Postitused: 4,632
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
23
buvanooll sisse valada,seisab toimib mõnda aega,töhjaks ja siis vesi sisse saab kah rooste maha.
Postitused: 952
Teemad: 19
Liitus: Apr 2013
Maine:
18
Jama ikka mootoriga.
Nimelt ei taha see vasak silinder ikka töötada !!!
Täna siis vahetasin karpa ja ilma muutusteta, omavahel vahetada ei saa kuna silindripea ribid jäevad ette aga panin täiesti uue karburaatori peale ja sama seis, et paugub sumpsist ja karpast lööb tagasi ja võib ka pimedamas ruumis näha õrna leeki ning silinder kuumeneb liialt minumeelest (mingi 2 minutiga nii, et kätt vastas hoida enam ei saa).
Küünlad välistaks, karpa välistaks, säde olemas, uus süütepool, uued juhtmed, bensiin jõuab ilusti kohale, surved olemas, klappi vahed panin suuremaks kui vaja, juhul kui klappi vedrud väsinud, proovisin ka ilma summutajateta, vasak karpa reguleeringutele ei reageeri, ilus säde mõlemas silindris ja küünlaid olen vahetanud ja ka kondekat olen vahetanud.
Kas võib olla tõesti viga jagajas (sama süüde mis K-750 jagajaga 6 volti) ?
Kas kellegil oleks pakkuda uut jagajat originaali või elektron süüdet 6 voldist kuigi ei tahaks seda instaleerida kuna isegi augud puuduvad sellel mootoril, et seda elekrtron süütepooli külge pookida.
Samas tekkis mõtte mis ei pruugi põhineda tõel aga just vasaku silindri plokkikaan vahetatud, kuna originaalil oli leegi toru keere jalapealt maha murdunud ja vajas vahetust ning uuel äkki kuskil mõni mõra näiteks klappide vahel ???
KRT. pea terve päeva jebisin ja sellist n....i pole minu silmad veel näinud, et ma ei suuda mingisugust mootorit tööle saada! (saan tööle küll peale tampimist)
Kui kellegil mõtteid soovitusi kuulan huviga.
Postitused: 1,181
Teemad: 23
Liitus: Aug 2011
Maine:
28
Jagajaga masinal ei saa kondensaatori viga justkui olla, sama kondensaator teeb tööd ka teise silindri heaks. Piiraks prooviks sissetulevat õhku lahjat segu saaval silindril. Et nagu imiteeriks õhuklappi. Viga see muidugi ei kõrvalda, kuid saab vähemalt teada, kas natuke rikkama seguga hakkab silinder tööle. Kui ei, tuleb viga otsida "mittekarburaatorist".
Sädemest veel. Keeraks küünlad maha, torkaks need kõrgepingejuhtmetele otsa, asetaks küünlad silindritele, ja keeraks väntvõlli aeglaselt ringi. Kas mõlemas küünlas tekib ikka säde? Ei, tegelikult ajan vist jaburat juttu. Kui mittetöötavas silindris ei oleks sädet, ei läheks see kuumaks. Aga proovida ikka võiks, näiteks vaataks, kas säde tuleb õigel ajal mõlemas silindris.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Postitused: 5,774
Teemad: 732
Liitus: Apr 2002
Maine:
31
Pane probleemne silinder ÜSS-i ja lase küünlaugust suruõhku sisse. Võrdle teise, töötava silindriga.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 1,181
Teemad: 23
Liitus: Aug 2011
Maine:
28
Isiklikult ei panustaks mõrateooriasse. Selleks, et segu märkimisväärselt lahjendada, peaks mõra olema nii suur, et valgus läbi paistaks. Sellisel juhul ei oleks aga piisavalt kompressiooni ja tuli lendaks töötakti ajal mõrast välja. Viga on milleski muus. Kahe eelneva postituse diagnostikaoperatsioonid peaks andma algandmetesse palju juurde, kui mitte ei too viga lausa välja.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Postitused: 565
Teemad: 43
Liitus: Dec 2005
Maine:
1
Vaata üle ka kraan - üks harudest võib fekaalijääkidest umbes olla!
Ats.(minul pandud ühe väljundiga kaan + kolmik)
Postitused: 952
Teemad: 19
Liitus: Apr 2013
Maine:
18
Voolikud ja kraani välistaks jälle täielikult.
Voolikud on uued ja kraani puhastasin korralikult ära (osandasin täielikult) ja paagiks kasutan hetkel läbipaistvat kanistrit.
Keeruline on remontida kui ratas asub maal ja ise linnas.
Lisaks maal puudub nett, et netist abi otsida ja tarkade käest nõu küsida ning seepärast soovingi võimalikult palju infot, et järgmine kord kui lähen saaks proovida ja katsetada.
Tänud nõuannete eest jällegi.
Postitused: 4,347
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
47
https://www.youtube.com/watch?v=y3P3YlYfwxUSelle video umbes 10 minuti peal on silindrite tühikäigu ühtlustamine. Tal oli ka algul turtsumine. Tõstis parema silindri nõela, nüüd kuulatab tühikäiku samal ajal erinevate silindrite gaasitrosse sikutades.
барахлит один цилиндр К-650, греется Äkki leiad selle otsinguga miskit. Pole oluline milline kahesilindriline M või K mootor, põhimõtted samad.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 553
Teemad: 13
Liitus: Apr 2005
Maine:
3
Kas karburaatoreid omavahel vahetada pole proovinud?
Mul kummalgi kahest MT10 parem (pealt vaates parem) silinder ei toimi normaalse seguga, kuid seal ilmselt nõrga süütepooli ja vale polaarsusega sädeme teema. Varsti saab ehk kahe pooli ja türistorsüütega katsetada.
Postitused: 553
Teemad: 13
Liitus: Apr 2005
Maine:
3
Igaks juhuks üks elementaarne küsimus - kas uus silindripea on samasugune kui teine? Horisontaalse karburaatori poltide paigutusega peal oli vist väiksem põlemiskamber ja seega kõrgem surveaste.