Huvitavad vanemate NSVL-i traktorimootorite "mõõdud".
#1

Tere!

Kuna ei suuda enda raamatukogust ega interneedusest vastavat kirjandust leida, siis küsin kaasfoorumlaste abi.
Kangesti huvitaks vanemate mootorite(D-14, D-28, D-54 jms) strateegilised mõõdud(silindri läbimõõt, kolvikäik, töömaht jne).

Saab keegi mind aidata?

Tänan tähelepanu eest!
Vasta
#2

Kõigil kolmel silindri läbimõõt 125 mm.
Vasta
#3

(07-12-2016, 23:02 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  Kõigil kolmel silindri läbimõõt 125 mm.

Selge. Aga kolvikäigud?
Vasta
#4

(07-12-2016, 23:21 PM)CORRADOg60 Kirjutas:  
(07-12-2016, 23:02 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  Kõigil kolmel silindri läbimõõt 125 mm.

Selge. Aga kolvikäigud?

DT-54 kolvikäik 152 mm.
litraaz-7.45
surveaste-16
tööjärjekord-1342
pöörete arv 1300 min. max võimsusel.
tühikäigul 1400.
Vasta
#5

(07-12-2016, 23:25 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  
(07-12-2016, 23:21 PM)CORRADOg60 Kirjutas:  
(07-12-2016, 23:02 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  Kõigil kolmel silindri läbimõõt 125 mm.

Selge. Aga kolvikäigud?

DT-54 kolvikäik 152 mm.
litraaz-7.45
surveaste-16
tööjärjekord-1342
pöörete arv 1300 min. max võimsusel.
tühikäigul 1400.

Tänud!
Aga D-14 kolvikäik on lühem?
Vasta
#6

(07-12-2016, 23:39 PM)CORRADOg60 Kirjutas:  
(07-12-2016, 23:25 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  
(07-12-2016, 23:21 PM)CORRADOg60 Kirjutas:  
(07-12-2016, 23:02 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  Kõigil kolmel silindri läbimõõt 125 mm.

Selge. Aga kolvikäigud?

DT-54 kolvikäik 152 mm.
litraaz-7.45
surveaste-16
tööjärjekord-1342
pöörete arv 1300 min. max võimsusel.
tühikäigul 1400.

Tänud!
Aga D-14 kolvikäik on lühem?
Peaks olema küll. Kahjuks mul rohkem andmeid pole. Pole lihtsalt kirjandust ja masinaid ka pole,et vaadata.
Vasta
#7

(07-12-2016, 23:56 PM)kass Kirjutas:  Jah, kahju, et andmeid rohkem ei ole!  Aga vist on Teil internetiühendus olemas, mulle vähemalt tundub nii... aga seda google - värki Teil ilmselt ei ole, selle asemel on automoto - värk?

Ma hindan algallikaid ja paberit,mitte liikuvat pilti.... Big Grin  Ja ei saa ka kõike uskuda mis siin ekraanil virvendab. Ja tead kõuts! Siin kirjutavad ka paljud kes lihtsalt tahavad esineda....ja tuhkagi ei tea. Sellepärast võtangi riiulist raamatu ja seda mis seal kirjutatud,võib ikka uskuda. Big Grin
Aga tõesti,teiste traktorite raamatuid mul pole... ja kui ma kindlalt ei tea siis "luuletama" ei hakka.
Vasta
#8

(08-12-2016, 00:19 AM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  
(07-12-2016, 23:56 PM)kass Kirjutas:  Jah, kahju, et andmeid rohkem ei ole!  Aga vist on Teil internetiühendus olemas, mulle vähemalt tundub nii... aga seda google - värki Teil ilmselt ei ole, selle asemel on automoto - värk?

Ma hindan algallikaid ja paberit,mitte liikuvat pilti.... Big Grin  Ja ei saa ka kõike uskuda mis siin ekraanil virvendab. Ja tead kõuts! Siin kirjutavad ka paljud kes lihtsalt tahavad esineda....ja tuhkagi ei tea. Sellepärast võtangi riiulist raamatu ja seda mis seal kirjutatud,võib ikka uskuda. Big Grin
Aga tõesti,teiste traktorite raamatuid mul pole... ja kui ma kindlalt ei tea siis "luuletama" ei hakka.

Minu sõnum oli tegelikult suunatud peamiselt küsimuse püstitajale. Ja raamatut ei ole, see pole mingi vabandus! Kas minul peavad sellised raamatud olema, minul, kes ma olen võidelnud igasuguse rasketehnika vastu? Ei pea olema! Aga piisaks ühest nirust pehmokaanelisest raamatuhakatisest, näiteks unifiaktzija abtomobilnõh i traktornõh dvigatelei, Moskva 1968, et sealt lugeda 

D-14 125 x 125
D-28 125 x 125
D-54 125 x 152
d-20 125 x 140
ja ära ütle, et veneaegsetes raamatutes pole piisavalt (trüki)vigasid.
Või otsige midagi internetist, näit
http://allspectech.com/selhoztehnika/dly...dt-20.html
Vasta
#9

(08-12-2016, 10:01 AM)kass Kirjutas:  Minu sõnum oli tegelikult suunatud peamiselt küsimuse püstitajale. Ja raamatut ei ole, see pole mingi vabandus! Kas minul peavad sellised raamatud olema, minul, kes ma olen võidelnud igasuguse rasketehnika vastu? Ei pea olema! Aga piisaks ühest nirust pehmokaanelisest raamatuhakatisest, näiteks unifiaktzija abtomobilnõh i traktornõh dvigatelei, Moskva 1968, et sealt lugeda 

D-14 125 x 125
D-28 125 x 125
D-54 125 x 152
d-20 125 x 140
ja ära ütle, et veneaegsetes raamatutes pole piisavalt (trüki)vigasid.
Või otsige midagi internetist, näit
http://allspectech.com/selhoztehnika/dly...dt-20.html

Lugupeetud kassihärra!

Sain Teie sõnumi kätte ja püüan ennast võimalusel parandada. 
Samuti olen tänulik kolvikäikude osas järje peale aitamise eest!
Ja tõesti, minu valduses olevas tehnikakirjanduse kogus puuduvad igasugused viited ülalmainitud masinatele. Või siis mitte päris 100%, sest T-54 raamat mul täiesti olemas, aga kellegi kuri käsi või käpp on mulle teadmatta asjaoludel sealt just need lehed omastanud, kus sisukorra järgi peaksid tehnoandmed olema.
Soovitus internetist abi otsida sai juba enne teema tegemist käiku lastud, aga vaatamatta leitud materjalide läbitöötamisele sealt nii sügavaid teadmisi andvaid infokilde ei leidnud... 
Või on Kassi suhted Google ja muude otsingumootoritega lihtsalt vähe soojemad kui mul?
Vasta
#10

(08-12-2016, 16:34 PM)CORRADOg60 Kirjutas:  ...
Või on Kassi suhted Google ja muude otsingumootoritega lihtsalt vähe soojemad kui mul?

Nõukatehnika puhul laiendab infovälja oluliselt kirillitsas kirjutamine Yandexi otsiaknasse.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne