Opel Ascona Irmscher 1988

Sain Võru galvaanikast kätte meie asjad ja peotäie võõraid asju ka, nii et kui keegi tunneb puudust, siis võtku minuga ühendust, kunagi viin sinna tagasi, kui aega saab.
Arve on jah selline, aga sellest saan aru nii, et nad on hinnapoliitikat muutnud ja iga väiketellimus läheb ühe hinnaga, komplektihind ja see on kalliks aetud igaks juhuks. Nagu öeldi, siis pole nad sellistest väikestest roostenäritud juppidest huvitet. Võrreldes vana ajaga ca 4x kallim oli tänane saak.
Vasta

Kõigepealt vastan honkomehele, et jah ca 4x kallim võiks ka minu hinnang olla. Minu kraam on sinna viies olnud isegi alati liivapritsitud, ehk siis põhimõtteliselt väga puhas. 

Mõni pilt ka teemasse juurde.

[Pilt: tiib21.jpg]
[Pilt: tiib1.jpg]
[Pilt: tiib3.jpg]


Tiivad siis seestpoolt said sedasi, ju vast kõik lugejad saavad isegi aru mis tehtud on. Kunagi tulevikus laseb selle Dinitroli läga ka veel peale mis mujalgi põhja all. Pealtpoolt vaatab siis kui nad auto küljes paika aetud ja üleüldine eeltöö käsil. 

Kuna mootor on ka nüüd tegemises, siis oleks veel viimane moment selle 18E nuka soovituse juurde tulla. Kas paljas nukkvõll muudab ka miskit või oleks vaja tervet 18E mootori kaant?
Vasta

Oleneb mida tahad saada,lihtsalt nukk annab ka tiba,aga seda väga peega tunda pole..........kaant pole vaja nuka pärast vaja teist panna.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta

Suurt midagi ei oska tahta sealt, selge on see, et mingiks peenestamiseks selle autoga ei lähe, aga ega mul kahju poleks kui ta vähe teravamalt hingeldaks. Välimuse poolest ei ütle küll keegi pärast, et seal teise mootori kaas on.

 Küsimuse tõstatasingi seetõttu, et kuulsin ka vastupidist arvamust, et nukk üksinda on täiesti mõttetu ja efekt saabub vaid koos vastava kaanega. Eks ma ise ka üritan vastavat infot leida.

EDIT: panen mingit infot ka kirja mis ma leidnud olen

C20NE nukk on 273 kraadi durationit ja tõusu 6.67mm
18E vastavad numbrid on väidetavalt 297 ja 6.95.

Tekib tunne, et selle nukavahetusega tekkida võiv võit on kusagil üleval otsas ning tänavapööretel ma pigem kaotan.
Vasta

(16-07-2020, 20:13 PM)otipoiss Kirjutas:  ... Minu kraam on sinna viies olnud isegi alati liivapritsitud, ehk siis põhimõtteliselt väga puhas. ...
See pole oluline, meil enamasti seebikivivannist (elektrolüüsi-) ja happevannist läbi käinud ja ka puhtad AGA roostest näritud krobelisel pinnal jääb ikka tsink ebakvaliteetse VÄLIMUSEGA ja seega nad pole huvitet, lisaks väiketellimustega mässamine ja võimalikud kadumised ja segiminekud tellimuste vahel, saan isegi neist aru.
Vasta

[Pilt: pohi.jpg]Vahelduseks sätin midagi külge ka. Kütusesüsteemi kohta mul puudub veel täielik arusaam, hetkel on need voolikud loogika ja paari pildi järgi. Igatahes trass tagant ette tuleb ka vasest. 

Ilmnenud on ka järjekordne probleem, nimelt mul on kas kadunud või puudu see osa seisupidurisüsteemist mis monteeritakse tagasilla külge ja kuhu trossid kinnituvad.
Vasta

Mul peaks olema neid trossi kinnitusi, mis käivad tagasilla külge. Muidu hea töö. Ära unusta paagivitsade alla panna kummimaterjali.

4xOpel 3xChevrolet
Vasta

Mootori poolelt, tuli meelde, et mõned aastad tagasi sai Agito performance meestele müüdud üks ascona GT 20SEH mootoriga. kevadel nägin neid, ütlesid, et väga midagi pole toimunud. vaevalt et see mootor neil kasutusse üldse läheb. Kui see osa ikka veel läbi mõtlemata, siis ehk on vihjest kasu.
Vasta

Mootor jääb see mis ta oli ja nii nagu on, kaan on juba tegemises.  Veepump oli näiteks täiesti perses, ei saandki aru kuidas see üldse toimetas veel, kindlasti üks kolinatest tuli sealt. Alumist otsa veel lahti ei võetud, kuid silindriseinad nägid küll veel päris ilusad välja. Mul hetkel ei meenu kas ma olen seda siin maininud, kuid üks auto ajalooga tuttav inimene rääkis, et sellel on kunagi mootor vahetatud mingil põhjusel. 

Käsipidurisüsteemiga ka korras, siingi piltidel esinenud Asconade küljes olid need olemas ja kruttisin mõlemalt maha. Ja tuli välja, et kahte süsteemi on olemas, üks ongi fikseeritud sillatala külge ning teine on lihtsustatud ning ripub seal lihtsalt õhus, ühendades kahte trossi. Minu autol oli see teine mis on vist uuem süsteem, selle panen ka tagasi, sest näeb igati lollikindlam välja. Segadus tekkis mul oma tarka remondiraamatut lehitsedes, seal oli vaid see fikseeritud süsteem kujutatud ja mul ei tulnud üldse ette, et ma sellist kunagi näinud oleks. 

[Pilt: kptr.jpg]

Paagivitsade alla vist peaks midagi sättima küll, isegi mõelnud, kuid alati meelest läinud. Katsun tegeleda.

Peeter kas seal Ascona GT-s oli sama sisu mis minul? Sinise/halli triibuga Recarod?
Vasta

Kütusevoolikud ja torustik on laias laastus paigas ja olen vaikselt tagasilda külge monteerinud, seisupiduri süsteem lõpetada ja rummud laagritega külge lükata ning siis on viimane aeg auto pukkidele lasta. 

Kõik venib nagu ikka, kuid eile õnnestus ka taaskord igasugu varuosasid soetada. 
 
[Pilt: pehmedv22rtused.jpg]Kahjuks muidugi on ka nendel istmetel omad defektid, kuid loodetavasti saan tulevikus mingi enamvähem komplekti kokku panna. 

Siinkohal tuleb ka ära mainida, et ega lihtsalt see kraam kätte ei tulnud. Pidin terve auto ostma, tehing toimus loomulikult pilkases pimeduses ja omakorda pimestatuna lootusest, et võibolla polegi asi nii hull jne. Müügimees väitis, et tema suureks üllatuseks tekkis autole huvilisi küll ja veel, isegi selliseid kes tingida ei tahtnud, kuid kuna ma samal õhtul platsis olin, siis õnnestuski mul see Ascona kõigi nende hordide eest endale saada. 
[Pilt: gtsp3.jpg]
[Pilt: gtsp2.jpg]
[Pilt: gtsp1.jpg]
Raamatus seisab, et tegemist on lausa Ascona GT Sport mudeliga, ehk siis kaugeltki mitte kõige lihtsam asi jällegi, mootoriks 20NE. Viimase ülevaatuse järgi on ta oma 8-9a seisnud ja ega ma ei tea kas ta töötab üldse. Jahutusvedelikku sees pole enam, kuid see võibolla on kahtlaselt parandatud radikast kaduma läinud, õli küll oli. Auto on tegelikkuses loomulikult paras raibe, mõnevõrra paremas seisus võibolla kui minu enda auto alguses oli. Minevikus on teda lapitud ja värvitud ja see kõik ei ole sealjuures väga hästi tehtud. 

Mind huvitas aga põhiliselt kõik see mis on salongis, sest see on ju peaaegu sama mis Irmscheril. Kapoti alt leian ka kindlasti igasugu pisiasju, ning tundub, et koostamise ajal võiks olla päris hea käia siit spikerdamas, et mis kus täpselt olema peaks. 

Eespool mainisin, et väidetavalt oli kuulutuse peale ka teisi helistajaid, kes tahtis velgi, kes midagi muud. Kui juhul keegi ilmajäänu siit seda lugema peaks siis võite mulle ka kirjutada. Lõppude lõpuks oli see planeerimata kulutus ja on ainult hea kui mõne kopikagi tagasi saab.  Veljed ma võiks homnepäev raha vastu vahetada, kuid siis on mul vähemalt kolme plekkvelge koos mingite pasteldega vaja.
Vasta

Tavainimesele arusaamatute ja jaburate asjadega tegelejad mulle meeldivad. Cool

Kas veljed on 4x100 poldiringiga? 13 tolli läheb alla või peab 14 tolli olema?

