21-12-2016, 20:32 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-12-2016, 20:53 PM ja muutjaks oli martinjev.)
Mul hiljutine kogemus Astra G 1.7 dt- ga. Peale kütusefiltri vahetust läks käivitumine järjest hullemaks. Panin uue (kallima) filtri, kahtlustasin voolikute kiirliiteid ja pidin hakkama o-rõngaid juba mõõdujärgi ostma. Vea leidsin kui paagipoolsest otsast survestasin pealevoolu. Filtri korpuses oleva kütte soojenduselemendi klemm/läbiviik oli pistikut lahti võttes korpuses lahti tulnud ja sealttvahelt ajas kütust välja - järelikult imes ka õhku vahele. Ajutise lahendusena lasin pistikupesa epot täis ja auto käivitus poolest pöördest. Kuuaega on nii toiminud ja mingit probleemi pole. Palju sellest kütuse soojenduse elemendist üldse tolku on?