lihtsalt vaatamiseks ja õppimiseks

Kuidas bensiinipaak valmib. 
https://www.youtube.com/watch?v=LpxVRyBCvmU
Vasta

(21-12-2022, 23:51 PM)Aspelund Kirjutas:  Aastat paarkümmend või rohkem tagasi oli sarnase rooliga ratas Õllesummeri meelelahutuse seas.

Õige, proovisin ka. Uute andmete järgi võtab sellega sõitmaõppimine paar kuud, samal ajal tavarattaga sõita ei saa/tohi.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Üks Mägi-Eesti pulmatolade seltskond (miilitsa-Volgaga) pani pulmaauto juhi sihukese rooliga rattal sõitma. Mulle on see rõõm kaks korda kaela sadanud. Esimesest korrast ma ei räägi, aga teiseks korraks olin õige juhtimisvõtte välja mõelnud. Nimelt tuleb käed lenksile risti panna.
Vasta

Üks enamvähem elektriauto jäi silma mille sõiduomadused väljuvad pereauto võimetest ja lähevad kuhugi ballistika valdkonna piirile.
Vanematele inimestele hästi ei sobi kõrge ukseläve pärast muidugi...
Vasta

Oleks need tüübid Tartu Katseremonditehases busse ehitanud oleks need tooted maailmakuulsad...
Vasta

(14-03-2023, 10:12 AM)2715 Kirjutas:  Oleks need tüübid Tartu Katseremonditehases busse ehitanud oleks need tooted maailmakuulsad...
Niisugust pilti, nagu on kohe selle video alguses, õnnestus mul omal ajal Tartus Riia tänaval näha. Millalgi nii umbes sajandivahetuse paiku, siis kui Baltscan veel olemas oli. Küllap selle bussišassiiga kaubajaamast tehasesse sõideti. Ma veel imestasin, et politsei niisugust asja lubas. Polnud sel šassiil küljes ju ühtki tuld, numbrimärkidest rääkimata. Ja selle raam oli väga lühike, valmis bussist kohe kõvasti lühem. Küllap transportimise jaoks sedasi kompaktsemaks tehtud. Tehases võeti raam keskelt poltidest lahti, pandi vajaliku pikkusega jupid vahele ja siis oli asi juba bussi pikkune.

Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta

Täpselt samasugused näevad välja tutikad Scania (ja tõenäoliselt ka muude tootjate) bussid senini, kuid iseseisvalt sõidavad need sellisel kujul ringi vaid tehase territooriumil. Äkki olen ka sadamais näinud, aga ei julge pead enam anda. Kuid üks kunagine töökaaslane rääkis, et nad olla neid luukeresid Hispaaniasse vedanud, kus need õigesse pikkusesse ja kujusse kohendati.
Vasta

(15-03-2023, 08:33 AM)Aare R. Kirjutas:  Täpselt samasugused näevad välja tutikad Scania (ja tõenäoliselt ka muude tootjate) bussid senini, kuid iseseisvalt sõidavad need sellisel kujul ringi vaid tehase territooriumil. Äkki olen ka sadamais näinud, aga ei julge pead enam anda. Kuid üks kunagine töökaaslane rääkis, et nad olla neid luukeresid Hispaaniasse vedanud, kus need õigesse pikkusesse ja kujusse kohendati.
Kuna Scania, Volvo jpt. ise busse ei tooda, siis enamus busse alustavadki oma elu nii.
paljud Eesti mehed on ämblikupildiga haakeid Södertäljest Hispaaniasse viinud 4 v 6 keha kuudis. Selle skeemiga kaasnevad  paljud  huvitavad üllatused, Poolakad koostavad V---- busse, kus akust massijuhe on 8mm poldiga värvitud raamile polditud ja sillaseaded on rootsist tehase seades...


Vasta

Õppimise osa siin videos on see, et tuleb õppida usaldama, aktsepteerima ja laskma lahti oma eelarvamustest.

Ehk sattusin nägema viasat Explorer kanali peal vaatama Austraalia veokijuhtide saadet.
Seal oli autojuht Max kes vedas ülegabariidilisi veoseid läbi linnade ja mööda maanteid.
Muidu tavapärane vaatepilt ainult et autojuht ise pole päris tavapärane.

Kiire otsing andis ühe video mida siin siis jagan.

https://youtu.be/Zlsd2VPyC0U

Huvitav kas meil saaks sarnase diagnoosiga inimene üldse tervisetõendi või siis rääkimata autokooli pääsemisest ja noh eksamineerija vist jookseks kaugele kui peaks sõiduks minema.

Telekas oli siis saade Ekstreemsed puksiirautojuhid 1. hooaeg ja 9. Osa
Vasta

Äkki keegi pole veel näinud mismoodi rulllaagreid taastatakse.
Eks me igapäev õpi midagi...
Näiteks miks tööriistamarketi keevitatavate rummude laagrid kõrisevad...
Vasta

Ausalt öeldes ma oleks tahtnud lähivõttes näha rulli pinda peale käiamist. Aga tõesti, omamoodi "huvitav" on vaadata küll, kuidas liivahunnikus laagreid taastatakse. Üldse need India või Pakistani poiste tööd, mis siit foorumist ka varem läbi on käinud.
Vasta

(03-04-2023, 12:49 PM)2715 Kirjutas:  Äkki keegi pole veel näinud mismoodi rulllaagreid taastatakse.
Eks me igapäev õpi midagi...
Näiteks miks tööriistamarketi keevitatavate rummude laagrid kõrisevad...
Ma olen vanametallikokkuostus konteinerit uute haagise rummude, telgedega.Arvatavasti Respo praakis välja.
Vasta

Laagri "taastamine" selliste võtetega on lapsik ja poolik tegevus, need peavad väga vähe vastu. Aga no kui pole üldse saada ja vahetamine ei maksa midagi, siis las teevad oma kodumaal.

Do'nt panic
Vasta

Ma kaldun arvama, et selliste laagrite kasutamisel saab laagrite vahetuse hästi käppa, kuna tõenäoliselt tuleb neid üsna tihti vahetada.
Vasta

Laagreid muide saab ka viisakamalt remontida.
Lihvitakse võrud üle ja rullid surutakse kokku ning lihvitakse üle.

Vasta

(03-04-2023, 23:45 PM)2715 Kirjutas:  Laagreid muide saab ka viisakamalt remontida.

See tänaommukune oli tõesti liiast. Muid selleteemalisi õppevideoid vaadates olen mõelnud, et nad ei teegi midagi väga valesti üldjuhul, lihtsalt veidi ajast maha jäänud. Täna tuli arvamust korrigeerida kahjuks.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Mu meelest tore et mehed teevad mitte ei seisa käsi pikal nagu mõne teise kontinendi rahvad.
Vasta

Päris nutikas viis liigendraamiga traktori poolitamiseks ja koostamiseks:
Vasta

Seltsimehed suudavad teha zajebis akulaadija mis rikub päris mitut füüsikaseadust ja elektripaigaldiste nõuet...
Vasta

Vaatasin poole silmaga ja diagonaalis. Milliseid füüsikaseaduseid rikuti?
Liikuv pilt läks 14min 35sek sujuvalt üle teisele mudelile...

Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne