DKW NZ-350
#1

Tere.

Lugu siis selline, et tuttav soetas omale "esimese" mootorratta, milleks on siis DKW NZ350, raami nr järgi peaks olema aastaks siis 1944, mootor 1942.a. Pöördus minu poole, (teades, et ma mootorratastega tegelen,) kus küll leida need DKW asjatundjad, kes annaks nõu ja ütleks mis on konkreetselt tema rattal vale, mis õige, mis on vahetatud vb. mõne muu DKW, IZ350 jupiga.

Kurssi on ta end viinud mingil määral kirjandusega, (Saksa keelt ta õppinud pole, kuid tuhninud Inglise, Saksa keelsete Interneti saitide peal ja soetanud ka juba juurde terve korpusega komplektse vana süütemängu, koos kaanega.)
  • Kinni on pahteldatud 4 poldi auku, mis asetsevad pakiraami peal. Kas need 4 kinnituskohta on mõeldud sõjaväekottide raami kinnituseks pakiraami peale ?
  • Kas tagumise ratta kodarad on nihkes vale nurga all paindega kodarate pärast või on kodara järjestus pealepanekul vale ?
  • Juhtraua gaasitrossi avaks peab olema lihtsalt auk nagu piltidel või samuti "noka" avaga nagu Iž350´l ?
Siinkohalt siis üleskutse neile, kes on DKW NZ350 kursis või kes sama ratast omab, mis õige, mis vale ja jääme postitusi ootama.

Pildid:

https://www.dropbox.com/sh/2pvbg81d2eo1s...WdRSa?dl=0

PS: Teada on, et vene jupid mis rattale külge poogitud on:
-karburaator
-bensiinikraan
-esilaterna tule klaas
-silindrikaan

Puudu on kindlasti bensiinipaagis olev süütelukk.

NB: Kui kellegil on saksa kirjadega õigeid polte/mutreid ja muid vajalike juppe, mis konkreetselt sellel rattal on puudu, siis võite julgelt saata mulle privaatsõnumi ja edastan teie kontakti ja info omanikule edasi.

Lugupidamisega,
Ala310

Otsin eboniidist Iž-350 signaali ja M72 signaali cm-01 cm-02, militaar M72 kuuluvaid kanistreid, kanistri raame, kohvreid ja nende raame. dektarjovi relvakinnitus jalgasid ...
Vasta
#2

Minu meelest tooreklappi hoob on ka IZi oma,DKW peaks olema teistmoodi, vihjeks on tsiklitall.ee galeriis olev isend. Samuti tundub,et rehvid koos velgedega on ka IZhi omad. Kuna vaatasin kiirustades pildid üle siis  võib vabalt olla,et valesid detaile on seal veel.

Kas see masin on Eestist ostetud või mujalt? Vaadates komplekteerimist siis arvan ise,et siin kohapeal tehtud?

Kinnipahteldatud augud võivad olla ka lisasadula oma.


Vasta
#3

Tere,

Mulle jääb mulje, et tegemist on IZ 350 raamiga millele on DKW NZ 350 osad külge pandud.

Aluastada võiks sellest, et valed on;
-Raami number on vales kohas (peaks olema umbes istme all, seal kus pakiraami toed kinnituvad). IZ 350ne raami nr asub selles kohas mis antud fotodel paistab (ees peaks olema ka täht, tasub hoolikamalt vaadata/värvi kraapida)
-Aku alusel ei käi sees auke (neid kandilisi mis pildil paistavad), fotodelt ei paista ka selle küljes käivat traadist "kõrva"
-nagu juba öeldud on valed kraan, esituli (see on kindlasti IZ 350ne oma), spidomeeter
-iste peaks olema PAGUSA kirjaga, see mis peal on tundub olevat esimese otsa IZ 350 oma?? ei tea täpselt
-Käiguvahetushoob peaks olema sirge pulgana (küljes on lapik)?
-tööriistakast peaks olema pealt sile? piltidel olev on IZ 350 oma, mis on pealt veidi kummis- vähemalt mul on jäänud saksa lehekülgedelt selline mulje
-mootori kinnitusplaadi poltide augud on süütemängu poolt kohe kindlasti valesti. Võimalik, et on aretatud IZ 350 omast (DKW omadel peavad olema peal Auto Unioni rõngad, seisuhargi kinnitus peab olema plaadi sisse pressitud- IZ 350ne seisuhargi kinnitus on plaadi külge keevitatud eraldi tükina)
-Esihargi jäikuse pinguti vale, peaks olema Auto Unioni rõngastega ja plastikust
-Tooreklapi hoob?? ei tea, ei ole ise veel selleni jõudnud
- heeblid?? (ei ole ise nii kaugele jõudnud)
-kaasreisija jalarauad on valed, peavad olema kokkuklapitavad ning kummi alla jääv osa peab olema U- rauast
-Jalaraudade kummid valed
- Silindripea?? peab vaatama kas sellel on Auto Unioni rõngad peal või on "Planeet". Kaldun arvama, et see on vale.
-Süütemängu kontaktplaat on mingi aretis
-Paagilt on puudu kummid, selle alune plekk ning nende kinnitused (tasuks kontrollida kas paagil on DKW-le iseloomulik süvend süüteluku kohal paagi all)
-jne

Puudu on kindlasti;
- kindlasti RIBE/ABO/VERBUS kirjaga poldid??
-Alumine ketikaitse
-määrdeniplid
-spidomeeter (hetkel on kasutatud ei tea mille oma, on tahetud jätta sõjaaegse NZ 350-1 spidom. välimus). NZ-350ne spido läbimõõt peaks olema 80mm/ NZ 350-1 oma on väiksem 70mm
- spidoka alune plekk (otsin ise ka seda)
- esihargi kummipuhvrid
- Triibud
- tuled
- tulede lüliti (kuna pole süütelukku, süütelukk on päris kallis)
-signaal (kui signaali kinnitus on raami küljes sirge, suunaga alla, on IZ. Kui kumer ja keerab raami alt välja on DKW NZ)- fotolt paistab IZ 350 kinnitus.

Hea lehekülg kust asju võrrelda ning küsida:
http://www.dkw-nz.net/cms/front_content.php?idcat=79
http://www.dkw-nz.net/cms/upload/img_pdf...W%20NZ.pdf

Kindlasti on puuduvaid asju veel ning võin ka mõnes asjas eksida......kuid kipun arvama, et raam, nii nagu ka paljud muud detailid, on IZ 350ne oma. Juhul kui raami number oleks õige (aastast 44 või 45), peaks rattal olema "rauast" mootor (välimuselt IZ 350ne sarnane), kindlasti ei tohiks see olla alumiiniumist mootoriga. Sel juhul peaks olema ka paak ilma süütelukuta (võti liikus paagilt releekarbi külge) ning porilauad ka teised.

Üldiselt on DKW NZ igal detailil peal detaili kood (pikk number) ja Auto Unioni rõngad, juhul kui neid ei ole on kasutatud IZ juppe.

Parimat,
Berg
Vasta
#4

Kas see on Raivo E. Tamme kogust Kopli Vintaaži oksjonilt ostetud ratas?
https://www.facebook.com/Koplisaal/photo...=3&theater

Foto järgi tundub sama.

Parimat,
Berg
Vasta
#5

Unustasingi ennem lisamast,et Auton Unioni rõngaste olemasolu on see,mis määrab,kas tegu on algse või hilisemate IZ 350 osadega. 
Kodanik Berglund aga tegi juba töö minu eest ära.


Vasta
#6

Nüüd tuleb hakata vaatama, millise kirjeldusega see rosolje müügis oli ning millisele lepingule ostja alla kirjutas.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#7

Tere.

 Auton Unioni märke on detailide peal, lasen tal üle vaadata mis detailidele need olemas on. Värvitud kehvasti ja märkide kohapeale pandud palju värvi.

See ratas on jah selle vintaazi piltide kogust, olevat osta oksjonil olnud.

Müüja kes vahendas/rattaid kätte andis, ütles et on R. Kilgi ratas ja aastaid seisnud.

Kas vastab tõele et detaili peal olev nr lõpp 1, 2 või 3 on Dkw originaal jupp ja kui lõpus on nr 4 siis viitab IZ'le? 

Ala310

Otsin eboniidist Iž-350 signaali ja M72 signaali cm-01 cm-02, militaar M72 kuuluvaid kanistreid, kanistri raame, kohvreid ja nende raame. dektarjovi relvakinnitus jalgasid ...
Vasta
#8

Tere,

Nii palju kui ma näinud olen on IZ 350 ja DKW NZ 350 detailide numbrid täiesti erinevad, IZ 350ne detailidel on väga vähe numbreid peal (olen näinud  ainult piduripedaalil ringi sees olevat numbrit 1 ning raami küljes käivatel keskhargi valatud raudadel numbrit 4). DKW number on ju hoopis erineval kujul, nt 122104-1 (õhufilter). Usun, et numbri lõpp ei saa küll mingit rolli DKW ja IZ detailide eristamisel mängida.

Berg
Vasta
#9

(25-07-2016, 10:10 AM)Berglund Kirjutas:  Tere,

Nii palju kui ma näinud olen on IZ 350 ja DKW NZ 350 detailide numbrid täiesti erinevad, IZ 350ne detailidel on väga vähe numbreid peal (olen näinud  ainult piduripedaalil ringi sees olevat numbrit 1 ning raami küljes käivatel keskhargi valatud raudadel numbrit 4). DKW number on ju hoopis erineval kujul, nt 122104-1 (õhufilter). Usun, et numbri lõpp ei saa küll mingit rolli DKW ja IZ detailide eristamisel mängida.

Berg

Ma just seda nr lõppu mõtlesingi (122104-1) et olen kohanud lõppe ......-1 .......-2 .....-3
kuskil nagu oleks näinud detaili ka millel oli .....-4 lõpus.

Tänud vastamast, ju valesti meelde jäänud

Otsin eboniidist Iž-350 signaali ja M72 signaali cm-01 cm-02, militaar M72 kuuluvaid kanistreid, kanistri raame, kohvreid ja nende raame. dektarjovi relvakinnitus jalgasid ...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne