Moskva M1A 1947
#1

Sai ostetud hästi säilinud Moskva M1A aastast 1947. Kõik tundub algupärane kuid kahtlane on sadul, kas antud masinal ei peaks olema üleni kummist sadul?

http://fotoalbum.ee/photos/minaott/sets/1462367
Vasta
#2

(07-10-2016, 16:07 PM)s.Oliver Kirjutas:  Sai ostetud hästi säilinud Moskva M1A aastast 1947. Kõik tundub algupärane kuid kahtlane on sadul, kas antud masinal ei peaks olema üleni kummist sadul?

http://fotoalbum.ee/photos/minaott/sets/1462367

Vinge asja said 
Hea on näha, et sellel on "lisa" embleemid tagumisel porilaual ja paagi peal.
Sai Tagadil usutletud sadulate üle ning jäi kõrvu, et Moskvalastel enne Minskisse ülekolimist tehti täisnahast sadula katted, Minsk M1A, M1M varasematel oli termantiinist.
hilisem M1M M103 olid siis originaalis kummist sadulad.

Nahkkattega sadulatel oli ka taga pressitud kirjaga metallplaat needitud.

Ostan Minsk M103 (1963a) ja Kovrovets K58 -le ning '73a Jawa 360 + velorex korras osasid 
Vasta
#3

(07-10-2016, 17:11 PM)CHRhmm Kirjutas:  Sai Tagadil usutletud sadulate üle ning jäi kõrvu, et Moskvalastel enne Minskisse ülekolimist tehti täisnahast sadula katted, Minsk M1A, M1M varasematel oli termantiinist.
hilisem M1M M103 olid siis originaalis kummist sadulad.

Kui hilised need M1M ja M103 peavad siis olema, et neil originaalis kummist sadulad olid? Igaks juhuks soovitan Tagadisse tagasi minna ja veel veidi usutleda. Üldse ei maksa kõike uskuda, mida räägitakse või kirjutatakse, mind kaaasa arvatud, muide!
Vasta
#4

Õige, tõde pole olemas, see on vaid võitluse küsimus ja võidab see kelle tõde tundub usutavam.

Ehk alati väga asjalik härra isand kass suudab viidata millistele masinatele erinevaid sadulaid paigaldati ja see läbi suudaks üldist kogukonda ka harida.
Tean vaid seda, et mul on nii termantiinist sadulad (2tk), millel on pressitud metallplaadil kiri "minsk" ja ka kummist sadulad (2tk). Loodetavasti on need olnud M1A/K125; M1M, M103 peal lisaks K58

Samas on ju ka saadaval "МОТОЦИКЛ MIA „МОСКВА"ИНСТРУКЦИЯ ПО УХОДУ И ЭКСПЛОАТАЦИИ" 1951
Kus on toodud esimene külgvaates masina pilt, kus nahast kattega sadul välja joonistatud... on see täisnahk või termantiin...
Lisaks järgnevate masinate (M1M, M103) on samuti nahast - just nendes raamatutes....
Teisest küljest on terve ilma maa neid kummist sadulatega isendeid täis - võib ju arvata, et omanikud nii nalja viluks neid vahetasid.

Ostan Minsk M103 (1963a) ja Kovrovets K58 -le ning '73a Jawa 360 + velorex korras osasid 
Vasta
#5

(07-10-2016, 18:09 PM)CHRhmm Kirjutas:  Õige, tõde pole olemas, see on vaid võitluse küsimus ja võidab see kelle tõde tundub usutavam.

Ehk alati väga asjalik härra isand kass .....

Vabandage, ilmselt ajate mind kellegagi segamini!  Toungue
Vasta
#6

Huvitav, milline oli nii varajase M1A manual? Mul on üks selline säilinud eksemplar aastast 1948, manuses esikaane skänn. Mis sadulasse puutub, siis peaks ikka kummisadul olema. Selline mustast dermantiinist sadul on näiteks minu esimese tootmisaasta (1955) M1M'l.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#7

Täitsa õige sadul.

Ja hoolitse selle eest, et kellelgi ei tuleks lolli mõtet seda restaureerima hakata...

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#8

Uskumatu leid! Aspelundi sõnad on kuld - ei mingit "liivapritsi, happekrunti, sickensit ja glasurit'i " - Leave it as is, please

Sadulatega on minu jaoks ka segane. Ilmselt ikka see kunstnahkne sadul on õige ( Minski tehase versioonil oli see plaat seal taga, aga Moskva omal vist ei olnud ) . Ja kes on targem - millises tehases ja millisest aastakäigust kummisadul tuli? Olid erinevad sadulad ka paralleelselt kuidagi kasutusel ( Moskva, Kovrov, Minsk) ?
Vasta
#9

Vaatasin veelkord pilte, ja veelkord, ja tundsin rõõmu teise inimese õnneleiust Smile  See on ju ikka puhas Dekkar veel täitsa...  Aga sadulasegadusele lisaks - mis lülitilaadne vidin see seal esitule korpuse all on ?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne