04-10-2016, 14:58 PM
Kõige enam mida selle veokuuliga tegema hakatakse on mõne muu masina järelvedu või säärase riistapuu järelvedu. Viimast kannatab kenasti nii kõrgele tõsta kui taguots juba sukalisel on. Olen nõus, et tavalise järelkäru jaoks jääb liialt kõrgele see veokuul ja vajaks ilmselgelt madalamale viimist ja sellisel juhul oleks loomulikult vaja tekitada lisakinnitused.
Velgesi ja rehve mul hetkel vähemalt kolm ringi olemas - ühtedele velgedele plaanin panna laiemad ja kõrgemad maasturi papud peale. Originaal maanteele mõeldud pitsalõikuritega olla muru ja heinamaa peal probleem olnud, et kohalt ära minnes käis suss 20 meetrit all ringi kui kast tühi oli - laiematega ehk saab sellest probleemist lahti.
Esirehvide laiemate vastu vahetamine on mul praegu küsimärgi all. Jõu tegemise vastu mul probleemi muidugi ei ole, aga rooli taga seda ka teha ei tahaks.
Velgesi ja rehve mul hetkel vähemalt kolm ringi olemas - ühtedele velgedele plaanin panna laiemad ja kõrgemad maasturi papud peale. Originaal maanteele mõeldud pitsalõikuritega olla muru ja heinamaa peal probleem olnud, et kohalt ära minnes käis suss 20 meetrit all ringi kui kast tühi oli - laiematega ehk saab sellest probleemist lahti.
Esirehvide laiemate vastu vahetamine on mul praegu küsimärgi all. Jõu tegemise vastu mul probleemi muidugi ei ole, aga rooli taga seda ka teha ei tahaks.