KUSTUTADA
#1

Teema lukus.
Vasta
#2

See et esisild vahepeal välja ei tule tuleb sellest ilmselt et jõuülekanne on erinevate sildade vahel pinges. Sildade vahelist difrit ju pole. Lihtsalt liigutad autot edasi tagasi ja saad pinge maha ja silla välja. Eriti hästi töötas minu arust see pisut välja keeratud esirataste korral.
Aeglusti peaks sisse minema ainult sisse lülitatud esisillaga.
Vasta
#3

Küsitud "ukselingi moodi" käepide on käsipidurikang ja nagu eespool juba kirjutati, siis aeglustit ei saa lülitada enne kui esisild sees ja esisilda välja kui aeglusti sees et vältida ülekande purunemist.
Vasta
#4

(02-01-2021, 23:09 PM)2715 Kirjutas:  Küsitud "ukselingi moodi" käepide on käsipidurikang ja nagu eespool juba kirjutati, siis aeglustit ei saa lülitada enne kui esisild sees ja esisilda välja kui aeglusti sees et vältida ülekande purunemist.
Eiei. Ma ei mõelnud käsipiduri oma. Pildil käsipidur halli värvi aga aeglusti kangi ees on üks musta värvi kang veel. Pildilt veidi kehv arusaada kuid zoomidest vast tuvastab ära
Vasta
#5

(02-01-2021, 23:00 PM)CORRADOg60 Kirjutas:  See et esisild vahepeal välja ei tule tuleb sellest ilmselt et jõuülekanne on erinevate sildade vahel pinges. Sildade vahelist difrit ju pole. Lihtsalt liigutad autot edasi tagasi ja saad pinge maha ja silla välja. Eriti hästi töötas minu arust see pisut välja keeratud esirataste korral.
Aeglusti peaks sisse minema ainult sisse lülitatud esisillaga.
Tänan väga vastuse eest, panin ise ka tähele et autot liigutades vahest tuli välja vahest mitte
Vasta
#6

Radika ees ribide juhtimine.

Aquila captas non muscas.
Vasta
#7

Väike "ukselingi" kang on rehvide tsentraalpumpamise kang. Ehk rehvide pumpamise ja tühjendamise süsteemi juhtimiseks.
Vasta
#8

(03-01-2021, 00:13 AM)JOn as Kirjutas:  
(02-01-2021, 23:09 PM)2715 Kirjutas:  Küsitud "ukselingi moodi" käepide on käsipidurikang ja nagu eespool juba kirjutati, siis aeglustit ei saa lülitada enne kui esisild sees ja esisilda välja kui aeglusti sees et vältida ülekande purunemist.
Eiei. Ma ei mõelnud käsipiduri oma. Pildil käsipidur halli värvi aga aeglusti kangi ees on üks musta värvi kang veel. Pildilt veidi kehv arusaada kuid zoomidest vast tuvastab ära

Mälu järgi oli kuskil seal rehvide rõhu juhtimise kraan?
Vasta
#9

http://www.tehimpex.kiev.ua/articleview.php?id=1011https://sinref.ru/avtomobili/GAZ/020_gaz...88/006.htm . Kui positsiooninumber teada antud, leidub ka vene keele oskajaid, kes abiks tõlkimisel. 
Üks pilt veidi teise nurga alt, netiavarustest 
   
Vasta
#10

Tsitaat: 19 — ручка переключателя магнитного клапана и электродвигателя вентилятора подогревателя; 20 — рычаг коробки отбора мощности; 21 — кран переключения топливных баков; 22 — выключатель массы; 23 — кнопка предохранителя подогревателя; 24 — включатель свечи подогревателя, 25 — ручка воздушной заслонки; 26 — рукоятка жалюзи радиатора; 27 — ручка управления дроссельными заслонками, 28 — рукоятка крана регулирования давления в шинах; 29 — рукоятка ручного тормоза; 30 — включатель отопителя; 31 — включатель плафона кабины; 
19 eelsoojenduse magnetklapi ja ventika lüliti; 20 Jõuväljavõte; 21 kütusepaakide ümberlülitamise kraan; 22 massilüliti; 23 soojenduse kaitselüliti nupp; 24 soojendi küünla nupp; 25 tooreklapp; 26 radika ees ribid; 27 käsigaas; 28 rehvirõhu reguleerimise hoob; 29 käsipiduri hoob; 30 soojendi lüliti; 31 kabiini valgusti.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne