sai ka ise ära proovitud. Lumelükkamise ajaks panin 16-le külge aga rattad käisid all ringi,mingit haakumist polnud. Neid kumme on ikka liikunud veel,kuna mõnel jääb vana traktor seisma.
(Seda postitust muudeti viimati: 09-06-2016, 14:16 PM ja muutjaks oli Meelis2.)
Asi on rohkem selles et sipelgas oli seisnud ca 5 aastat ühe tühja kummiga ja nüüd on see üks kumm küljelt praguline nagu ämblikuvõrk. Kui teab mille oma otsida siis ehk leiaks uue, peamine et sama mustriga. Originaalvelgi ka pole.
Tegelikult nüüd päris läbivat auku ei paista, võib-olla üritada ikkagi veljelt maha saada et õhukumm ära paigata? Samas olid samasugused lõhkised räbalad teiste velgede peal, leotasin diisliga ja peksin sepahaamriga ja sõitsin rattaga serva peale aga lõpuks pidin ikka relaka appi võtma et rehve veljelt maha saada.
Mul kummitab, justkui Sampo kombainil ka samasuur esirehv (mõõtude poolest), jään hetkel vastuse võlgu, aga kohe kui masina juures, saan vaadata. muster ei ole tollel aga kinnine...
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170
Meelis2 kirjutas:" peksin sepahaamriga ja sõitsin rattaga serva peale aga lõpuks pidin ikka relaka appi võtma et rehve veljelt maha saada."
Palja sepahaamriga peksmine ei anna tuleust, kuna Sa ei suuda löögijõu suunda juhtida. Selleks et löögijõud õigesse kohta läheks, tuleb kasutada suurest nurkrauast lõigatud juppe, (nii 80 mm nurkrauast) ja kusiis lajatad sellele nurkrauale, mis on asetatud velje ääre vastu,peab hakkama liikuma. Niimoodi peab teinekord mitu ringi veljele peale tegema, enne kui liikuma hakkab. Mida suurem on sepavasar, seda vähem ennast väsitad (kineetiline energia)
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Kui rehvist kahju pole, saab pikema heebli rehvi ja velje vahele lüüa ja mingi raske mehhanismiga peale sõita. Paljalt mehhanismiga pealesõit ei aita, sest painutab rehvi, mitte ei libista allapoole. Heebli pikkus selline, et teine ots toetuks vastu maad ca meetri kaugusel. Ziguli rehvi puhul aitas Zili heebel näiteks 7o-ndatel.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
(09-06-2016, 16:02 PM)h2rra Kirjutas: Meelis2 kirjutas:" peksin sepahaamriga ja sõitsin rattaga serva peale aga lõpuks pidin ikka relaka appi võtma et rehve veljelt maha saada."
Palja sepahaamriga peksmine ei anna tuleust, kuna Sa ei suuda löögijõu suunda juhtida. Selleks et löögijõud õigesse kohta läheks, tuleb kasutada suurest nurkrauast lõigatud juppe, (nii 80 mm nurkrauast) ja kusiis lajatad sellele nurkrauale, mis on asetatud velje ääre vastu,peab hakkama liikuma. Niimoodi peab teinekord mitu ringi veljele peale tegema, enne kui liikuma hakkab. Mida suurem on sepavasar, seda vähem ennast väsitad (kineetiline energia)
Nende rehvidega pidin seda vaeva nägema sellepärast et jäätmejaam keeldus velgedel olevaid rehve vastu võtmast ja ma pidin nad ükspuha mis viisil eraldama.
Peale relakaga läbilõikamist õnnestus jah sepaka ja nurgikuga see eraldamistöö Pealegi kui see rehv on juba kuuskümmend aastat seal olnud ega siis ta vabatahtlikult veljest lahku minna taha. Kas see GOST 7453-55 näitab valmistamisaastat või mingit standardi kinnitamise aega?
Igaljuhul on see rehv peale 55-ndat aastat tehtud,vanem kindlasti pole. Kuskil oli ka märgitud valmistamise aasta,kui on veel loetav.
Naljakas asi nende ratastega. Veljekilbid käivad küll poltidega lahti aga kumm on ikka nii kõvasti velje peal,et s. või tina.
Läks neli tundi ja käes ta oli. Algul iga vinklile antud pauguga pudenes koordi pealt kumm maha, aga lindipoldist tehtud meisli otsaga sain serva liikuma. Siis relakaga poldid maha ja puupakk ja sepahaamer aitasid pooled üksteisest irduma. Paistab et koordi paksus küljel ca 3 sm, tundub et läbivaid pragusid ei ole. Õhulohvile oli saatuslikuks saanud liigne suurus, vähemalt 26-28 tolli ja sellest tulenev murdekoht. PM kaubamajast esmapäeval uus õhulohv sisse ja kui punni ei löö peab ehk järgmised 50 aastat vastu. Muidugi veljed on robustne kirvetöö aga hea et kokku keevitatud polnud.
Aga netist olen nüüd leidnud samasuguse mustriga rehve totude all, küll suurusega nii 28-32 tolli. Ju siis kuskil viiekümnendatel mingi tehas mõne eri suurusega partii selle mustriga rehve tegi.
(Seda postitust muudeti viimati: 24-06-2016, 19:30 PM ja muutjaks oli h2rra.)
Vaat see kirvekujuline tagumine vasar on õige rehvimonteerimise tööriist, kuid vars peab olema pikem, kui tava vars. Nii 80 cm kuni 1 meeter kindlasti.
Nende väiksematega pole löögijõudu ja oled nagu kellasseppa riistadega rehvi kallal. Löök nurgiku pihta peab olema TERAV ja õige suunaga, et nurgik läheks velje ja rehvi vahele
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Pildilt ei paista hästi välja, aga seda vart ongi seal kuskil meetri jagu. Selle sama asjaga demonteerisin ma vannitoa betoonpõranda, seega vene tehnika remondiks on ta jah ideaalne