JUMZ EO 2621A
#1

Tere kaasfoorumlased!

Jumz EO 2621A 1981a

Sai endale ka aasta tagasi JUMZ muretsetud. Olen läbi lugenud siin foorumis kõik Jumzi teemad, millest on väga palju abi olnud. 
Soetamis hetkel oli Jumzi tehniline seisukord üllatavalt hea, välimus oli küll natuke väsinud. Kaasa sain suure- ja kraavikopa. Selle aastaga olen taastanud Jumzi välimuse ja salongi. Vahetanud mõlemad hüdropumbad ja kõik voolikud, kaotanud igasugu tilkumised. Vahetanud kõik vedelikud ja määrinud kõik liigendid, kaotanud igasugu lokse. Kõik punktid, millele müüakse taastuskomplekte olen üle käinud. Traktoril on liikluses osalemiseks ka ülevaatus. Masin käivitub käivitusmootorist ja mast pöörab ketiga. Mootor käivitub ja töötab kenasti, mootoril pole pidanud ise veel midagi tegema, töötunde on 3400h. Traktorile juurde olen muretsenud käru, mille värvisin Jumziga ühte tooni. Kuna Jumzil polnud käru kallutamiseks väljavõtet siis selle kiirliite tekitasin käpa alt. Ise olen töötanud sellle masinaga nii paarsada töötundi, kaevanud ja nüginud sadu meetreid Big Grin Panin ülesse ka mõned pildid, milline siis minu JUMZ on. Edaspidi proovin selles teemas kajastada töid ja tegemisi selle masinaga ja küsida nõu kui endal mõistus üle ei käi.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                                           
Vasta
#2

Noo mis ma oskan öelda, silm lausa puhkab seda masinat vaadates. Tubli töö igatahes tehtud, jätka samas vaimus.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#3

(11-11-2016, 23:03 PM)mlsluik Kirjutas:  Noo mis ma oskan öelda, silm lausa puhkab seda masinat vaadates. Tubli töö igatahes tehtud, jätka samas vaimus.

Samad sõnad. Minu pill saab ka kunagi selline viisakas olema,  kui üksikord jälle garaažis rohkem aega saab veeta.

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#4

Uskumatu, et kapoti- ja kabiiniplekid nii sirged ja ilusad on! Väga viis pill!
Vasta
#5

Tundub, et Jumzide omamine hakkab juba epideemia mõõtu võtma. Tuleb vist enda oma ka kurjaks ajada Big Grin
Vasta
#6

(12-11-2016, 10:34 AM)jancs Kirjutas:  Tundub, et Jumzide omamine hakkab juba epideemia mõõtu võtma. Tuleb vist enda oma ka kurjaks ajada Big Grin

Isegi mina, kes ma eriti massipsühhoosidele ei allu, käisin ühte jumpsi nillimas.

Aquila captas non muscas.
Vasta
#7

Pakiraam on päris hea lahendus...  Rolleyes

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#8

Oksatrossid on erikiitust väärt. Ja mitmeotstarbeline lisatulede kinnitusraamWink

Ilus töö. Cool
Vasta
#9

See katuseraam tuli puhtalt vajadusest, et lisatuled ei näitaks taevasse kui mõne oksaga pihta saavad. Ja kuna oli olemas selline niva raam, mille kinnitused sobisid ka jumzi katuseservaga nii, et ei pidanud katust rikkuma aukude puurimisega. Ja, et see raam katusel püsiks ja oksad ilusti üle kabiini libiseks oli vaja trosse. Ilu on küll maitse asi aga minu arust näeb nii parem välja ka Big Grin

Tänud kõigile positiivsuse eest ! Smile
Vasta
#10

Ilus töö tehtud. Tubli.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#11

Leidsin ka ühed esimesed pildid mis sai Jumzist tehtud,et oleks võrdlus ENNE ja PÄRAST.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
           
Vasta
#12

Väga viisakas! Tahaks ikka loota et enda oma ka ükskord selliseks saab. Smile
Vasta
#13

Tere. Tubli töö. Küsimus millist värvi kasutasid? Ja kas värvikood on ka teada. Mul just käru värvimine mõttes kuid pole leidnud veel sobivat rohelist tooni. 

Veiko.

MTJ.EE
Vasta
#14

(13-11-2016, 13:15 PM)Veiko Varik Kirjutas:  Tere. Tubli töö. Küsimus millist värvi kasutasid? Ja kas värvikood on ka teada. Mul just käru värvimine mõttes kuid pole leidnud veel sobivat rohelist tooni. 

Veiko.

Värvi kood oli RAL 6017, toonimise põhjaks Tikkurila Panssarimaali poolläikiv.
Vasta
#15

Kes teab, mis on sellel pildil puudu? Mõlemal pool kojamehe mootorit on mingi vidina kinnitused, vasak on peegli kinnitus aga mis on paremal(see kus on lisatule lüliti) ? Ilmselt peaks olema mingi elektriseade kuna originaalis tuleb sinna juhe, mida lülitatakse sisse salongi valguse lülitist (sellel lülitil kolm astet, ülemine-lamp,keskel-pingetu,all-annab pinge juhtmele, mis on näha kojamehe mootori kõrval. Kojamehe mootoriga ei saa olla see seotud kuna see mootor on ühe kiirusega. Arvan, et seal võis olla mõni ventilaator aga pole sellist veel kuskil kohanud .


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#16

(13-11-2016, 19:03 PM)MarkoN Kirjutas:  Kes teab, mis on sellel pildil puudu? Mõlemal pool kojamehe mootorit on mingi vidina kinnitused, vasak on peegli kinnitus aga mis on paremal(see kus on lisatule lüliti) ? Ilmselt peaks olema mingi elektriseade kuna originaalis tuleb sinna juhe, mida lülitatakse sisse salongi valguse lülitist (sellel lülitil kolm astet, ülemine-lamp,keskel-pingetu,all-annab pinge juhtmele, mis on näha kojamehe mootori kõrval. Kojamehe mootoriga ei saa olla see seotud kuna see mootor on ühe kiirusega. Arvan, et seal võis olla mõni ventilaator aga pole sellist veel kuskil kohanud .

Sinna käib kabiini jahutus ventilaator.
 Võin enda omast pildi teha, milline ta originaalis on (kuigi mul originaal kinnitus kadunud, aga vent ise on õige).

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#17

(13-11-2016, 19:06 PM)saarrand Kirjutas:  
(13-11-2016, 19:03 PM)MarkoN Kirjutas:  Kes teab, mis on sellel pildil puudu? Mõlemal pool kojamehe mootorit on mingi vidina kinnitused, vasak on peegli kinnitus aga mis on paremal(see kus on lisatule lüliti) ? Ilmselt peaks olema mingi elektriseade kuna originaalis tuleb sinna juhe, mida lülitatakse sisse salongi valguse lülitist (sellel lülitil kolm astet, ülemine-lamp,keskel-pingetu,all-annab pinge juhtmele, mis on näha kojamehe mootori kõrval. Kojamehe mootoriga ei saa olla see seotud kuna see mootor on ühe kiirusega. Arvan, et seal võis olla mõni ventilaator aga pole sellist veel kuskil kohanud .

Sinna käib kabiini jahutus ventilaator.
 Võin enda omast pildi teha, milline ta originaalis on (kuigi mul originaal kinnitus kadunud, aga vent ise on õige).

Ole hea ja lisa sellest pilt,suvel oleks see väga vajalik abimees.  Kui kellegil on see ventilaator üle siis privasse võib hinna saata.
Vasta
#18

Üks väga vilets pilt minu T-40 teemast. Pilt küll akvaarium kabiinist, aga vanas peaks olema ventilaator täpselt samasugune. Ja seda pisikest ventikat peab kiitma, jahutab väga hästi ( või noh paneb õhu kabiinis kenasti liikuma).

   

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#19

(13-11-2016, 19:53 PM)saarrand Kirjutas:  Üks väga vilets pilt minu T-40 teemast. Pilt küll akvaarium kabiinist, aga vanas peaks olema ventilaator täpselt samasugune. Ja seda pisikest ventikat peab kiitma, jahutab väga hästi ( või noh paneb õhu kabiinis kenasti liikuma).

Kui originaalsus pole eesmärgiks, siis 120-140 mm arvutivent teeb ka õhule kenasti selgeks, kuhupoole tuleb liikuda. 60 mm igatahes mingit tuntavat õhu liikumist ei suutnud tekitada.

Lauaarvutis väljakannatamatult lõugavat venti pole traktorikabiinis üldse kuuldaWink
Vasta
#20

Sai siis valmis Jumzi talvekasukas Big Grin


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne