02-05-2018, 21:19 PM
(02-05-2018, 21:04 PM)kurmokas Kirjutas:Huvitav, palju neid Volgasid päevas toodeti. Selle eksemplari kere nr. 982084, ehk 160 ühikut hilisem isend, mis selgitab ka sama värvi ja sisu. Ja muidugi see VÄIDETAVALT paigaldatud forseeritud mootor, mille kohta mingit tõestust ei ole. Autol veel vana pass ja seal vist mootori võimsust ära märgitud ei olnud. Ja need mõistatuslikud lukud, milleks neid vaja oli, eriti kapoti avamiseks.(02-05-2018, 18:54 PM)Sidorov Kirjutas: No 1985 toimuski üleminek 24-lt 24-10-le.Mingi aeg toodeti ülemineku varianti Gaz-24M.Sellel olid 24-10 agregaadid ja veel ühte-teist.
Käsipiduri kang oli juba istmete vahel, nagu sellelgi pildil.
Minul valmimas samasugune masin, ka 85a. GAZ-24 ilma M-ita. Kere värv sama, sisu ka punane, 24-10 mootor ja käsipidurikang istme vahel.
Kere number 981924. Ostetud 25.03.85 kauplusest Volga