13-04-2019, 22:10 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-04-2019, 22:15 PM ja muutjaks oli aavu.)
(13-04-2019, 21:44 PM)jrgen20 Kirjutas: see rootor (?) jagajas ei vastanud kuidagi mõõtmistulemustele ükskõik kuhu multimeetri otsi toppisin. Nominaal takistus on 5 kohm kuid kohati ei saanud midagi ja siis hüppas kuhugi kõrgustesse.
See rootor tundub keerukam tavalisest. Vaskplaadi all paistab miski ümar või kandiline toru valgest plastist. Mul on tunne, et seal sees on miski vedruga kontakt ja see teatud pöörete ületamisel lahutab kontaktid ja piirab pöördeid. Miks ta muidu nii keeruka ehitusega on. Kui see vaskplaat on kergelt eemaldatav, saaks sinna alla piiluda, kas vedru terve, kas kontaktipinnad põlemata jne. Muidugi, see jutt on minu oletus ega pretendeeri absoluutsele tõele.
Teine oletus ka, raadiohäirete takisti võib ka läbipõlenud olla ja söepuru asukoha muutmisel annab kontakti ja ei anna.
Ja veel. Kas süsielektrood koos vedruga ikka on jagaja kaane keskel ja kas kaane külgelektroodid on suuremate põlemisjälgedeta? See rootor on küll uue või vähekasutatu välimusega.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.