Gaz 23 KGB variant
#61

4-taktiliste sumpade karakteristikute olulisusest on palju juttu räägitud, ometi kui lähed Granadale uut sumpsi ostma, siis on 2,0 ja 2,8 mootorile on miskipärast sama tootekood Big Grin
See pole see teema, las inimene teeb originaali, vaevalt see auto ringrajale läheb.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#62

(24-08-2016, 20:46 PM)Walter Kirjutas:  ... resonantsid... laineteooria ...

Just see on 2T mootorites võimsuse tõstja või langetaja.
Vasta
#63

Vahelduseks mõni huvitav fakt KGB Volga kohta. Nimelt pagasiruumi avamiseks on kahte meest vaja, üks tõmbab salongist hooba ja teine peab väljast samal ajal nuppu vajutama.

   
Vasta
#64

Ei pea ju, hoob fiksaatoriga. 
Aga huvitav, miks see nii pidi olema?
Vasta
#65

(25-08-2016, 21:55 PM)motamees Kirjutas:  Ei pea ju, hoob fiksaatoriga. 
Aga huvitav, miks see nii pidi olema?

Seltsimeestel võis pagasnikus relvi olla ja mingit raadio värki kindlasti.
Vasta
#66

Ei pidanud kahte meest olema, et pagaasnikut avada.
Huvitav fakt mida siin ei ole kajastaud on see, et enamus 85% pagasniku mahuvusest kuulus raadio side aparatuurile kus oli saatja ja vastuvõtja ning kettaga telefon oli paigaldatud salongi tänapäeva nimetusega kindalaekasse.
Olen ise sõitnud kõrvalistmel ja tagaistmel ja valinud sealt otse nr-t. mõnele pruudile 80 aastate lõppus ja 90 aastate alguses ja pagaasiruumi ei oleks suurt midagi mahtunud peale mõne pudeli mida sinna sai ikka pandud.
See huvitabki mind kõigerohkem mida sinna pagaasiruumi paigutatakse, et näeks välja nagu päris KGB volga.
Samas küsimus kus Tallinnas hooldati KGB volgasid ?
Vasta
#67

Tsitaat:Samas küsimus kus Tallinnas hooldati KGB volgasid ?
Ministrite Nõukogu Autobaas oleks üks võimalus? Või väljaspool eestit?

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#68

(25-08-2016, 22:33 PM)Qunts Kirjutas:  Ei pidanud kahte meest olema, et pagaasnikut avada.
Huvitav fakt mida siin ei ole kajastaud on see, et enamus 85% pagasniku mahuvusest kuulus raadio side aparatuurile kus oli saatja ja vastuvõtja ning kettaga telefon oli paigaldatud salongi tänapäeva nimetusega kindalaekasse.
Olen ise sõitnud kõrvalistmel ja tagaistmel ja valinud sealt otse nr-t. mõnele pruudile 80 aastate lõppus ja 90 aastate alguses ja pagaasiruumi ei oleks suurt midagi mahtunud peale mõne pudeli mida sinna sai ikka pandud.
See huvitabki mind kõigerohkem mida sinna pagaasiruumi paigutatakse, et näeks välja nagu päris KGB volga.
Samas küsimus kus Tallinnas hooldati KGB volgasid ?

Tegelen vana raadioaparatuuri otsimisega. Kui kellelgi on midagi pakkuda oleks teretulnud, aga see peaks olema kuldsetest kuuekümnendatest. Tegelikult ei ole endal aimugi milline see seal välja nägi. Ühelgi teisel säilinud 23-l pole seda ka peale jäetud.
Vasta
#69

Kaldun arvama, et selle ajastu tooted olid lampide peal, nagu militaar värk ikka

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#70

(25-08-2016, 22:59 PM)h2rra Kirjutas:  Kaldun arvama, et selle ajastu tooted olid lampide peal, nagu militaar värk ikka

Jah, seda kindlasti, aga ei kujuta ette kuidas seda värki juhiti. Kunagi, kui sai käidud Vene sõjaväes sai aasta oldud pataljoni side BTR-i
peal. Seal oli ka igasugu posu sidevahendeid, aga neil pidi taga istuma ja igasugu nuppe lülitama ja lüliteid keerama, aga kui see värk asus
pagasnikus siis???
Vasta
#71

Tegelikult oli see pagassitäis raadiovärki ainult tagarataste paremaks haardumiseks  Wink
Vasta
#72

(25-08-2016, 22:51 PM)aavu Kirjutas:  
Tsitaat:Samas küsimus kus Tallinnas hooldati KGB volgasid ?
Ministrite Nõukogu Autobaas oleks üks võimalus? Või väljaspool eestit?

