Austin Leyland Deluxe 1750
#1

Nonii. Miskipärast hakkas igav ja midagi lolli pole omand ammu, siis kogematta läbi automoto tutvusin sellise elukaga ja kohe see mahakukkund kombi meeldima hakkas.
Viimased ca 10a seisnud õues kileall pakkudel. Kere üllatavalt hea. Taastamist vajab vaid kapott. Salong samuti üllatavalt hästi säilind.Tehnika sain käima, karpa lahendusest võib keegi teadja mees pajatada. Põhi probleem, miks ta omal ajal seisma jäi on ka hetkel alles. Mahakukkund vedrustus. Hüdro vedrustus, mis teda pumpab, mina ei tea. Ühtegi väljavõtet või elektroonika seadet mootorist ei paista. Ühel pool on isegi surve sees kui auto maas ikka, teisele õhku andes vuhises aga taga silindrist kõik välja. Paras perverssus on Big Grin

[Pilt: 24670953daf944_l.jpg]

[Pilt: 24670959aeaa75_l.jpg]

[Pilt: 246709612c87b7_l.jpg]

[Pilt: 24670943e1668b_l.jpg]

[Pilt: 3?1467379065]


Praegu ikka liiga löögivalmis, käigukast ka mootori all tal
[Pilt: 24670947e80118_l.jpg]

Pagassi on ka mugavuse ja remondi töttu augud lõigatud vedrustusele ligisaamiseks.
[Pilt: 24670949713fff_l.jpg]

[Pilt: 2467093796b8da_l.jpg]

[Pilt: 24670939d9a0d2_l.jpg]



Vasta
#2

(01-07-2016, 16:29 PM)Jossu Kirjutas:  Hüdro vedrustus, mis teda pumpab, mina ei tea. Ühtegi väljavõtet või elektroonika seadet mootorist ei paista.
See paistab nagu hüdrostaatiline, ehk suletud süsteem. Googelda - austin maxi hydrolastic suspension, ado14 . 
Täiega veider asi Smile
Vasta
#3

Võid kirikusse küünla viia,sest rool õigel pool..... Big Grin 

T.
Vasta
#4

hmm, kas ksf fantomas-il polnud selle väiksem vend (see kollane, mida kunagi saaremaal müüdi), sellel oli ka miski sarnane vedrustus- äkki saad seal abi, muuseas sellise liikuriga on ka mul välisamaa helesinine unistus, sest NL ajal seisis selline alati vabaka alguses tornmaja ees, massina mitteametlik nimi peaks olema Landcrab
Vasta
#5

(01-07-2016, 16:29 PM)Jossu Kirjutas:  Ühel pool on isegi surve sees kui auto maas ikka, teisele õhku andes vuhises aga taga silindrist kõik välja. Paras perverssus on

Kuhu sa seda õhku seal andsid?
Mu arusaamist mööda seal ainult õli lisamise/vahetuse augud.
Austin Maxit tehti väidetavalt alguses Hydrolastic süsteemiga, hiljem Hydragas'iga, kumb versioon see on?
Kui on maas, siis üldjuhul on õli välja imbunud kuskilt, ülespumpamiseks saab ise käsipumba leiutada ja õli juurde anda, aga kui kuskil auk sees, siis tuleb enne leke kõrvaldada. Varuosadega on asi muidugi kesine..

http://www.austinmaxiclub.org/features/suspension.htm
Vasta
#6

(01-07-2016, 19:52 PM)TeeTL Kirjutas:  
(01-07-2016, 16:29 PM)Jossu Kirjutas:  Hüdro vedrustus, mis teda pumpab, mina ei tea. Ühtegi väljavõtet või elektroonika seadet mootorist ei paista.
See paistab nagu hüdrostaatiline, ehk suletud süsteem. Googelda - austin maxi hydrolastic suspension, ado14 . 
Täiega veider asi Smile

Uurisin seda kah, lähemalt, pold kuulnudki, et nad sellist asja üldse teinud on....Smile)))

Kui sõidad erirattaga üle "lamava", siis tagaotsa tõstetakse sama palju, kui esiratas nö. sisse vetrub.
ja pärast tagaosadga vastupidi. Ehk siis kui sa mudu hea tavavedrustusega autoga lamavast üle sõites ei pruugi arugi saada, siis nüüd kogu seltskond igal juhul õõtsub üles alla...Smile

Aga noh, selge see, et vanade autode puhul mida haigem lahendus, seda ägedam. Toungue

Mis sellle karpaga lahti on? See ju üks maailma lihtsamaid karbusse üldse, iisegi kiirenduspumpa  pole tal,  mis saaks peeti minna.
Ainuke asi, mul on 10ne aasta jooksul paaril kevadel on mõnel neist (jaguaril on selliseid 2) põhjakaan läbi hakanud laskma. (kipub kõveraks tõmbuma, kui polte liiga kõvasti pingutada).
Kui esimene kord juhtub, aitab lihvimine, ühe korra olen neid nurki ka tagasi painutanud.
Vasta
#7

Vat see on õige suhtumine: mida värdim, seda uhkemWink Õnne ja kannatust selle priboori elustamisel. Pole ju esimene selle poe toode Su garaažis.

Kui ma nüüd õigesti aru sain, on tegemist MB kasutatud hüdropneumovedrustuse nuditud versiooniga, millest on ära ratsitud pump ja kõrgusregulaator.  Ma ei tea, kuidas on mahtude sobivusega, aga ma ei välistaks MB rõhuakude kasutamise võimalust...

Need on erinevatel mudelitel veidi erineva kinnitusega, esimene ettejuhtuv on näituseks punnsilmse mersu küljest:
https://www.ladu24.ee/mercedes-benz-varu...endus-swag
Vasta
#8

Karpal käib automaatkasti õli sees amortikaks. Muidu ei tööta.
Vasta
#9

(02-07-2016, 10:48 AM)motamees Kirjutas:  Karpal käib automaatkasti õli sees amortikaks. Muidu ei tööta.

Huvitav väide.. Ehk selgitad lähemalt või paned mõne viite?
Vasta
#10

(02-07-2016, 11:34 AM)kolentin Kirjutas:  Huvitav väide.. Ehk selgitad lähemalt või paned mõne viite?

Keskel, korgi all, on varda otsas amortika kolb. Kiirenduspumpa ju sellel karbal pole. Gaasitross ei ole segusiibriga otseühenduses, vaid segusiiber avatakse vaakumiga (suur membraan selleks ongi). Kui õli pole, siis lendab kolb plaksuga avatuks ja mootor ei tööta, tänu liig lahajale segule. Kui õli on sees, siis liigub kolb üles sujuvalt ja segu on vastavalt pöörete tõusule normis.
Viited on minu aju sees, ja neid siia laiali limada ei kannata.
Ka "tooreklapi" süsteem on sel karbal hoopis teise mõttega - ei piirata õhku, vaid lisatakse kütet. Rikastussüsteem kipub lekkima ja CO paikasaamine on kunst. Selle karbaga ei tasugi loota tühikäigu väga madalat CO taset. Alla 4,5 kipub mootor lonkama. Tühikäigu õigeks paikasaamiseks lülitasin rikastussüsteemi hoopis välja, väikse paberilipakakga.
Nii käis see kõik minu Volvo karbaga. See karba võib erineda, aga hästi ei usu. Väljast paistavad peris sarnased.
Vasta
#11

Põnev lahendus, tänud selgituse eest.
Vasta
#12

Hea näha, et auto headesse kätesse jõudis. Kui teada sain, et auto rauda minemas käisin isegi vaatamas aga otsustasin mitte endale seisma võtta...
Omanik oli nõus, et kuulutan foorumis ja tehnika elab edasi.

Ma muidugi ei tea kas omanikuvahetuse põhjuseks oli siinse foorumi kuulutus. Igatahes edu omapärase ja tingimusi arvestades hästi säilinud autoga.
Ah-jah, iluvõre tundub olema miski vanema japsi oma
Vasta
#13

Eks mul seal korra kodus saares käies kiire oli ja mingeid võimalusi enam midagi teha pole. Pean ta ikka suve lõpu poole Tartu ära tooma, siis saab midagi lammutada ja uurida.
Karpal jah see keeratav kolvike oli kenasti õline välja keerates.
Taga balloonidele on üsna ok isegi ligi saada aga esimestele paras huumor. Siin enam käepärased vahendid ja murupeal mängimine ei tule kõne allagi.

Põnev esisild
[Pilt: 24675133aca2c2_l.jpg]
Tagasild
[Pilt: 24675135949d40_l.jpg]



Vasta
#14

(02-07-2016, 19:39 PM)siilivana Kirjutas:  Hea näha, et auto headesse kätesse jõudis. Kui teada sain, et auto rauda minemas käisin isegi vaatamas aga otsustasin mitte endale seisma võtta...
Omanik oli nõus, et kuulutan foorumis ja tehnika elab edasi.

Ma muidugi ei tea kas omanikuvahetuse põhjuseks oli siinse foorumi kuulutus. Igatahes edu omapärase ja tingimusi arvestades hästi säilinud autoga.
Ah-jah, iluvõre tundub olema miski vanema japsi oma

See sinu post sai saatuslikuks jah, täname lolli viguri teavitamise eest.
Oli vajadus korra Saarde minna ja sama päeva hommikul ka kuulutust nägin. Kuulutuses kirjas polnd asukohta ja kogemata helistades oligi Saaremaal, mujale oleks pidand kõrvalepõike tegema.



Vasta
#15

Palju õnne - igavesti huvitav kulgur! Täisnimi on samuti uhke Smile
Hoia meid siis imesüsteemide korrastamisega kursis - selle masina kõht on ikka päris omalaadne ja huvitav Smile

(ja kui Su ind otsa peaks saama, siis selle masina puhul kaaluksin ma tõsimeeli oma "kuus autot on enam, kui küll"-põhimõttes numbriosa muutmist :p)

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#16

Kui süsteemis pumpa pole siis asi väga lihtne töstmine peab käima poolte kaupa mölemal pool sama vindiga
ventiil nagu öhu kummil Selleks ehitasin taaveti pritsi ümber ja pumpasin süsteemi lihtsalt kollast jahutus vedelikku
Seda ei möelnud ise välja nagin Londonis ise kaks korda teind MGF cabrioletiga toimib juba aastaid .....

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta
#17

(08-07-2016, 00:03 AM)impreza Kirjutas:  Kui süsteemis pumpa pole siis asi väga lihtne töstmine peab  käima poolte kaupa mölemal pool sama vindiga
ventiil nagu öhu kummil Selleks ehitasin taaveti pritsi ümber ja pumpasin süsteemi lihtsalt kollast jahutus vedelikku
...

Mis põhjusel kollast jahutusvedelikku ja mitte hüdrovedelikku?
Vasta
#18

(02-07-2016, 09:27 AM)v6sa Kirjutas:  Kui ma nüüd õigesti aru sain, on tegemist MB kasutatud hüdropneumovedrustuse nuditud versiooniga, millest on ära ratsitud pump ja kõrgusregulaator.  Ma ei tea, kuidas on mahtude sobivusega, aga ma ei välistaks MB rõhuakude kasutamise võimalust...
Kui ma nüüd ise ei eksi, aga nii palju, kui ma lugenud olen, siis algne süteem pärineb siiski Citroenilt, mida kasutas ka Mersu oma S-klassil.

Siin on link Usku Austin Allergo teemasse, kus ta kirjutab ka auto vedrustusest, mis peaks olema sarnane Maxi omaga. http://www.miniklubi.com/foorum/viewtopi...f=10&t=497

(01-07-2016, 21:14 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  Võid kirikusse küünla viia,sest rool õigel pool..... Big Grin

T.
Kahjuks talupoeg, just see on selle auto suurim viga, et ta pahempidi rooliga on.


Aga omanikule. Ta vist juba teab, aga siiski.
http://www.aronline.co.uk/blogs/cars/aus...t-history/
http://www.aronline.co.uk/blogs/cars/austin/maxi/
http://www.aronline.co.uk/blogs/cars/mg-...explained/
http://www.austinmaxiclub.org/theMaxi/models.htm
palju neid veel alles om. Saareriigis.
https://www.howmanyleft.co.uk/?utf8=%E2%...mit=Search

www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

Vasta
#19

Eile oli see kiiduväärt päev, kui sai paberimajanduse autokesel korda. Pass oli kadund, müüs autot kellegi eesisa ja omanikuks oli keegi kuskil sõidus olev vend, kes eriti aldis koostöö tegemisest polnud.
Niisiis. Nüüd tuleb autole saarde järgi sõita ja mandrile lohistada ja piiluma hakata.
Seoses sellega, kui kellegil miskit vaja vedada Tartu-Viljandi-Pärnu-Kuressaare.
Tühi treila koos kaubikuga sinna ja tagasi saab kola panna bussi kongi.
Stardin reedel 07.10 ja tagasi pühapäeval.



Vasta
#20

(30-09-2016, 17:12 PM)Jossu Kirjutas:  Seoses sellega, kui kellegil miskit vaja vedada Tartu-Viljandi-Pärnu-Kuressaare.
Tühi treila koos kaubikuga sinna ja tagasi saab kola panna bussi kongi.
Stardin reedel  07.10 ja tagasi pühapäeval.

Soovitan praamipileti kiirelt ära osta, kui veel jöudnud pole.. jube mis hetkel toimub.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne