25-06-2019, 20:05 PM
Seda ma arvasin ja see siis laobki puid poolile alla. Skeem ise on selline:
Valge juhe lilla triibuga on nüüd nee djuhtmes, mis ma välja vahetasin. N6 on see ballast resistor. Skeemi järgi lähevad mõlemad juhtmed resistorisse ja sealt edasi kuhu vaja. Parempoolne valge/lilla läheb piduritulelülitisse (jah, skeemi kirjelduses nii on) ja läheb sealt edasi paremal üleval olevasse B kontakti (mis see on, ei saanudki aru). C8 on mürafilter ja N süütepool. Nagu näha on enne mürafiltrit ka N6. Minu masinal olid kõik juhtmed otse. Ei mingit resistorit. Mingil ajal on nad kuuma saanud sest takistus oli nii suur, et kärsakat hakkas tulema (nagu ennist öeldud, vahetasin juhtmed nüüd ära ja see probleem kadus). See esialgne kärsatamine võis tuleneda ka sellest, et eelmine härra kes selle masinaga tegeles, ei olnud viitsinud akuklemme õigete märgetega panna ja mina lollike ühendasin esimest korda vastupidi.
Igatahes....
Skeem:
Valge juhe lilla triibuga on nüüd nee djuhtmes, mis ma välja vahetasin. N6 on see ballast resistor. Skeemi järgi lähevad mõlemad juhtmed resistorisse ja sealt edasi kuhu vaja. Parempoolne valge/lilla läheb piduritulelülitisse (jah, skeemi kirjelduses nii on) ja läheb sealt edasi paremal üleval olevasse B kontakti (mis see on, ei saanudki aru). C8 on mürafilter ja N süütepool. Nagu näha on enne mürafiltrit ka N6. Minu masinal olid kõik juhtmed otse. Ei mingit resistorit. Mingil ajal on nad kuuma saanud sest takistus oli nii suur, et kärsakat hakkas tulema (nagu ennist öeldud, vahetasin juhtmed nüüd ära ja see probleem kadus). See esialgne kärsatamine võis tuleneda ka sellest, et eelmine härra kes selle masinaga tegeles, ei olnud viitsinud akuklemme õigete märgetega panna ja mina lollike ühendasin esimest korda vastupidi.
Igatahes....
Skeem: