Postitused: 20
Teemad: 3
Liitus: Oct 2016
Maine:
0
Vot oskaks vene keelt lugeda poleks üldse muret aga kuna ei oska siis on enamus juhendmaterjali suht kasutud.
Kas keegi saaks lühidalt kirjeldada kuidas Jumzi mootori klapivahesid kontrollida ja reguleerida vajadusel?
Postitused: 3,284
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
63
(05-10-2016, 13:31 PM)v6sa Kirjutas: Sirp vahele ja vasaraga peale.
Mehed kellel on kuum süda, külm pea ja puhtad käed läksid seda lauset lugedes näost valgeks.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 4,365
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
47
05-10-2016, 14:13 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-10-2016, 14:14 PM ja muutjaks oli
aavu.)
Vene tehnikaga saabki ainult vene keeles suhelda, see tal hällist kaasa antud.
Üks soovitusi algab nii: võta maha dekompressiooni ja klapimehhanismid, pinguta vajadusel plokikaane poldid. No sellest võime mööda vaadata.
ЮМЗ-6Л
Д65-Н
16-20 mutrite pingutusmoment kg/m
0,25 sisselase
0,30 väljalase mõlemal +0,1 (ja lubatud kuni 0,45-ni nii soojal kui külmal, mida siiski ei soovita). Teisal jälle 0,2-0,45 soovitus, saa siis aru, kus tõde.
1—3—4—2 tööjärjekord
Reguleeritakse töösoojal mootoril.
Järgneb dekompressioonimehhanismi reguleerimine, kui see on olemas.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 524
Teemad: 3
Liitus: Jan 2012
Maine:
4
Mina olen mitu korda teinud klapi reguleerimist, väljakujunenud oma rituaal.
1) Keera pumbalt esimene pihusti toru maha
2) Tõsta üles kapott, eemalda klapikambrikaan
3) Otsi välja võti millega mootorit ringi ajada väntvõlli otsast, otsi välja kriit.
4) Sõida autoga kohaliku kaupluse juurde, looda et kell on 9.40. Vali välja endine kolhoosi traktorist, kes seda tööd varem teinud ja too ta traktori juurde.
5) Nagunii on hoorata fikseerimis tift kadunud ja seepärast on hea, kui vaatad pumba pealt esimese silindri stustsi - kui küte üles tuleb siis on esimese silindri kolb üleval. Keera ringi mootorit ja oota kuni abiline hõikab, et aitab.
6) Keera veel 4 ringi mootorile peale, sest abiline tunnistas, et magas õige momendi maha ja hõikas hilja.
7) Nüüd kui kolb üleval tõmba rihmarattale kriidiga kriips, saab teada kas on tiir peale tehtud.
8) Keera klapivahe paika, algajad keeravad vahele tuugalt kulunud rauasaelehe, profid tunnetavad näpuga.
9) Tee kõik silindrid läbi. Vahepeal tuleta meelde tööjärjekorda (Üks pudel viina Kolm rubla Nelikümmend kopikat Kahe peale)
10)Pane asjad kokku
Postitused: 309
Teemad: 5
Liitus: Aug 2012
Maine:
0
Pole mõtet asja keeruliseks ajada ja hakata töö järjekorrast rääkima ja vänta poole pöörde kaupa keerama hakata.. Asi on niisama lihtne nagu ksf v6sa kirjutas. Vänta keerates ju näed kui klapp kinni läheb ja tõukurvarras alla läheb/jääb, siis panedki vahe paika. Märki taga ajades saab küll kiiremini tehtud aga algajal on ju lihtsam üks klapp korraga teha.
Postitused: 5,248
Teemad: 70
Liitus: Oct 2011
Maine:
129
Kes vähegi russide jumzide nukkvõlle näpu vahel hoidnud mõistab et selle ajastu tehnikal on klappide reguleerimisel tööjärjekord täiesti ebaoluline. Kui tõukur all siis vahe 0.3mm peal ja keerad edasi kui järgine nookur vanaks saab jne... Sisse-välja kõik 0.3 peale ja väga hea. Ei juhtu ka +- 0.1mm siia sinna, hääl sellest ei muutu... suure tõenäosusega võimekus ka mitte. Tsikli pudull sajandiku tagaajamine... noo milleks... Soojalt-külmalt mängib ka klapivahe juba rohkem kui sajandik seega...
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
Postitused: 201
Teemad: 10
Liitus: May 2006
Maine:
1
see sajandike teema on pigem ducati desmodromic-u puhul