Nissan Primera mootoriremont
#1

Tegemist 91a. Primeraga, mootor 2.0 diisel.
Sõidu pealt tuli maha jahutusvedeliku lõdvik ja nii õnnetult, et ei olnud midagi märgata.
Ja nüüd on tulemus käes - radikas surve sees - ilmselt plokikaas kõver.
Masinal ka teine viga - sidur libiseb.
Tahaks teada, kui kalliks remont võib minna.
Nimelt pakutakse seda mulle 5K eest müüa ja uuriks kas tasub osta...
Vasta
#2

kepsusaaled STD 259- kompl.
raamsaaled 331- kompl.
kolvirõngad 795- kompl
klapisääretihend 15-
plokikaanetihend 649-
kõik ülejäänudtihendid 1474-
sisselaskeklapp 89-
väljalaskeklapp 130-
klapi juhtpuks 31-
hammasrihmad 321-
Vasta
#3

Plpkikaanetihend tuleb võtta esindusest.Ka klappide otsimisega oli veidi probleeme.Selline töö on korra tehtud.Ka siduri soovitan täiskomplektis vahetada.
Vasta
#4

Väike eksitus-,,plokikaane tihend,,.
Vasta
#5

Vaata ka kere seisukorda. Mootori lappaksid ise kokku (kaane kontroll tuleks ilmselt niikuinii seda igapäevatööna tegevatele inimestele jätta)?
Vasta
#6

Kere on ja ei ole ka...tagaluugil väheke roostet ja parem karp tahab keevitamist.
Vasta
#7

Küljekarpe b-osana ei müüda.Originaalid on üsna kallid.Istutasin ühele sedaan-luukpära karbi(d).Ainult lõige tuleb teha mustaks värvitud osani.
Vasta
#8

Sedaan kerele on kindlasti karbid b-osana olemas,olen ise vahetanud.
Vasta
#9

Ma ei olegi teisiti väitnud.Ehk lihtsalt võis teksti kogemata valesti tõlgendada.Kirjutasin,et olen universaalile istutanud sedaan-luukpära mudeli B-osa karbi(d).
Vasta
#10

tere vahetasin oma primeral pumba.Peale seda enam tööle ei lähe.Kui pumba pealmise kaane avan ja käsitsi gaasi hooba liigutan siis läheb tööle. Oskab keegi aidata mida teha. 2,0D.66 kw.1998a.
Vasta
#11

Pane vana pump tagasi. Ja edaspidi hoidu selle auto puhul millegi ise vahetamisest. 

Vana auto on vaid tarkade ja osavate jaoks, kes seda pole, ostku uuem.
Üsna lihtne.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne