Peugeout Partneri salongiventika reostaat
#1

On kellelgil olnud kokkupuudet Partneri salongiradika ventilaatoriajami reostaadiga?
Netis hea juhend et ava siseõhuringluse klapp, pista käsi sisse ja keera natuke ning tõmba sealtkaudu välja. Mul Partneril polegi seda klappi, kas peab terve soojenduse maha keerama või saab ligi ka kojameeste alt kus õhu sisselaskeava? Või sain valesti aru ja  reostaat on kusagil mootori juures?


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
Vasta
#2

olen neid remontinud, seega ka eemaldanud. Mingil oli igastahes väga keeruline kätte saada kuna käbarad jäid natike suureks. Ideeliselt tuli kindalaegas eemaldada või alla lasta ja siis pistik tagant ja keerata (osadel liikuritel ühtpidi teistel teistpidi).
Kuskilt õhukanali seestpoolt pole vaja olnud millelgi läheneda, alati ikka väljaspoolt. Piltidel on ilusasti ju näha kus see on. Ventilaator allpool ja takistiplokk peal pool. Pildid võetud kindalaeka tagant. Sellises seisus ilusasti keerata ja käes ta ongi.
Vasta
#3

loogiline oleks arvata, et mistahes kuumenev asi peaks ikka sellesama ventika õhuvoolu käes olema.
minu vaegautodel on küll fiks takistid ja ühele neist pääseb ligi suisa tööriistavabalt ja sekunditega.
teistel paar kruvi keerata vaja.
frantsuusimasinate kohta kahjuks täpselt öelda ei mõista.
Vasta
#4

(26-11-2016, 19:59 PM)Dexter Kirjutas:  olen neid remontinud, seega ka eemaldanud. Mingil oli igastahes väga keeruline kätte saada kuna käbarad jäid natike suureks. Ideeliselt tuli kindalaegas eemaldada või alla lasta ja siis pistik tagant ja keerata (osadel liikuritel ühtpidi teistel teistpidi).
Kuskilt õhukanali seestpoolt pole vaja olnud millelgi läheneda, alati ikka väljaspoolt. Piltidel on ilusasti ju näha kus see on. Ventilaator allpool ja takistiplokk peal pool. Pildid võetud kindalaeka tagant. Sellises seisus ilusasti keerata ja käes ta ongi.

Seep see asi ongi et ta ei tule sellest august välja kuna on august suurem. Pistiku saab jah ära aga kui keerad natuke kukub sissepoole ja välja ei mahu kuidagi
http://pood.hmkauto.ee/a/salongiventilaa...ingo-valeo
Vasta
#5

vot seda näen esimest korda - mis aastast liikur on?

Reaalselt läheneks sellisel juhul mina ventika mootori august.
Vasta
#6

(26-11-2016, 20:36 PM)Dexter Kirjutas:  vot seda näen esimest korda - mis aastast liikur on?

Reaalselt läheneks sellisel juhul mina ventika mootori august.

2004 aasta aga täitsa plank masin- puudub isegi sisemise õhuringluse klapp ja luuk. Selle luugi kaudu neid reostaate vahetataksegi väidetavalt, aga kuna pole siis tellin uue ära ja kui käes võtan ventika mootori maha, sealtkaudu peaks küll saama.
Vasta
#7

(26-11-2016, 21:50 PM)Meelis2 Kirjutas:  2004 aasta aga täitsa plank masin- puudub isegi sisemise õhuringluse klapp ja luuk.

Siis on ventilaatori kiiruste lülitil ka ainult üks skaala, mitte kaks?
Vasta
#8

Siseringlus puudub enamustel millel pole konditsioneeri.
Kui taksistid on (mis 99% on) korras siis piisaks ainult termokaitsme vahetusest mis tavaliselt maha põleb (pildipealt tundub täiesti tavaline takistiplokk mitte elektrooniline).
Vasta
#9

Valelt poolt lähenete härrased. Partneril eemaldate reostaadi kapoti alt ja sissemineva õhu kanalist kõrvalistuja poolt. Keerad pool pööret ja käes ta ongi. Salongist eemaldad ainult juhtmed. 

Ainult et kui õieti mäletan siis tuli kojameeste süsteem eemaldada

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Vasta
#10

[quote='nustu826' pid='408390' dateline='1480199690']
Valelt poolt lähenete härrased. Partneril eemaldate reostaadi kapoti alt ja sissemineva õhu kanalist kõrvalistuja poolt. Keerad pool pööret ja käes ta ongi. Salongist eemaldad ainult juhtmed. 

Sain lõpuks aega asjale läheneda. Klaasipuhasti ajam maha ja läbi õhuresti ta paistiski. Kokku kulus koos lahti-kokku pakkimisega veerand tundi. Tänud kaasamõtlejatele.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
           
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne