Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
aafrikasse vedajad vast annavad rohkem kui vanarauana müües saab.
Postitused: 5,219
Teemad: 70
Liitus: Oct 2011
Maine:
128
Esmane registeerimine 1986, eestisse tuli 1992 (Põlva piima piimaveok oli siis)
Kere tüüp sihtotstarbeline, töömaht 6.7l, 180kw.
Täismass 20 000kg, Reg mass 18 000kg, tühimass 7550kg, kandevõime 10450kg, piduritega haagist võib vedada 18 000kg.
Masin ise asub helsinkis, eks tuleb kunagi eesti ära tuua.
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
Postitused: 2,041
Teemad: 19
Liitus: Oct 2004
Maine:
42
07-12-2019, 21:06 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-12-2019, 21:08 PM ja muutjaks oli
olli.)
Aa see ka, et vedruvankrid on tuntavalt rohkem hinnas kui õhkvedrustuse pillid. Aga no tunneli masin olnud, sealgi vaevalt et õhkvedrustust väga hinnataks.
Postitused: 5,219
Teemad: 70
Liitus: Oct 2011
Maine:
128
Sildadest kuni istmeni välja ainult vedrud jah.
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
Postitused: 2,041
Teemad: 19
Liitus: Oct 2004
Maine:
42
Üks asi mida peab ise jälgima, et arvelt maha võetaks. Juhul kui paberitega masin. Oli isegi ükskord "Kaua võib" saates härra, kellel korralik kindlustuse arve oli tekkinud ammu aafrikasse saadetud veokale. Ja ärimees muidugi seda kinni maksma polnud nõus.
Postitused: 5,219
Teemad: 70
Liitus: Oct 2011
Maine:
128
Veoka saab ise arvelt maha võtta maanteeametist ilma üleliigse emotsioonita. Pole vaja lammutustõendit ega muud sellist bürokraatiat.
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
Postitused: 1,294
Teemad: 1
Liitus: Oct 2019
25-12-2019, 22:21 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-12-2019, 22:23 PM ja muutjaks oli
Aare R..)
Paarkümmend aastat tagasi sai siin metsamasinaid veetud ning kogukõrgus oli vahel isegi 5 meetrit, isegi siis jäid kõik liinid ellu, vahel küll liikusid, aga jäid alles. Pärnus "uue" silla juures on ka märk 4.3, aga ka seal on väga korralik varu tegelikult- ei, ei, mina sinna kinni pole sõitnud, aga on edukalt korduvalt proovitud
Liinid peaks siin olema 4.5m kõrgusega arvestatud.
Soomes on muidugi asjad vähe teised, oligi paar nädalat imelik Viljandi juures imelik vaadata, kui ühel sadulal poolhaage kuidagi imelikult kõrge tundus- Soome number, selge pilt!
Postitused: 2,096
Teemad: 91
Liitus: Sep 2009
Maine:
21
Ole hea, jagu mulle ka seda aafrika kontakti. Tahaks neile ka mõned pillid loovutada.
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170
Postitused: 1,198
Teemad: 66
Liitus: Jun 2004
Maine:
5
Ega pole kogemust piduripiirituse kasutamisega, kuhu seda sellel autol mõistlik valada oleks ja kui palju? Oli korra mul probleem piduritega, esimese külmaga läksid tagumised sõidu ajal ise peale.
Teine asi, mis külmaga tunda annab on sidur, õigemini selle lülitus. Külma masinaga sõitma hakates on alguses siduri pedaal ikka tunduvalt raskem, kui mõni tund sõitnud masinal. Kas sellega on kokkupuudet olnud?