Tehnoülevaatusel käimise kord muutub

Huvitav mis andmed TÜV'i raal välja annab kui valada paaki Aspenit? Kellelgi ei ole ülevaatuse aega käes, et proovida?

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

Ma valasin kunagi, kahelirune audiosada oli. Söitsin paagi tyhjaks, valasin selle viiese kanku sisse ja läksin ülevaatusele. Sain läbi, enne seda möned kuud oli proovitud tsiviilbensuga ja ei önnestunud.
Vöibolla joppas lihtsalt

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta

(18-10-2018, 20:14 PM)90Deville Kirjutas:  Ma valasin kunagi, kahelirune audiosada oli. Söitsin paagi tyhjaks, valasin selle viiese kanku sisse ja läksin ülevaatusele. Sain läbi, enne seda möned kuud oli proovitud tsiviilbensuga ja ei önnestunud.
Vöibolla joppas lihtsalt

2,2L sigarile panin 20 liitri bensiini kohta 5 liitrit atsetooni,hõõrusin päeva ringi ja järgmine päev ülevaatusele,sain nibin nabin läbi,ennem ei õnnestunud.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta

Ei ole ka proovinud, aga oli mõte et kui esimesel korral CO tõttu läbi ei saa, siis proovin. Siiski napilt ikka sel korral veel sain läbi ja jäi proovimata. Big Grin
Vasta

Vale CO tekkib valest kütuse/hapniku põlemise vahekorrast. Kui "head" kütust valesti edasi põletada, ei pruugi tulemus väga muutuda.
Vasta

(18-10-2018, 21:15 PM)Sax Kirjutas:  Vale CO tekkib valest kütuse/hapniku põlemise vahekorrast. Kui "head" kütust valesti edasi põletada, ei pruugi tulemus väga muutuda.

Võib vägagi paraneda, kui halva põlemise põhjuseks on "standardikohase" põlevvedeliku liiga aeglane süttimine ja põlemine. Ei pruugi, kui halva põlemise põhjuseks on olematu surve silindris, otsasaanud küünlad või paigast "reguleeritud" küttesegu.
Vasta

(18-10-2018, 20:29 PM)veix__ Kirjutas:  Ei ole ka proovinud, aga oli mõte et kui esimesel korral CO tõttu läbi ei saa, siis proovin. Siiski napilt ikka sel korral veel sain läbi ja jäi proovimata. Big Grin

Vanasti kallati paaki bensule lisaks paar liitrit tehnilist piiritust. Kui oli heitgaasidega mure.
Vasta

(19-10-2018, 08:47 AM)Peeter2 Kirjutas:  Vanasti kallati paaki bensule lisaks paar liitrit tehnilist piiritust. Kui oli heitgaasidega mure.

Kui vanasti see oli? Ilmselt ennem minu sündi.
Vasta

(19-10-2018, 09:00 AM)motamees Kirjutas:  
(19-10-2018, 08:47 AM)Peeter2 Kirjutas:  Vanasti kallati paaki bensule lisaks paar liitrit tehnilist piiritust. Kui oli heitgaasidega mure.

Kui vanasti see oli? Ilmselt ennem minu sündi.

Tänapäeval kütuselisandid enamjaolt sama aine baasil - vee ja niiskuse sidumiseks kütusesüsteemis.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta

Millest ka vett siduvate kütuselisandite põhihäda - kütusesse seotud vesi ju korrodeerib edasi.

Need lisandid on väga OK valada paaki enne kaugele (näiteks Barcelonasse) sõitma asumist. Aga neid EI TOHI kasutada autol, mille paaki kunagi tühjaks ei sõideta ja kuhu tangitakse paarkümmend liitrit iga kolme kuu järel.
Vasta

(19-10-2018, 09:00 AM)motamees Kirjutas:  
(19-10-2018, 08:47 AM)Peeter2 Kirjutas:  Vanasti kallati paaki bensule lisaks paar liitrit tehnilist piiritust. Kui oli heitgaasidega mure.

Kui vanasti see oli? Ilmselt ennem minu sündi.

Mõeldud oli seda teha ikka vahetult enne ülevaatust... kui on sellega probleem.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne