18-10-2016, 18:00 PM
(18-10-2016, 12:29 PM)agaa Kirjutas:(18-10-2016, 10:57 AM)mossepower Kirjutas: Ega tehnoülevaatusele pole sellega vist plaanis minna?
Kui on siis pidurite omakäeline ja igasugune ümberehitus Eestis keelatud tegevus ja vaevalt et 91`aasta Villise korral väita saab et tehasest ketaspidurid juba all on olnud.
Tere.
Sellele mudelile saab ka ketaspiduritega ametlikult läbida ülevaatust. Rebellast õiged tükid ja asi korras. Aga selle eelkäija 469 peab jääma trummel piduriga. Vähemalt nii sain vastuse kui pärisin sarnase ümberehituse kohta.
Super, siis mõtleme ka selle peale, et tulevikus saaks masin legaalseks, kuidas on lood aga mootorivahetusega, peab enne ümberehitus loa võtma või võin asjad valmis teha ?
Omaette nokitseja.