Gaz 53 pidurite anomaalia?
#1

Tere. Tegemist siis uuema 53ga, millel kahesektsiooniline pidurisüsteem, vedeliku anum kapoti all ja mõlemal sektsioonil võim vahel. Anomaalia seisneb selles, et kui mootor käivitada, siis pidurid lähevad iseenesest ilma pedaali vajutamata peale.Rattaid eraldi üles tõstes sain aru et rakenduvad mõlemad sektsioonid ja enne nad maha ei tule kui olen mootori seisanud ja oodanud umbes 30 sekundit. Võimudel sai vahetatud kõik, kummiosad uute vastu ja kõik sai ilusti korralikult puhtaks küüritud ja pestud. Õhutatud sai nii töösilindritest kui ka võimude pealt olevatest nipplitest.Kõik torud ja voolikud on töötavate autode pealt kontrollitud, et oleks õieti ühendatud.Kuna tegemist on nii levinud autoga, ei ole ma tõenäoliselt esimene kas selle veaga maadleb.Ehk oskab keegi suunata mis vigur seda sigadust põhjustab.
Vasta
#2

Piduripedaalil vabakäik on? S.t väike paarimillimeetrine kõlks enne seda, kui pedaal (õigemini küll ajam) vastu peasilindrit läheb. Või kas pedaal tuleb ikka lõpuni üles, ei käi liialt raskelt või on miskit vahele sattunud ja ei saa lõpuni üles tagastuda. See kõik taandub lõpuks sellele, et vabakäiku ei ole.

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta
#3

Enne seda kui käima panen on pedaaliga kõik korras, vabakäik olemas. See anomaalia tekib kohapeal seisva autoga, isegi sõita pole vaja, saan aru et kui vabakäik väike siis peksaks kabiin sõites ja liikudes pedaali kõvaks , aga jah sõita pole vajagi kõik toimub juba seistes.
Vasta
#4

Võiks kontrollida välisõhu toru, mis tuleb pidurivõimenditest kabiini juhi istme alla.
On selle otsas oleva filtri(?) puhastamisest abi olnud pidurite "peale jooksmise" vastu.

Kui peres on GAZ-52, ei ole 4x4 autot (ka Talveralliks) vaja
Vasta
#5

Võtsin filtri üldse küljest ära ja kontrollisin ka seda et toru umbne ei ole,ikka sama jama.
Vasta
#6

Meenus vana teema:

http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=16726
Vasta
#7

Ei saa nüüd aru, piduri peasilinder on täiesti puhtaks pestud, tagasivoolu jama see olla ei saa kuna see tekib juba enne piduripedaali vajutamist, või peetekse silmas neid pumpasid mis on võimude küljes, samas ka need on eeskujulikult puhtaks pestud ja uued sisud sees. Tagasivoolu jama oleks seletatav siis kui piduripedaali oleks kasvõi korra vajutatud, aga enne käivitamist on pidur ilusti maas ja vabakäik olemas.
Vasta
#8

Mul jooksid pidurid peale siis, kui PSK-le valasin DOT-i peale. Mõne aja pärast oli piduripedaal pinge all ja tagapidurid peal. 
See kõhuall olev vorst ehk piduripump on paras nikastus. Olen kuulnud, et kui töötab, siis töötab, aga kui korra laiali võtad, siis enam asja ei saa. Ise ka üritasin seal mansette vahetada. Rebellast ostetud uued kaasaegsed mansetid olid valgeks tõmbunud ja kõvad ning pisemad, peale venitades läksid katki. Pidin ikka mingeid vanu mansette kasutama, kuidagi jamamise peale lõpuks sain isegi toimima.
Vasta
#9

Tsitaat postitusest:!"Võimudel sai vahetatud kõik, kummiosad uute vastu ja kõik sai ilusti korralikult puhtaks küüritud ja pestud."
  Tubli.  Ja viga hakka otsima ikka sealt. Käivitades tekib koheselt vaakum võimendites ja klapid, mis peaks olema suletud, lasevad vaakumit läbi, nagu oleks antud käsk pedaali vajutamisega ja võimendi silinder lükkab surve trumlite silindritesse.  Ühenda vaakum üldse mootorist lahti  (mootori poole pane "pime"ette) ja proovi sõita ilma võimendita (nagu GAZ 51 )võib olla hakkavad klapid normaalselt liikuma. Varuosade -mantsettide paksus on tihti erinev ja suleb lihtsalt koostades mõne tähtsa kanali

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#10

Arvan ise ka, see klapp mida peasilindrist tulev õli lükkab ja mis omakorda hakkab välisõhku suure membraani taha laskma, on lihtsalt uute mansettidega lahtisesse asendisse jäänud ja nüüd ei suuda vedru seda klappi uute tihedate mansettidega uuesti sulgeda. Vanad klapimansetid rändasid ka prügikasti, nii et vanade kasutamist ka kõne alla ei tule.
Vasta
#11

Mul probleem sarnase süsteemi õhutamisega. Õhuta palju tahad ikka jääb kusagile midagi sisse, kui teha esimene vajutus või kasvõi pool vajutust siis teisel vajutusel pedaal võtab ilusti ülevalt ja masin pidurdab. Õhutatud korduvalt, aga lõpp tulemus ikka sama, ei lähe ka hullemaks, et rohkem õhku juurde tekiks ja rohkem pumpama peaks, et seisma saada. Lekkeid pole ka täheldanud. Milles võib olla probleem?
Vasta
#12

Klotside kauguse trumlitest võiks üle kaeda.
Vasta
#13

(10-09-2016, 09:42 AM)mosseomanik Kirjutas:  Mul probleem sarnase süsteemi õhutamisega...

Kas tegu 53ga või sarnase süsteemiga mosse peal.
Vasta
#14

(10-09-2016, 09:42 AM)mosseomanik Kirjutas:  Mul probleem sarnase süsteemi õhutamisega. Õhuta palju tahad ikka jääb kusagile midagi sisse, kui teha esimene vajutus või kasvõi pool vajutust siis teisel vajutusel pedaal võtab ilusti ülevalt ja masin pidurdab. Õhutatud korduvalt, aga lõpp tulemus ikka sama, ei lähe ka hullemaks, et rohkem õhku juurde tekiks ja rohkem pumpama peaks, et seisma saada. Lekkeid pole ka täheldanud. Milles võib olla probleem?

Siin pole õhutamisega midagi pistmist.Piduriklotsid tahavad peale keeramist eksentrikutest.Praegu vahed suured ja esimese vajutamisega surud klotsid poolele maale,(piduripedaal tõuseb kiiresti ülesse,aga silndritest õli nii kiiresti veel tagasi ei voola ja järgmise vajutusega rändab silindritesse uus kogus õli ja klotsid jõuavad lõpuks trumliteni.Sõidu ajal hästi tunda kunas piduripedaal hakkab võtma järjest rohkem põhja pool ja kui juba põhjas võtab siis ongi tagumine aeg võti pihku ja auto all klotse peale keerata.17 või 19 silmusega oli uaazikul hea seda protseduuri teha.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne