Plaan maksustada 2017. aasta juulist ka omanikuvahetus.

Hakkab peale....

Ostad lepingupakiga massina, teed misiganes jama kokku, lased jalga ja otsad vees....käesoleval juhul sõna otseses mõttes  Big Grin
Vasta

Olgu,mis on aga see variant,mis nüüd kokkulepiti on parem kui see,kui kõigile lüüa ühe puuga.

http://majandus24.postimees.ee/4048607/v...aksu-sisus


Vasta

Seekord läks mööda http://www.postimees.ee/4084811/valitsus...e-plaanist

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

Kui see kõrgemates sfäärides toimuv lõputu ajuplahvatus lõpuks läbi saaks, viiks kuhugi küünla... juba hakkan a.ansipit tagasi igatsema : )
Vasta

Saage aru, meil praegu APRILLI kuu  Big Grin
Vasta

Romulad ei jäta torkimist. Emexi teemaga oli nende räpane käsi mängus ja selle suutsid nad peaaegu p..se keerata inimeste jaoks, nüüd hakkavad maksu tagant torkima. Teen siinkohal üleskutse, ärge viige omi autosid romulatesse.

https://majandus24.postimees.ee/4478362/...1459859760

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

JUST!
Pole mõtet toita masinavärki mis rahvast kotib. Sulaselge väljapressimine. Ma loodan,et valitsuses ikka kainet mõistust on ja asi käiku ei läheks. Riik saab kahju selle aktsiooniga ise nagu ka eelmistega....

T.
Vasta

OT.
Ja hiljem herr Sillat ise halab, miks ta enam muuseumisse ühtki eksponaati ei leia. Big Grin
Vasta

(25-04-2018, 12:13 PM)viplala Kirjutas:  Romulad ei jäta torkimist. Emexi teemaga oli nende räpane käsi mängus ja selle suutsid nad peaaegu p..se keerata inimeste jaoks, nüüd hakkavad maksu tagant torkima. Teen siinkohal üleskutse, ärge viige omi autosid romulatesse.

https://majandus24.postimees.ee/4478362/...1459859760

Nii kallutatud artiklit tõesti iga päev ei näe. Puhas kuld. 100-200 tuhat autot. Kui palju siis ? Sama hästi võiks kirjutada, et uued tehasest tulnud autod risustavad linnatänavaid ja otse loomulikult nende juurde tootmine keskkonnale mingit mõju ei avalda. See raud mis garaazis seisab ja registrist maas,  on äkki koormaks saanud registrile ja jummel küll ka linnatänavale. Tea kaua see register sellise koorma all küll ägada jõuab!

See artikkel lausa kisab vastulause järele !

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta

(25-04-2018, 13:07 PM)spitfire Kirjutas:  Tea kaua see register sellise koorma all küll ägada jõuab!

See artikkel lausa kisab vastulause järele !

See on puhas möla,et register koorma all ägab. Isegi loll saab aru,et ei saa see register umbe minna. See on mingi kiusu värk,et seda toonitatakse meile pidevalt. Samuti seda möla aetakse meile,et seisev auto on hirmus keskonnareostaja. Nagu siis igapäev sõitev auto seda poleks.... Big Grin  Lendab see suitsu ja õlivine igal autol järel,all ja peal. Kui keegi tahab väita,et tema auto ei reosta siis astugu kaks sammu ette!
Isegi inimene ise tilgub ja lekib igast otsast. Täitsa paras sitaratas teine..... Big Grin
Vasta

Artiklis ei kurda keegi registri ülekoormatuse all, see on hüsteeriline ja eksitav valeväide. Eesti täna valinud tee, kus mootorsõidukite utiliseerimisega ei tegeleta. See on jäetud vabatahtlikuks. Vanatehnikaharrastuse kontekstis on kahtlemata tore, et aastakümneid hiljem on rohkelt kõdunevaid romusid, millelt juppe küljest võtta, kuid paratamatult ei saa kõik toodetud autod alles jääda. See on meie emakesele maale kahjuks liiga koormav. 99% autodest, mille kasutamisest on loobutud, ongi tegelikult prügi. Mida teeks maailm 15 miljoni Ford T vrakiga - ajaloo seisukohalt on piisav, et neid on mõni tuhat säilinud. 


Kasutagem argumenteeritud ja õigeid fakte. Tõstatud küsimustega tuleb tegeleda ning vanatehnikaharrastajate huvid vajavad kaitsmist, kuid meid ümbritsev keskkond vajab ka kaitset. Üks moodus panna inimesi keskkonda säästvalt elama ongi maksustamine. Kuna prügiveoleping on kohustuslik, siis vähemalt olmeprügi läheb ikka prügikasti. Kui see nii ei oleks, siis "kokkuhoidlikud" inimesed poetaksid selle metsa alla. 

Nii Arno Sillat kui ka allakirjutanu teevad kõik endast oleneva, et ka vanatehnikaharrastus püsiks elus, kuid selle hinnaks ei ole kõigi autode säilitamine. Prügi koht on taaskasutuses, vajalikud asjad tuleb mõistlikult alles hoida. 

Indrek Sirk
Vasta

Hr Sirk vist mõne erakonna tiiva alla läinud või saab mammonat romulate käest, et sellist hülgemüla suust välja ajab. Niikaua kuni minu auto sinu ukse ees ei vedele, pole ei sinu ega kellegi teise asi kas ma hoian seda alles, lammutan juppideks või kasutan lillepotina. Ulme häda on riigil viimasel ajal omi räpaseid näppe inimeste ellu toppida.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

õppind juristihärral võiks niipalju mõistust või siis häbitunnet olla, et sellist iba foorumisse ei postitaks.
Vasta

«Kui me võtaks kõigi autode pealt aastas 10 eurot, teeniksime me juba aastas umbes 60 miljonit eurot.»

Seega, Eestis on 6 miljonit autot! Big Grin
See vist ongi see müstiline põhjus, miks tasuta maakonnatransport on vajalik?!

Lühidalt, jõudsid auto osta, maksa raisk!!
Vasta

(25-04-2018, 20:01 PM)diesel Kirjutas:  õppind juristihärral võiks niipalju mõistust või siis häbitunnet olla, et sellist iba foorumisse ei postitaks.

Huvitav kas hr Sirk julgeb tunnistada ka kelle papi eest ta sellist soga siin ajab?

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

Huvitav, kas ma näen kunagi ära kui arvamuspõhise Eesti asemel on teadmistepõhine. Või tuleb enne kommuuna tagasi. Rolleyes
Vasta

Olen nõus automaksuga, kui see kehtestatakse ainult naabristparemhallmetallikdiiselpassatitele. Las need maksavad, kes järelmaksuga soojamaareisul käivad - siis ei pea keegi vaeseks vähemalt. Ise olen heameelega vaene edasi ja väljapressimistele ei allu.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

(25-04-2018, 18:48 PM)indreksirk Kirjutas:  Mida teeks maailm 15 miljoni Ford T vrakiga - ajaloo seisukohalt on piisav, et neid on mõni tuhat säilinud. 

Indrek Sirk

No ma olen vist üks vähestest kes võib selle koha peal köhatada.... Big Grin 

Aeg teeb oma töö. Avariid,tulekahjud,sõjad,pioneerid,vanarauakollid,Emex.... jne. Ei hooli isegi meie riik suurt oma väärtustest. Igaljuhul on taandareng toimunud. Mis sest,et inimkond on arenenud... aga mulle tundub,et võiks veel areneda eelmise riigi aegsele tasemele. Vähemalt siis vaadati,et vanarauaks ei läheks kunstiväärtused. Nüüd ilmselt ei ole see enam kasulik. Sad Raha on kõige tähtsam.
Kahjuks on vist enamus hädasid meie riigi väiksuses. Oleks rohkem rahvast,jätkuks ka neid rohkem,kes oma südameasjaks oleks valinud mõne sellise ameti mille töö tulemus oleks rohkem näha,kui ainult suu liigutamine ja kätega vehkimine. Sellega saaksid vast kõik hakkama aga meil oleks vaja rohkem neid,kes reaalselt midagi ära teeksid. Nende 15 milj. vraki päästmise asi on juba hilja peale jäänud.... Big Grin  Nüüd võiks hakata päästma meie vanemate aegset tehnikat mida tahetakse meilt jõuga välja pressida. See,et keegi kuskil räägib midagi mõne automargi suurest säilivusprotsendist.... ja et neid on palju jne.... see meid ei koti. Vaadata tuleb meie oma riigi masinaparki. Ajalugu näitab,et see mida oli just palju,pole enam üldse või on õite vähe alles.

Ja lõpuks siis ka vastus küsimusele,et mida teeks maailm 15 miljoni Ford T vrakiga. Kahjuks niipalju kindlasti enam alles pole aga kui oleks siis oleks igas aias ja maja ees mõni selline. Ja sellest ilmselt poleks ka midagi,sest keegi ei märkaks lihtsalt neid. Big Grin 

T.
Vasta

(25-04-2018, 21:25 PM)DevilDeVille Kirjutas:  Olen nõus automaksuga, kui see kehtestatakse ainult naabristparemhallmetallikdiiselpassatitele. Las need maksavad, kes järelmaksuga soojamaareisul käivad - siis ei pea keegi vaeseks vähemalt. Ise olen heameelega vaene edasi ja väljapressimistele ei allu.

Tegelikult sellest jutt käibki kogu aeg. Selliste autode hulka tuleks vähendada, linnas tuleks sõita takso, taksolaadsetootega või trammiga ja linnade vahel muu ühistranspordiga. Ei ole vaja, et igal kortermaja perel on kolm autot ja kaubik, mida võib kunagi vaja minna, et kord aastas Tagadi laadal käia. Keegi pole üheski artiklis kirjutanud, et noore vanatehnikahuvilise käest tuleb elujõuline projekt ära võtta ja kokkuostu saata. Kui neid hallmetallikplastmassstangesid oleks vähem ja need oleks raske maksu all, siis oleks teed puhtamad, õnnetusi Tartu maanteel vähem ja mina mahuks rahulikult liiklema.

Tõnu Piibur
5116265
Vasta

Ei mingit maksu ,aitab sellet lollist sotside ja kesikute demagoogiast ,niigi kogu riigi nässu keeranud .
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne