14-08-2017, 11:23 AM
Tellisin ikkagi muruka süüteluku ära:
Üks asend küll üleliigne (vist tulede lülitamine) aga plusspoolel kruviklemmid. "Armatuurlaud" saab olema edevuse laat
Lülitid vajalikud tuledega opereerimiseks.
Hakkasin aretama "kapotti":
Asja mõte pärssida taevaste vete sattumist käigukasti läbi lülitusmehhanismi. Eespool viidatud, et tänapäeval ka tehase poolt praktiseeritud variant. Nagu näha, eemaldatud mootori kütusepaak, sest jäi ette. Samas võimalik sarvi "tagurpidi" töötamise asendis täpselt pikiteljele sättida (vt arutlused eespool).
Aga kustkohast siis mootorile leemekest ette anda? Üks variant originaali paak sellises poosis:
Teine Jumztüki käivitusmootori lähker:
Sobib stiililt, lihtne paigaldada, isegi kaks kinnitusauku on kasutatavad (kattuvad Honda küljes olevatega). Puudus see, et antud paagile on "koht päikese all" juba olemas ja teiseks väike maht.
Võibolla ma nüüd põen liiga palju, aga mõlemal variandil (Jumzi puhul küll vähem) on võimalus, et tankimisel satub leemeke starterile ja isegi akukasti Kui seal nüüd miskit sädelema peaks, võib tulemuseks olla jaanituli, mis ei kattu ei eestlaste ega setude kalendriga Või ei peaks nii palju põdema?
Üks asend küll üleliigne (vist tulede lülitamine) aga plusspoolel kruviklemmid. "Armatuurlaud" saab olema edevuse laat
Lülitid vajalikud tuledega opereerimiseks.
Hakkasin aretama "kapotti":
Asja mõte pärssida taevaste vete sattumist käigukasti läbi lülitusmehhanismi. Eespool viidatud, et tänapäeval ka tehase poolt praktiseeritud variant. Nagu näha, eemaldatud mootori kütusepaak, sest jäi ette. Samas võimalik sarvi "tagurpidi" töötamise asendis täpselt pikiteljele sättida (vt arutlused eespool).
Aga kustkohast siis mootorile leemekest ette anda? Üks variant originaali paak sellises poosis:
Teine Jumztüki käivitusmootori lähker:
Sobib stiililt, lihtne paigaldada, isegi kaks kinnitusauku on kasutatavad (kattuvad Honda küljes olevatega). Puudus see, et antud paagile on "koht päikese all" juba olemas ja teiseks väike maht.
Võibolla ma nüüd põen liiga palju, aga mõlemal variandil (Jumzi puhul küll vähem) on võimalus, et tankimisel satub leemeke starterile ja isegi akukasti Kui seal nüüd miskit sädelema peaks, võib tulemuseks olla jaanituli, mis ei kattu ei eestlaste ega setude kalendriga Või ei peaks nii palju põdema?