Mul on üksjagu õhkupidavaid maanteekõlbmatuid üksikuid 14", need võiks ringlusesse lasta. Oleks lihtsam kärgi realiseeridaWink

Kuskandis neid rattaid vaja on? Profiili järgi kodutu...
Vasta

Minu kunagisel 1,8GT-l läksid küll taha 13" alla, aga ette mitte. Ju siis siin samamoodi.
Vasta

Mul on Kose kandis kuuri all neli 14" 4x100 plekkvelge, millel mingid üsna otsas talvekad ümber. Viimati nägid päikesevalgust kuskil 6-7 aastat tagasi Vectra A all.
Vasta

Kruttisin täna autole esisilla ka enamvähem külge, rattad alla ja pukkidelt maha. Üle nelja aasta on võimalik seda aparaati jälle mööda maad veeretada. Kõik sujus, korda tehtud puhtaid detaile on väga meeliülendav näppida ja oma kohale monteerida. Tuju oli arusaadavalt üleval ja kuna uksehingede tihvtid leidsin ka lõpuks üles siis hakkasin kohe ka uksi külge riputama. Piltide tarbeks ka esitiivad lahtiselt omal kohal. 
[Pilt: oo2.jpg]
[Pilt: oo1.jpg]
[Pilt: oo3.jpg]
Kõik ju väga tore, kuid peale viimase ukse külge sättimist avanes selline vaatepilt
[Pilt: oovittu.jpg]
Parempoolne esiuks on võetud luukpära kerega autolt. Enne kui asjaks läks mõõtsin küll kiirelt n.ö laiuse ära, kuid ei tulnud nagu selle pealegi, et uks kõrguse poolest väiksem võiks olla. Muus osas klapib hästi kuid ülevalt siis sedasi. Mis siin salata, võttis korra vanduma küll,paar sammu edasi ja ikka vähemalt üks tagasi ka. 

Helgema poole pealt hakkab see doonorauto nüüd end õigustama, seal paistis see uks päris normaalne olevat.
Vasta

Ei usu,et tehas luukpärale eraldi uksed tegi,eelviimselt pildilt tundub,et uks lihtsalt istubki tervenisti tiba allpool ja see ülemine klaasi serv nagu keeraks varem sisse.Või pilt petab.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta

Samas muud jooned nagu lähevad kenasti kokku. Ja alumine uksevahe ka mõlemal uksel võrdne(pildilt vähemalt tundub). Ehk vaata alumised nii öelda karbi ja ukse alumise serva vahed üle.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Jama muidugi opelitel see,et ust hingest regullida ei saa.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta

kas esiklaasid on luukpäral ja sedaanil samad
Vasta

Kui uks kobe tuleb raam ära vahetada, kunagi on Mazdaga selline asi üle elatud ,luukära ja sedaanil erinevad raamid  aga korralikku polnud kuskil võtta ja sai raam vahetatud.
Vasta

Pildilt paistab õigesti, küljevolt ja muud jooned sobivad päris hästi. Momendil pole muidugi lukusteid küljes, seetõttu on need uksed seal fikseerimata, kuid sellest hoolimata on selge, et muud dimensioonid sobivad. Midagi pole teha, ei päästaks ka see kui ülemise aknaraami suudaks välja painutada, see uks on ikka väiksem. Tootmiskulude mõttes muidugi totaalne ämber ning ei usuks isegi kui sellist pilti poleks avanenud. 

Tuuleklaaside kohta ei oska öelda, oleks võimalus minna mõõtma, aga ma vist ei viitsi seda teha. 


Väike sooviavaldus ka jälle siia. Võibolla keegi teab täpselt kus ja kellel vedeleb. Nimelt on autol tehasest olnud esitulede pesusüsteem, kuid kahjuks on kojamehed koos mootoritega puudu. Väike illustratsioon siia abiks.
 [Pilt: asconatulekojameesjoonis.png]

EDIT: roosteussi soovitus väärib kindlasti korra süvenemist, selle peale ma ise ei tulnudki.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne