04-11-2016, 13:43 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-11-2016, 13:44 PM ja muutjaks oli aavu.)
(04-11-2016, 12:40 PM)rulli Kirjutas:Ega ainult lumi, ikka muud tegurid ka. 31. okt. õhtul kilomeeter-paar Uulu kalmistust Riia pool oli küliti kahesillaline järelhaagis, auto ise püsti, tee sirge, asfalt kuiv, temperatuur autotermomeetril miinus1. Juttudest sain aru, et väljamaalane üritas teisest rekkast möödusõitu (võis ka vabalt magada roolis) ja vastutulija tõttu läks see teine välismaalane teepeenrale paremale liiga kaugele. Kraavi polnudki selles kohas aga metsast tuli üks mahasõit ja see viskas käru külili. Kas magas roolis või oli möödasõit, eks politsei selgitab.(03-11-2016, 09:23 AM)v6sa Kirjutas: Kui kiiresti härra jaoks siis sahk ilmuma peaks, et ei oleks põhjust nuriseda?
Tallinn-Pärnu nühiti igatahes 2-tunniste vahedega, kohalik kõrvaltee oli kella üheks esimest ja kuueks teist korda sahka näinud. Minu arvates päris hea tulemus olukorras, kus mingid ülijuhtivad jobud siinkandis õige mitu Kollast Sahka on remonti saatnud.
Vähem vingumist ja rohkem arvestamist, tavaline talv ju.
Nagu näha, siis ei jõudnud sahk piisavalt ruttu. Pärnu mnt-l veel kell 9 polnud ühtegi sahka käinud - rööpad olid samasügavad, kui mul külavahel.
Reaalsus on see, et trasse hakatakse nühkima alles suht hilja - vanasti sai Peterburi mnt-d iga hommik nühitud ja seal oli seis sama.
Vähemkogenud autojuhi jaoks on lobjakavaalus reavahetus enamasti üle jõu käiv - nähtud ja kraavist on neid küll välja aitamas käidud.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.