Vw Iltis
#1

Sooviks teada, kas keegi siin foorumis on tegelenud ka antud isendiga? Nimelt sattus enda kätte ka üks ning mõningane abi masina taastamiseloleks igati teretulnud. Ehk on mõnel huvilisel säilinud projektipäevik või mingeid nippe trikke mida jagada.
Vasta
#2

Varuosade kataloog online: http://partscatalog.info/volkswagen/?i=c...r=1774&

Aga alates 2002. aastas foorumis viibijana ei suuda ma meenutada, et keegi Iltist pikemalt lahanud oleks.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#3

vast võiks foorumikasutajatel mõned Iltised ikka olla - neid müüdi vahepeal päris palju erakätesse.

otsest projektiteemat tõesti ei ole, aga otsing-> "Iltis" ja "otsi ainult pealkirjadest" leiab mõned jutud:
http://forum.automoto.ee/search.php?acti...order=desc

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#4

Usun, et siin on rahvast, kes oma ajateenistuse ajal on vastava masinaga kokkupuutunud, seega soovitan teha projektipäevik ja seal oma küsimusi esitada.
Vasta
#5

Eks tuleb hakata mingit päävikut ikka pidama ja ise avastama hakata.
Vasta
#6

Kardan, et see projekt saab sul olema väga vaevarikas. Enamus Iltise varuosi on militaar kaup, mille väljavedu Saksamaalt toimub AINULT Bundesveri eriloal. Eestisse sisseveo protseduur umbes sama kui relvadel. Nii oli see vähemalt 10 aatat tagasi. Kahtlen, et saksmanid vahepeal heldemaks on läinud. Aga pole miskit võimatut siin ilma peal.
Mingid asjad olid ka tsiviilkäibe kataloogides aga nende hindu nähes ei kukkunud mitte ainuüksi hambaplommid välja vaid ka lõualuud kippusid irduma muust kerest.
Aga äkki on vahepeal midagi muutunud.

Ära vägista, võta suurm haamer!
Vasta
#7

(21-06-2016, 14:31 PM)Simmerling Kirjutas:  Kardan, et see projekt saab sul olema väga vaevarikas. Enamus Iltise varuosi on militaar kaup, mille väljavedu Saksamaalt toimub AINULT Bundesveri eriloal. Eestisse sisseveo protseduur umbes sama kui relvadel. Nii oli see vähemalt 10 aatat tagasi. Kahtlen, et saksmanid vahepeal heldemaks on läinud. Aga pole miskit võimatut siin ilma peal.
Mingid asjad olid ka tsiviilkäibe kataloogides aga nende hindu nähes ei kukkunud mitte ainuüksi hambaplommid välja vaid ka lõualuud kippusid irduma muust kerest.
Aga äkki on vahepeal midagi muutunud.

Ei ole vahepeal midagi muutunud. Varuosade saadavus on ainult veel kehvemaks muutunud.

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta
#8

Kui mälu ei peta siis kapott 60 000 krooni, jagaja 7 200 krooni, Tagumine nurk=pooltelg, õõtsud, rumm, trummel komplektis 104 000 krooni. Eurudesse rehkenda ümber ja siis saad aru, miks Iltiseid juba ammu näha pole. Omalajal kinkisid saksmannid neid meitele hirmsa portsu.

Ära vägista, võta suurm haamer!
Vasta
#9

Mudaravifoorumis neil värdidel oma nurk. Varuosai saab ilmselt kõige valutumalt pruugitud isendite küljest.

Kuluosi väidetavalt isegi meie nutikamatest autopoodidest. Siis säärastest, kes viitsivad süveneda probleemi ssisusse, mitte ei ole kinni mantras "mark-mudel aastaarv" ja kui neid ei ole ole, siis "ei saa aidata".
Vasta
#10

Mootor töötab veel laitmatult, igast lukud ja aeglustid töötavad, amordid/vedrud korras, lekkeid pole, ainult salongipõhi on suht läbi kuid taastatav. Isegi käsipidur polnud kinni kiilunud ning töötab. Vigadest ilmnesid hetkel mittetöötavad suunatuled (ilmselt relee läbi) ning ribadeks tent. 
Eks ole näha peale keretöid, mida veel vaja võib minna. Siiski esmapilgul on palju pisiasju puudu nagu mõned punnid/katted/tööriistad/jne
Vasta
#11

Aga teeb siis päeviku sellest typ 183-st ?

http://foorum.vwklubi.eu/viewtopic.php?f=56&t=132633
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne