05-10-2016, 12:24 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-10-2016, 12:25 PM ja muutjaks oli ala310.)
Tervitused kaasfoorumlased.
Olen kuulnud jutte siit ja sealt meestelt, ning samuti on seda arutatud ka varasematel aastatel Unic Moto liikmete vahel ning samuti vist ka mehed omavahel arutanud seda Võru Moto 8.-10.07.2016 üritusel?
Oskab keegi targem öelda, kas mõeldakse endiselt edasi ka seda võimalust, et must nr võiks taotleda ka tehnikale, mille originaalsus on uuesti kokku taastatud, st. valed jupid välja vahetatud ilma, et peaks vanatehnika üle värvima ja kroomima ?
(Ma ei pea silmas, et kui ratas on nt musta värvi siis asendatakse jupid nt originaaliga, mis aga on hoopis sinist või rohelist värvi, vaid ikka võimalikult sarnast värvi nagu on taastatav projekt, üks rohkem pleekinud must, teine natuke vähem kriibitud must...)
Kindlasti on eri arvamusi, kuid mõnele mootorrattale sobiks tõesti pigem vana välimus, kui pedantlikult pahteldatud, lakutud ja kroomitud uus välimus.
Ma ei pea silmas seda, et kui pole raha, siis ära taasta, asi ei ole selles! Detailide kokku otsimine originaali võtab mõlemal juhul aega, kroomimine on ju lihtsalt rahakoti raudade avamine, sest kui pole detaili mida kroomida pole ka rattal seda originaalset juppi mida külge keerata.
Kui seisavad kaks samasugust ratast kõrvuti, võrdluseks vana ja väsinud väljanägemisega ning pedantlikult taastatud uue väljanägemisega, millel on originaali taastatud detailsed jupid kõik samad, mis vanal, siis kiigatakse mõlemaid ja arutaakse taastatud töö detailset väljanägemist...
Isiklikult mind ei häiriks märkuste lahtris: "ESINEB ROOSTET"
Kokkuvõtteks: mõnele rattale sobib vana ja roostemekiga välimus, teisele aga uus ja taastatud välimus.
Kellel omi mõtteid või teadmisi, jagage ka teistele
Olen kuulnud jutte siit ja sealt meestelt, ning samuti on seda arutatud ka varasematel aastatel Unic Moto liikmete vahel ning samuti vist ka mehed omavahel arutanud seda Võru Moto 8.-10.07.2016 üritusel?
Oskab keegi targem öelda, kas mõeldakse endiselt edasi ka seda võimalust, et must nr võiks taotleda ka tehnikale, mille originaalsus on uuesti kokku taastatud, st. valed jupid välja vahetatud ilma, et peaks vanatehnika üle värvima ja kroomima ?
(Ma ei pea silmas, et kui ratas on nt musta värvi siis asendatakse jupid nt originaaliga, mis aga on hoopis sinist või rohelist värvi, vaid ikka võimalikult sarnast värvi nagu on taastatav projekt, üks rohkem pleekinud must, teine natuke vähem kriibitud must...)
Kindlasti on eri arvamusi, kuid mõnele mootorrattale sobiks tõesti pigem vana välimus, kui pedantlikult pahteldatud, lakutud ja kroomitud uus välimus.
Ma ei pea silmas seda, et kui pole raha, siis ära taasta, asi ei ole selles! Detailide kokku otsimine originaali võtab mõlemal juhul aega, kroomimine on ju lihtsalt rahakoti raudade avamine, sest kui pole detaili mida kroomida pole ka rattal seda originaalset juppi mida külge keerata.
Kui seisavad kaks samasugust ratast kõrvuti, võrdluseks vana ja väsinud väljanägemisega ning pedantlikult taastatud uue väljanägemisega, millel on originaali taastatud detailsed jupid kõik samad, mis vanal, siis kiigatakse mõlemaid ja arutaakse taastatud töö detailset väljanägemist...
Isiklikult mind ei häiriks märkuste lahtris: "ESINEB ROOSTET"
Kokkuvõtteks: mõnele rattale sobib vana ja roostemekiga välimus, teisele aga uus ja taastatud välimus.
Kellel omi mõtteid või teadmisi, jagage ka teistele
Otsin eboniidist Iž-350 signaali ja M72 signaali cm-01 cm-02, militaar M72 kuuluvaid kanistreid, kanistri raame, kohvreid ja nende raame. dektarjovi relvakinnitus jalgasid ...