01-04-2004, 00:31 AM
Eesmärgiks on siis Minski tehase robustsused üle käia et mootor saavutaks selle mida ta suudab. Arvamusi ja nõuandeid palun:
Ma alustasin natuke aega tagasi pisivigade korrastamisega: Ostsin juurde ühe mootorikinnituspoldi, sobitasin esitule õigeks(enne oli viltu), pingutasin kodarad jne. Igastahes kuna autokool läheb lahti alles 1. mai, on mul aega nokitseda.
Mootoritööd alustan sellega et suurendan veidi surveastet. Kolvi ja silindripea vahel peaks olema 3mm vaba ruumi. Mulle on öeldud et vähim turvaline ruum on 0,5mm, nii et mul on tegutsemisruumi. Hülss ulatub välja 2,4mm, teisel pool randist sissepoole 0,9mm, kuid seda saab vähendada.
(vabandan piltide s*ta kvaliteedi pärast, pidin kasutama webcami fotoka asemel, varsti peaks paremad pildid saama)
Plaaniks on siis silindri hülsi väljaulatuvat osa 1mm maha lihvida, võibolla on vaja ka ranti vähendada.
2. osa oleks ilmselt siis ülevoolukanalite voolujoonelisemaks tegemine nii karteri kui silindri ja hülsi peal. Alustuseks lõigun eelmise omaniku poolt lohakalt lõigatud tihendi ümber (või panen hoopis uue ja õhema) et see piirjana ei käituks.
3. samm oleks uue resokambriga summi ehitamine. Projekt minski leegikast ja roostevabast lõigatud koonustega. (vajan varuleegikat!)
4. Karbussi ma ilmselt ei puutu, või mis? Olen kuulnud et see on piisavalt hea. Uuematel Minskidel pidi isegi väiksem ja ökonoomsem peal olema...
Esmapilgul ei tunnetanud ma mingeid lokse mootoris nii et laagrid peaksid korras olema. Sidur on OK ja käigukast on ka korda tehtud. Kui siis et uus peaülekande vedav hammakas, see on hakanud juba hävima vaikselt.
Ma alustasin natuke aega tagasi pisivigade korrastamisega: Ostsin juurde ühe mootorikinnituspoldi, sobitasin esitule õigeks(enne oli viltu), pingutasin kodarad jne. Igastahes kuna autokool läheb lahti alles 1. mai, on mul aega nokitseda.
Mootoritööd alustan sellega et suurendan veidi surveastet. Kolvi ja silindripea vahel peaks olema 3mm vaba ruumi. Mulle on öeldud et vähim turvaline ruum on 0,5mm, nii et mul on tegutsemisruumi. Hülss ulatub välja 2,4mm, teisel pool randist sissepoole 0,9mm, kuid seda saab vähendada.
(vabandan piltide s*ta kvaliteedi pärast, pidin kasutama webcami fotoka asemel, varsti peaks paremad pildid saama)
Plaaniks on siis silindri hülsi väljaulatuvat osa 1mm maha lihvida, võibolla on vaja ka ranti vähendada.
2. osa oleks ilmselt siis ülevoolukanalite voolujoonelisemaks tegemine nii karteri kui silindri ja hülsi peal. Alustuseks lõigun eelmise omaniku poolt lohakalt lõigatud tihendi ümber (või panen hoopis uue ja õhema) et see piirjana ei käituks.
3. samm oleks uue resokambriga summi ehitamine. Projekt minski leegikast ja roostevabast lõigatud koonustega. (vajan varuleegikat!)
4. Karbussi ma ilmselt ei puutu, või mis? Olen kuulnud et see on piisavalt hea. Uuematel Minskidel pidi isegi väiksem ja ökonoomsem peal olema...
Esmapilgul ei tunnetanud ma mingeid lokse mootoris nii et laagrid peaksid korras olema. Sidur on OK ja käigukast on ka korda tehtud. Kui siis et uus peaülekande vedav hammakas, see on hakanud juba hävima vaikselt.