Miks on minski karteril mingid imelikud kanalid??
#1

Asuvad siis parempoolsel karteril ja suubuvad generaatori poolsele raamlaagrile?On need mõeldud viimase õlitamiseks?
Ei tea, mina olen nende otsa viiesed poldid keeranud.
Vasta
#2

minu mäletamist mööda tehti minski väntvõllilaagrite õlitust kahte moodi. sul on siis see variant, kus vasak saab käigukastist. see auk seal on hädavajalik õlitamise jaoks. seega laagrid oleks väga rahul, kui see auk jälle lahti saaksSmile
Vasta
#3

jah need on õlituse kanalid.
Aga sellest pole midagi, kui sul mootorist väljast on mingi polt ette keeratud, sest see kanal suubub tegelikult käigukasti ja see väline auk on tehtud tehases kanali puurimisel, veel pole selliseid puure leiutatud, mis kõveraid auke puuriks...
igatahes, kui see polt sul seal liiga pikk ei ole (üle 5mm), siis on kõik ok.
Alumise kanali kohta ei oska öelda, kas peab lahti või kinni olema...minu mootoril on ka see poldiga kinni, kuhu see õli ikka peaks jooksma. Ilmselt on venkud asja nii teinud, et käigukastis hammakad pritsivad õli laiali ja osa läheb siis sinna kanalisse ka. Ja alumine auk on puhastamiseks jne...aga mine tea.
Kardispordi aastaraamatu forsseerimse artiklis on soovitatud need kanalid epoga kinni panna. Kust laager õli saab, jääb selgusetuks.

3D CAD, laserlõikus, CNC freesimine, 3D-printimine ja palju ägedaid tööriistu
Teosta oma projekt Kultuurikatla MakerLabis
Vasta
#4

rääkisime erinevatest asjadest. ma pole küll paar aastat enam minski mootoreid lammutanud, aga seal on ikka ka üks kanal, mis ülevoolukanalisse jookseb. mina pidasin seda silmas.
Vasta
#5

vähemalt vanal minskil minu teada küll mingit kanalit raamlaagrist ülevoolukanalisse ei lähe. Uut vist polei lahanud.

3D CAD, laserlõikus, CNC freesimine, 3D-printimine ja palju ägedaid tööriistu
Teosta oma projekt Kultuurikatla MakerLabis
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne