CO2 baloon - täitmine, kus või kuidas?
#1

Tere õhtust!

Oleks vaja ära täita isiklik CO2 baloon. Siit ka küsimus, et kas keegi sellega tegeleb või on mõnel hea soovitus kuidas seda teha.
Ootaks ideid.

Elekter ja elektroonika 1977 a.
Vanatehnika
Kõnetraat:524null8721
Vasta
#2

(03-11-2016, 21:23 PM)Jokker Kirjutas:  Tere õhtust!

Oleks vaja ära täita isiklik CO baloon. Siit ka küsimus, et kas keegi sellega tegeleb või on mõnel hea soovitus kuidas seda teha.
Ootaks ideid.

CO on tappev gaas. Miks sul seda vaja on?
Vasta
#3

(03-11-2016, 21:31 PM)stihl Kirjutas:  
(03-11-2016, 21:23 PM)Jokker Kirjutas:  Tere õhtust!

Oleks vaja ära täita isiklik CO baloon. Siit ka küsimus, et kas keegi sellega tegeleb või on mõnel hea soovitus kuidas seda teha.
Ootaks ideid.

CO on tappev gaas. Miks sul seda vaja on?

Vabandust!
 Pidasin silmas CO2-te.

Elekter ja elektroonika 1977 a.
Vanatehnika
Kõnetraat:524null8721
Vasta
#4

https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwj3x4bY1o3QAhXRKiwKHUTVANMQFggdMAA&url=http%3A%2F%2Fwww.rauplan.ee%2F&usg=AFQjCNH9TO_TGDl_k0xUHrz2Azg4VuCh5g

Käin oma isiklikku balooni seal täitmas
Vasta
#5

Kas suurt isikliku?
Vasta
#6

Ma ei tea seda,nad pumpavad oma suurtest balloonidest,ise käin seal väikse toidugaasi ballooniga.Eks targem sinna kõllata,uurida
Vasta
#7

tea  kas  kui  balloonipeale on AGA kirjutatud    ka  abi  saab . neid  väikeseid  õllegaasi  balloone  on  jõude  seismas mõned .
Vasta
#8

"Veskioja" viitas, kust CO2 saab. Kui sest vähe, siis otsing (sõnaga "balloon") annab vaateid juurde:
http://forum.automoto.ee/search.php?action=results&sid=dcc87d4a61bb4f37dc3d7765907ee407&sortby=lastpost&order=desc

kustutus-CO2 annab keevitades "õige" gaasiga võrreldes paraja plärtsumise. Ei ole päris õige asi.

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#9

vaateid  on  siin vaadeldud  päris  pikalt  ja  elme  baloonis  veel  pisut  loksub  ka  , nii  et  asi  poleveel    konkreetseks    läinud  . viimati  saingi  sealt  Jansenipoe tagant  , kuid  pole  viimaselajal  reklaami  enam  up-itud  , tea  kas  enam  toimib  .
 toidu või  kustutusgaasi  vastu  pole  midagi , pole õppinud  keevitaja  vaid  isehakanud , niiet  väga  ei  pirtsuta .
 arvatavasti  saaks   tondi pazarkast  ka  kaubale , seal  suurema  autoga  kolekehva  parkida  ainult .   kui  just  ei  teki  tõrget  eetilisel  pinnal , just  sellise  "tulekustutiga "  kuhu saatusekapriis  on AGA  tähekombinatsiooni kritseldanud .   adapterid  ilmselt  sobima  peaksid .  äkki  on  keegi  konkreetselt  ikkagi  agat  täitnud ,  see  suur  on  vägavaevaline  lohistada .
Vasta
#10

(05-11-2016, 01:50 AM)13piisab Kirjutas:  kustutus-CO2 annab keevitades "õige" gaasiga võrreldes paraja plärtsumise. Ei ole päris õige asi.
"insenerlik lähenemine: kui suurusjärk on õige, on kõik korras"

   Vastavalt allkirja tekstile sooviksid paljud ka dokumentaalset tõestusmaterjali ja põhjendust antud väite kohta.  Mille polest erineb tulekustuti gaas keevitusgaasist?   Ei ole kusagil näinud mitut suurt erineva  Co2 gaasiga AGA mahutit Täitmisfirmade territooriumil.

Parimat  h2rra

Tõde on valus lugeda...    (glavliti kustutuskummile)  EV.põhiseadus § 45

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#11

(05-11-2016, 11:13 AM)h2rra Kirjutas:     Vastavalt allkirja tekstile sooviksid paljud ka dokumentaalset tõestusmaterjali ja põhjendust antud väite kohta.  Mille polest erineb tulekustuti gaas keevitusgaasist?   

Mingi väike vahe seal on, kui perfektsust taga ei aja, siis on poogen:

[Pilt: co2-vs-argonmix.jpg]

Ma olen AGA-st mõlemat kordamööda balloonikaupa rentinud, aga ei saanud niipaljukestki aru, kuna mingit London Bridge`t ma ei keevita.
Redud, on muidugi erinevad...
Mingi hääle vahe oli vist ka keevitamisel - üks on nagu munapraadimine laup. hommikul ja teine nagu pühap. homikul...Smile
See selleks.

.................

Kõik siin räägivad, et tulekustutist on keevitusgaasi balloon tehtud, aga keegi ei räägi, kuidas nad selle kõrre sealt pudelist kätte saavad....?
Tulekustuti ju võtab gaasi põhjast, aga keevitus ülevalt...
Ja redu kipub ju vedelgaasiga jäässe minema nagu kustuti otski, kui pihustad....

Küsun, sest mul on samuti sellest AGA-st kõrini kolmel põhjusel:

1. 5€ kuus maksta on tüütu ja kallis. Selle 60€ eest, mis aastas kulub, saaks poest vileuue co2 kustuti juba koos gaaasiga
2. AGA balloon on fackng raske ja suur. Täis ballooni igast asendust üksi ei tõsta ja igasse autosse ta ei mahu.
3. AGA paberimajandus on kehvake. Viimane kord, kui käisin vahetamas, siis leiti, et ma ei saa, kuna mingi umbes aasta tagasi oli üks kuu renti vahelt maksmata jäänud. (MIKS te krt, siis teada ei andnud varem????). Kohapeal kulus 1h, et asi korda saada ja gaasi arvele üks rida 5€ juurde kirjutada.
Vasta
#12

Toru väljavõtmise asemel keerasin tulekustuti tagurpidi ja töötab küll. Lihtsalt ebamugav on, kuna reduktor allotsas - peab tegema mingi jupstüki, mille peal asi tagurpidi püsib ilma kellasid lõhkumata.
Teine variant oleks vanu CO balloone täita teisest balloonist. Jagad kamba peale rendi ära, käid üht ballooni täitmas ning sealt villid toruga teistesse ümber.

Ostan 1989-1997 a Toyota hilux / VW  Taro Pick-upi, alates romust kuni ideaalses korras autoni ja nende varuosi.
Vasta
#13

(05-11-2016, 12:57 PM)isandpauk Kirjutas:  Lihtsalt ebamugav on, kuna reduktor allotsas - peab tegema mingi jupstüki, mille peal asi tagurpidi püsib ilma kellasid lõhkumata.

Siis ikka ainuke variant see, et balloon ülevalt lahti lõigata (lahti treida?), toru eemaldada ja siis kokku tagasi keevitada.
Krt, siis peab ju "päriskeevitaja" juurde minema, kelle õmblused ka 300bar`i vastu peaks.

Ja pärast survestamisele viima, kes ta vett täis lasevad ja korraks 300bar survet annavad. (kes teeb sellist asja meil?)
(kui veega puruks läeb, ei juhtu suurt midagi; kui gaasiga ta tükkideks lasta, siis on nagu dünamiit... Toungue , kui üht kaasfoorumlast tsiteerida)
Vasta
#14

Kas see balooni rent on tõesti nii kallis, et tasub jaurata nende baloonide tagurpidi keeramisega ja ümbervillimistega või kokkukeevitamisega?
Endale sain Airokist 2-aastaks Ar/Co2 20L balooni 50€ koos km. Ei tundu nagu ülemäära kallis selle perioodi peale. Aga eks kes küsida oskab suudab ehk endale suurema soodustuse välja rääkida.
Varem kasutasin AGA gaasi aga nendega paberimajandus kuidagi keeruline ja tooted kõvasti kallimad. Kvalikteedivahet pole nagu täheldanud.
Vasta
#15

h2rra Kirjutas: [url=http://forum.automoto.ee/showthread.php?pid=406247#pid406247][/url]   Vastavalt allkirja tekstile sooviksid paljud ka dokumentaalset tõestusmaterjali ja põhjendust antud väite kohta.  Mille polest erineb tulekustuti gaas keevitusgaasist?  

Millegi poolest ei erine.Vene ajal läks sama pudel gasirofka automaatigi. Rolleyes
Vasta
#16

(05-11-2016, 14:48 PM)stihl Kirjutas:  
(05-11-2016, 12:57 PM)isandpauk Kirjutas:  Lihtsalt ebamugav on, kuna reduktor allotsas - peab tegema mingi jupstüki, mille peal asi tagurpidi püsib ilma kellasid lõhkumata.

Siis ikka ainuke variant see, et balloon ülevalt lahti lõigata (lahti treida?), toru eemaldada ja siis kokku tagasi keevitada.
Krt, siis peab ju "päriskeevitaja" juurde minema, kelle õmblused ka 300bar`i vastu peaks.

Ja pärast survestamisele viima, kes ta vett täis lasevad ja korraks 300bar survet annavad. (kes teeb sellist asja meil?)
(kui veega puruks läeb, ei juhtu suurt midagi; kui gaasiga ta tükkideks lasta, siis on nagu dünamiit... Toungue , kui üht kaasfoorumlast tsiteerida)
Kraan-ventiilid on ju keermega ballooni külge keeratud.  Pitsiga ballooni krae kuumutada ja pole ükski kinni jäänud-ära murdunud. Co2 aurustumis surve on 40 BAR juures ja gaas ise on kaalukaup

Tõde on valus lugeda...    (glavliti kustutuskummile)  EV.põhiseadus § 45

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#17

(05-11-2016, 17:25 PM)h2rra Kirjutas:  Kraan-ventiilid on ju keermega ballooni külge keeratud.  Pitsiga ballooni krae kuumutada ja pole ükski kinni jäänud-ära murdunud.  Co2 aurustumis surve on 40 BAR juures ja gaas ise on  kaalukaup

??? 
Mitte kraani ärakeeramisest pold jutt, selle saab muidugi lahti.
Aga dispenser tube, mis tulekustuti sees, selle eemaldus on keerulisem, et pärast tagurpidi ei peaks pöörama.

....
Vasta
#18

Kes suure hurraaga vanu nn messeri baloone ära pole visanud saavad muretult omale igatsorti gaasi mida vaja...  Kuldnebörs lahti ja vali milline pakkuja sobib

Esimene ettejuhtuv

Teine ettejuhtuv   jne, kindlasti on rohkem kui otsida...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#19

(05-11-2016, 17:54 PM)mlsluik Kirjutas:  Kes suure hurraaga vanu nn messeri baloone ära pole visanud saavad muretult omale igatsorti gaasi mida vaja...  Kuldnebörs lahti ja vali milline pakkuja sobib

Esimene ettejuhtuv

Teine ettejuhtuv   jne, kindlasti on rohkem kui otsida...

Et siis punkt 2 ja võtad selle täis ballooni kaenlasse ja jooksed aja peale 100 meetrit?

Krt, ma enam ei suuda sellisega alla 10sek-i aega saada.  Cool
20a tagasi vblla suutsin...
Vasta
#20

millekipärast  tundub  mulle  , et  kustuti  toru  on  kraani  osa .  on  väidetud  , et  piisab  ballooni  külili  asetamisest .
 kui  propaaniballoonil  piisas  torutangidest  kraani  eemaldamisel  , siis  venekustutil    jäi  asi  minust   poolikuks  ,  ei olnud  piisavalt  toetuspinda  korralikuks  kangutuseks .
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne