28-09-2016, 16:08 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-09-2016, 09:50 AM ja muutjaks oli Arni.)
Probleeme on enam-vähem igas pööretevahemikus K-37A karburaatoritega aastast 1960 ehk varajane K-750.
Lahtivõtu algpõhjus oli puuduv/ebamäärane tühikäik ja kehv käivitumine mis juhtis karpadesse puruks keeratud/deformeerunud tühikäigu düüsideni.
Mõlemad karburaatorid sai lahti võetud, atsetooni ja suruõhuga puhastatud.
Remontkomplektide kõik detailid ei kõlba kasutada, seega vahetatud ainult kõnealused tühikäigu düüsid, peadüüside tihendid, düüsidekaevu õõnespoltide tihendid, reguleerkruvide vastumutrid ehk mitte midagi liiga olulist. Karburaatorite/õhutorude vahelised kummimuhvid on uued. Paagi korgi tuulutusavad läbi puhutud.
Juba varem vahetatud ujukid (algselt erinevat mõõtu) + ühe ujukikambri kaas (vooliku stuts loksus kaanes), kütusekraan.
Peale kogu kemüüse kokkuladumist käivitub ratas paremini, kuid juba kergel koormusel/kohaltvõtul/testsõidul on igas pööretevahemikus justkui "augud", jõudu eriti ei ole, mootor ei lähe korralikult pöördesse ja köhib kohati.
Ei oska enam eriti kuskilt vigu otsida - kuna probleemid on kõigis pööretevahemikes siis peale kütuse pealevoolu ei oska enam midagi kontrollida. Doseernõelte erinevaid asendeid sai eile tulutult katsetatud.
Oskab keegi soovitada mis otsast viga otsima hakata või on mõistlikum kulunud karpadega jändamisest loobuda?
Lahtivõtu algpõhjus oli puuduv/ebamäärane tühikäik ja kehv käivitumine mis juhtis karpadesse puruks keeratud/deformeerunud tühikäigu düüsideni.
Mõlemad karburaatorid sai lahti võetud, atsetooni ja suruõhuga puhastatud.
Remontkomplektide kõik detailid ei kõlba kasutada, seega vahetatud ainult kõnealused tühikäigu düüsid, peadüüside tihendid, düüsidekaevu õõnespoltide tihendid, reguleerkruvide vastumutrid ehk mitte midagi liiga olulist. Karburaatorite/õhutorude vahelised kummimuhvid on uued. Paagi korgi tuulutusavad läbi puhutud.
Juba varem vahetatud ujukid (algselt erinevat mõõtu) + ühe ujukikambri kaas (vooliku stuts loksus kaanes), kütusekraan.
Peale kogu kemüüse kokkuladumist käivitub ratas paremini, kuid juba kergel koormusel/kohaltvõtul/testsõidul on igas pööretevahemikus justkui "augud", jõudu eriti ei ole, mootor ei lähe korralikult pöördesse ja köhib kohati.
Ei oska enam eriti kuskilt vigu otsida - kuna probleemid on kõigis pööretevahemikes siis peale kütuse pealevoolu ei oska enam midagi kontrollida. Doseernõelte erinevaid asendeid sai eile tulutult katsetatud.
Oskab keegi soovitada mis otsast viga otsima hakata või on mõistlikum kulunud karpadega jändamisest loobuda?
F.T.W.