Ei ole nii vana, et teada täpselt kus asus Ministrite Nõugude Autobaas aga minu mälu järgi hooldati neid kahtalaseid volgasid Patarei vangla vastas olevas autobaasis.
Nimelt minu naabrimees kellega tegime minu nooruspõlves sõitu, tema ameti volga sai just remonditud peale väikest arvariid Patarei vanga vastas autobaasis mille ees olid suured raudväravad. Peale militsinäärile dokumentide esitamist käis värav hirmsa kriginaga lahti ja sealt sõitsime juba edasi ja kuidas edasi on juba teine teema D: 
Seda mäletan hästi, et kogu aeg oli minu naabrimees joogine ja tal ikka juhtus igasugu asju aga keegi talle midagi nagu ei öelnud ka Big Grin
Vasta
#73

Poiss käis täna su velgede järel aga #midagimuudka# talle märkimisväärset huvi eei pakkunud. Mul telefonikeskjaama loomulikult ei ole aga üks 21 originaalraadio on küll.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#74

(25-08-2016, 23:19 PM)Marko Kirjutas:  Poiss käis täna su velgede järel aga #midagimuudka# talle märkimisväärset huvi eei pakkunud. Mul telefonikeskjaama loomulikult ei ole aga üks 21 originaalraadio on küll.

raadio suhtes võtan hiljem ühendust, mul ka üks poolpidune, äkki saad pildi siia postitada. Ma ju praktiliselt ehitan uut autot.
Vasta
#75

Palun kergrmat karistust, seega siis huviline, kes keldris/kuuris silmatorkavad jubinad ISE välja tassib ja autosse loobib.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#76

(25-08-2016, 22:51 PM)Formika Kirjutas:  Tegelen vana raadioaparatuuri otsimisega. Kui kellelgi on midagi pakkuda oleks teretulnud, aga see peaks olema kuldsetest kuuekümnendatest. Tegelikult ei ole endal aimugi milline see seal välja nägi. Ühelgi teisel säilinud 23-l pole seda ka peale jäetud.

Ma ei ole samuti kursis mis asus GAZ 23e kindalaekas ja pagasiruumis aga
olen näinud, et 21es oli kasutuses Palma PN (палма пн)

sai vist kõik öeldud
Vasta
#77

(26-08-2016, 07:27 AM)Henry Kirjutas:  
(25-08-2016, 22:51 PM)Formika Kirjutas:  Tegelen vana raadioaparatuuri otsimisega. Kui kellelgi on midagi pakkuda oleks teretulnud, aga see peaks olema kuldsetest kuuekümnendatest. Tegelikult ei ole endal aimugi milline see seal välja nägi. Ühelgi teisel säilinud 23-l pole seda ka peale jäetud.

Ma ei ole samuti kursis mis asus GAZ 23e kindalaekas ja pagasiruumis aga
olen näinud, et 21es oli kasutuses Palma PN (палма пн)

 Tänan, see küll väärt informatsioon Wink
Vasta
#78

(26-08-2016, 00:02 AM)Marko Kirjutas:  Palun kergrmat karistust, seega siis huviline, kes keldris/kuuris silmatorkavad jubinad ISE välja tassib ja autosse loobib.

Said valesti vist aru. Ma tahan panna autole kõike kõige paremat, kui sul on heas korras raadio, olen nõus selle ära ostma,
mitte ilma eest saama. Lihtsalt poolpidune mul juba on ja kahega ei oska midagi peale hakata.
Vasta
#79

See on ka poolpidune. Nagunii tänapäeval sisemus vaja asendada, seega vahet pole ju seisukorral. Või siis vähemalt USB sisend paigaldada Big Grin
Nende KGB jaamade kohta turgatas meelde - raadiosageduste kasutamiseks on vaja luba, ainuke vaba ala on 27 megahertsi juures paar kanalit.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#80

(26-08-2016, 12:56 PM)Marko Kirjutas:  See on ka poolpidune. Nagunii tänapäeval sisemus vaja asendada, seega vahet pole ju seisukorral. Või siis vähemalt USB sisend paigaldada Big Grin
Nende KGB jaamade kohta turgatas meelde - raadiosageduste kasutamiseks on vaja luba, ainuke vaba ala on 27 megahertsi juures paar kanalit.

Neid raadiosagedusi pole küll vaja, ega ma nendega sidet pidama ei hakka. Lihtsalt rohkem rahvale näitamiseks, milline asi kord välja nägi.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne