VW Iltis

Pasun kärssab läbi küll aga seda arulageda kasutamisega.
Mul kunagi pulmarongis juhtus nii.
Polaarsuse segiajamine ei tohiks küll midagi teha
Vasta

Ühendage "pasun" akuga (polaarsus pole tähtis) ja ehmatage teda vasara, või mutrivõtmega tagantpoolt paraja löögiga. Kontaktid hakkavad vibratsiooni mõjul uuesti ühendust andma ja hääl tuleb. Enamustel "pasunatel" on taga reguleer kruvi, mis võib olla kaetud värviga, või plastik rõnga sees oleva "plommiga" seda kruvi keerates vasakule ehk vastassuunas kellaosutite liikumisele  ½ pööret saab muuta hääle tugevuse tooni. Katsetamise värk... juhtmed peavad head ühendust andma ja mida ligemalt korras akule, seda parem kisa tuleb.

Parimat  h2rra

Tõde on valus lugeda...    (glavliti kustutuskummile)  EV.põhiseadus § 45
Vasta

(23-11-2018, 19:03 PM)h2rra Kirjutas:  Ühendage "pasun" akuga (polaarsus pole tähtis) ja ehmatage teda vasara, või mutrivõtmega tagantpoolt paraja löögiga. Kontaktid hakkavad vibratsiooni mõjul uuesti ühendust andma ja hääl tuleb. Enamustel "pasunatel" on taga reguleer kruvi, mis võib olla kaetud värviga, või plastik rõnga sees oleva "plommiga" seda kruvi keerates vasakule ehk vastassuunas kellaosutite liikumisele  ½ pööret saab muuta hääle tugevuse tooni. Katsetamise värk... juhtmed peavad head ühendust andma ja mida ligemalt korras akule, seda parem kisa tuleb.

Parimat  h2rra

Kinnitan. Pasuna ülimalt primitiivne ehitus võimaldab nö kaudset remonti.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Eks võtan mingi päev maha ja uurin lähemalt. Juhtmed on armatuuris ka nii üleval peidus, et ei saa muidu kui uuest nipukad lahti lõigata. Siiski ei taha enne  juhtmete kallale minna, kui selge, et pasun korras.
Vasta

Pasuna probleem sai täna lahendatud. Oligi kutu mis kutu. Õnneks doonori oma töötas ja läks see käiku. 
Lisaks kontrollisin veel kojameeste mootori ja pesupumba - töötavad kuigi mootor tahab ilmselt natuke puhastamist ja määrimist.

Kuna üldine elektrikraam on nüüd korras, proovisin käivitada aga tulemusteta. Kütet tuleb, starter käib aga ei mingit törtsugi. Sädeme kontrolliks, peab mingi päev kaubandusest pikema küünlapadruni tooma, sest olemasolev jääb 10mm lühikeseks. Kui nüüd peaks kommutaator pekkis olema, siis on jama. Süütepooli vast peaks sama asendada.
Vasta

OK, oma lollus ja tähelepanematus - üks pisike juhtmeke oli süütepoolile jäänud ühendamata. Hea, et sai kõik üles pildistatud enne, kui asjad lahti võtsin. Juhtmeke ise oli rüüsi sisse peitu pugenud kui kaableid tagasi oma kohale tõmbasin. Peale kinnitamist Ave Maria ja läks nätkai käima, ei pidanud meelitamagi. 

Käima saamisega sai nüüd kontrollida ka kõikide anduri tulukeste korrasolekut ning kas mõned teatud tulukesed ikka kustuvad. Siiani kõik korras. 

Järgmine samm saab ilmselt istmed käsile võetud. Mõte oli kasutada mingeid pealetõmmatavaid ilmastikukindlaid katteid. Mõni soovitus? Originaalkatted jääksid alla.
Vasta

(25-11-2018, 18:37 PM)jrgen20 Kirjutas:  ... Mõte oli kasutada mingeid pealetõmmatavaid ilmastikukindlaid katteid...

Mingid kunstnahast remondimeeste istmekatted.

__________________________
M: Iveco dayli käiguosa
M: Datsun Cherry
M: Volvo mootor
tulepesa.ee


Vasta

(25-11-2018, 23:58 PM)motamees Kirjutas:  
(25-11-2018, 18:37 PM)jrgen20 Kirjutas:  ... Mõte oli kasutada mingeid pealetõmmatavaid ilmastikukindlaid katteid...

Mingid kunstnahast remondimeeste istmekatted.

Prügikotid Smile

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

(26-11-2018, 02:03 AM)viplala Kirjutas:  
(25-11-2018, 23:58 PM)motamees Kirjutas:  
(25-11-2018, 18:37 PM)jrgen20 Kirjutas:  ... Mõte oli kasutada mingeid pealetõmmatavaid ilmastikukindlaid katteid...

Mingid kunstnahast remondimeeste istmekatted.

Prügikotid Smile

Mul sellised kõikides autodes.Ei hakka enne autosse istumist tööriideid ära võtma.
http://fixus24.ee/?st=5;info=autotarviku...tmele.html
Päris asjalikud,puhta riidega sõitmiseks võtan ära ja kõik OK.
Vasta

(26-11-2018, 15:27 PM)Kivipurustaja Kirjutas:  
(26-11-2018, 02:03 AM)viplala Kirjutas:  
(25-11-2018, 23:58 PM)motamees Kirjutas:  
(25-11-2018, 18:37 PM)jrgen20 Kirjutas:  ... Mõte oli kasutada mingeid pealetõmmatavaid ilmastikukindlaid katteid...

Mingid kunstnahast remondimeeste istmekatted.

Prügikotid Smile

Mul sellised kõikides autodes.Ei hakka enne autosse istumist tööriideid ära võtma.
http://fixus24.ee/?st=5;info=autotarviku...tmele.html
Päris asjalikud,puhta riidega sõitmiseks võtan ära ja kõik OK.

Mul ka selline nahk peal,iste  puhas,ainuke aga on,et kui pasaste tööriietega sõita siis turvavöö määrib ära ja see määrib pärast puhast riiet ka Wink

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta

Need fixuse pakutavad jäid endalegi silma. Süvenesin oma istmemaailma ja kui natuke näputööd teha, saaks mõned silmariivavad kohad ka ära peita. Sellega pääseks suuremast porolooni, katte ja muust jamast. Viimane kord sai tehtud Emmile külkaiste ja viimaseks korraks see ka jääb. 

Muus asjas uudiseid väga pole. Esiklaas ikka puudu ning mõningad kummijubinad samuti. Täna parandan veel rooli pasunalüliti ära (murdunud plastik). Ilmselt muretsen veel katted, saab natukenegi edasi liikuda.
Vasta

Originaalprojekt jääb nüüd natuke pikemaks seisma, kuna endiselt ootan esiklaasi ja muid vajalikke jubinaid.

See asjaolu viis mind aga doonori juurde. Doonoril raam korralik, kere aga nii läbi, et lihtsam oleks otsast lõpuni ise uus ehitada. Kuid taastamismõtteid tollele polegi vaid teha mootoriga raam koos muu vajalikuga diisli peale. Teema alguses sai siin arutletud mootori sobivustest. Kellelgi täpsemalt teada, mis sinna üks-ühele istuks? Ehk siis mootori marki.
Vasta

Golf 3 1.9 55kW TD oleks mõistlik valik, algselt oli seal 1.6 diisel. 
Tsitaat:The 1.9TD AAZ and 1.9TDI has been successfully swapped in the Bombardier Iltis (Canadian Army) but the reduced rpm range will limit the max speed.

it is a direct swap for the 1.7L 8v rabbit engine.
https://forums.vwvortex.com/showthread.p...o-my-Iltis
Vasta

Mul on juhuslikult üks säärane elus pada Passat B3 pealt pakkuda. Big Grin
Vasta

Istmekatted käes ja tulemus on siin:

[Pilt: large_29821529_nNPh.jpg]

Ise arvan, et sai suht viisakas, mida rohkemat sa metsamasinale ikka soovid. Nagu lootsin, peitis see mõned silma riivavad kohad ja päästis suurematest parandus- ja värvitöödest. Sõõrik sai ka paika koos parandatud pasunalülitiga.
Vasta

Igav on ausalt öeldes. Endiselt vajalikke asju pole, esiklaasi pakkumine siiani ootel ja talv tuli Kesk-Eestisse. Doonori diisli peale tegemine jääb ka kevadet ootama kuna majadpidamise põkad tuli talve saabudes varju alla ajada. Vähe sellest, et põkad aga ka puud, muu tehnika ja ilmselgelt kõik vajaminevad köiesõlmed on ju vaja vabale katuse all olevale pinnale paigutada.

Kuna ka tööl on jätkuvalt vaikne, siis hakkasi mõtted liikuma militaarsõiduki lisavarustuse juurde. Originaalis pole vist ühelgi Iltisel, mis Eestimaa pinnale sattunud, säilinud pimenduskatteid, relva hoidjaid, tööriistakomplekte, raadiojaamu (orignaal side-Iltised kasutasi mingisugust jube kolakat SEM jaama) ning kuulipildijakinnitusi. Umbes 10 masinat, mida näinud olen, on ka ilma akuruumi kateteta.

Seega olen nüüd paar päeva sisustanud kula kinnituse tehnoloogia ja jooniste tegemisega. Järgmine nädal peaks hakkama materjali tilkuma ja seejärel ainult treimis-freesimis-puurimistöö.
Vasta

Mis takistab mõõdujärgi esiklaasi valmistamast?

_______________________
KKK all the way...
Vasta

Õigetesse kohtadesse ongi mõõdud saadetud aga enamus kohti puhkab juba kollektiivselt.
Vasta

Nii, varem edasilükatud asju uude aastasse ei jäta:


Puur paika pandud.

[Pilt: orig_29823929_klOC.jpg]

Akudele klambrid tehtud.

[Pilt: large_29823931_6ix8.jpg]

Akuriimi kate ka valmis.

[Pilt: large_29823933_27An.jpg]

Sellega tõmban aastale joone alla. Loodan, et jaanuaris hakkavad inimesed tööle naasma ja saab esiklaasi ka lõpuks. Seniks head vana-aasta lõppu ja veelgi paremat uut!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne